Kasey er ferdig i FFK
Verken Grønhagen eller Aune har funnet plass til Elvestad, men dem harn sikkert ikke like mye peiling som dere. 20 år som topptrener, spilt på toppnivå, landskamper osv holder selvfølgelig ikke mål mot dine kunnskaper vitagen m.fl.... Snakker vi Drosjas 2 lag?
kanogvetalt
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 26 aug 09, 11:28
Endret: 26 aug 09, 11:29
Endret av: kanogvetalt
Se følgende problemstilling:
Treneren velger Wehrman, Wehrman spiller dårlig og Wehrman får kritikk(dette stemmer bra med fasit)
Treneren velger et mer ubeskrevet blad(Elvestad), denne spiller dårlig og trener får kritikk for å gamble på denne fremfor mer etablerte spillere.
Hva velger treneren da?
Elvestad fikk ca 10 min mot RBK. Jeg telte ca 16 ballinnehav og ingen feilpasninger.
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Verken Grønhagen eller Aune har funnet plass til Elvestad, men dem harn sikkert ikke like mye peiling som dere. 20 år som topptrener, spilt på toppnivå, landskamper osv holder selvfølgelig ikke mål mot dine kunnskaper vitagen m.fl.... Snakker vi Drosjas 2 lag?
Det går ikke på peiling. Det går på filosofi og fornuft. Grönhagen har forresten aldri spilt på "toppnivå".
Grönhagen ville bare kjøre på med de gamle gubbene for å høste kortsiktig "gevinst", slik at han fikk en fin CV og kunne komme seg videre til en bedre klubb. Han lot ikke engang Elvestad slippe inn når kamper var så godt som avgjort.
Alt hadde vært bedre hadde vi beholdt Karlsen. Tidenes tabbe ble gjort der.
Må vel arrestere deg der, Vitagen...
Grönhagen har vel bortimot 20 landskamper for Sverige, og jeg synes vel det tyder på "toppnivå". :-)
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Treneren velger Wehrman, Wehrman spiller dårlig og Wehrman får kritikk(dette stemmer bra med fasit)
Treneren velger et mer ubeskrevet blad(Elvestad), denne spiller dårlig og trener får kritikk for å gamble på denne fremfor mer etablerte spillere.
Hva velger treneren da?
Elvestad fikk ca 10 min mot RBK. Jeg telte ca 16 ballinnehav og ingen feilpasninger.
Tatt i betraktning Wehrmans oppførsel og innstilling etter ca. da vi røk ut av cupen mot Odd i fjor, burde Elvestad vært satset på i år og Kasey sendt hjem.
Opprinnelig postet av Acromion
Må vel arrestere deg der, Vitagen...
Grönhagen har vel bortimot 20 landskamper for Sverige, og jeg synes vel det tyder på "toppnivå". :-)
Det har du helt rett i, men klubbmessig har han aldri spilt på toppnivå.
Han spilte for Gif Sundsvall og Djurgården i 12 år i tillegg til 18 landskamper...
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hva velger treneren da?
Blir vel litt spekulativt det her.
Grønhagen hadde ikke noe problem med å bruke Thomassen til fordel for Kvisvik frem til Kvisvik visste form. Han brukte også Shabani til fordel for langt mer rutinerte spillere frem til Shabani ble skadet. Han satte også Wehrman ut rimelig kjapt når han kom tilbake fra første sykeperiode. Wehrman kom inn igjen under Aune..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914