En ubehagelig tanke
De siste få årene har man sett en tendens at de nyopprykkede lagene ikke sliter så mye som man før sesongstart hadde forventet. De har hatt tid på seg i 1.div til å bygge et nytt lag og spillemønster og siden fått gode resultater i TL.
FFK trenger å bygge et nytt lag og derfor hevder mange at FFK kunne ha godt av et år i 1.div, og jeg er ikke helt uenig i det, bare vi klarer å utnytte året i 1.div.
Det jeg er redd for, og som kan skje, er at de samme forutsetningene og årsakene til at vi in the first place rykket ned, meget vel (kanskje sannsylig) også vil være tilstede under oppholdet i 1.div. Det er ingen automatikk i at lag som rykker ned rykker rett opp igjen. De som har gjort det har jobbet beinhardt og gjort mange kloke valg.
Se for deg dagens ledelse og administrasjon med FFK i 1.div - Tror dere vi rykker rett opp igjen? Neppe... Jeg vet ikke hva som skjedde for over 20 år siden, men jeg blir ukentlig servert flere mulige årsaksscenarioer.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914