Høsten 2009 og evt. 4-3-3
thorsen
Ble medlem: 05 aug 08
Lagt til: 25 aug 09, 14:21
Endret: 25 aug 09, 14:30
Endret av: thorsen
Gitt at TN og FFK blir enige:
f-b.no: "Det er ikke mye rom, men det er litt. Vi har gode samarbeidspartnere i familien Høili, konstaterer FFK-direktøren, som også regner med at klubben gjør et formasjonsbytte fra 4-4-2 til 4-3-3 dersom Nordli blir ny trener."
Virker som og være en bred enighet om at folk ønsker TN velkommen ut sesongen, men skeptiske til en lengere kontrakt. Jeg må si jeg er litt spent og gleder meg nå til de resterende kampene. Hvilke spillere vil TN bruke i 4-3-3 systemet sitt? Han er kanskje mannen til å kaste daukjøttet på dør?
Stamatopoulos
Martinsen - Ophaug - Piiroja - Wallace
Gashi - Borges - Thomassen
Askar - Gardar - Everton
...neimen ikke godt og si. Hva tror folket?
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 25 aug 09, 14:28
Endret: 25 aug 09, 14:29
Endret av: FFK1903
Ønsker ikke Borges i en defensiv rolle, så mulig Elvestad/Wehrman inn der, og Borges ut på på Thomassen sin plass som indreløper? Eventuelt at han er midtspiss. Vi trenger i hvert fall gode hodespillere i boksen med Nordlie sin spillestil, det vil mest sannsynlig komme langt flere innlegg fra kant enn hva som har vært tilfelle tidligere.
For øvrig en god prestasjon å skrive Ophaug feil, men treffe blink på Stamatopoulos :)
Opprinnelig postet av FFK1903
For øvrig en god prestasjon å skrive Ophaug feil, men treffe blink på Stamatopoulos :)
Haha ;)
Til de som tidligere har pekt på at FFK ikke har spillere som står godt nok til hverandre og at FFK må bygge et nytt lag. og tenke langsiktig og alt det der. Mitt spørsmål til dere er: vil overgangen til 4-3-3 gjøre noe med fordeligen av spillertypene klubben har slik at den kan passe i større grad enn tidligere?
Jeg tror forøvrig at Ramberg vil komme mere med i et 4-3-3 system, uten å fordype dette videre, bare en "kjensla".
Ophaug står da stavet helt korrekt. Skjønner virkelig ikke hva du snakker om.
4-3-3 er ikke nødvendisvis noe galt, selv om jeg får frysninger på ryggen når jeg tenker på Nordlie som FFK trener.
F.eks
Keeper
Wass Ophag Pirija Wallace
Borges Elvestad Gashi(Ramberg)
Askar Everton Thomassen
---------------------------
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
4-3-3 blir etter min mening totalt feil til dagens mannskap. Da vil enten Askar være ubrukelig, eller så må innleide Wass ut av laget. Noe som vil være idioti. Askar passer verken som indreløper eller kant, da må det bli back. Da er Wass på benken. Kanskje greit nok om han fortsetter som slik, men er jo flott å ha leid inn en spiller vi ikke skal bruke...
Borges må også være defensivt anker, og vil bli totalt gæærnt brukt. Huff.
Gashi og Ramberg vil bli indreløpere, det kunne faktisk fungert helt ok.
På topp tror jeg Éverton ville passet inn som den spisstypen, men jeg tror ikke kantene våre ville passet inn. Barsom og Kvisvik på hver sin kant i 4-3-3 kan bli forferdelig treigt og gæærnt.
Borges vil vel bli indreløper og få en rolle mer tilnærmet lik den han har på Costa Rica...
tror vi har god dekning av midtbanespillere i et 4-3-3, men i den fremste treeren vil vi ikke ha nok bevegelse og kreativitet i løpene.
med ffk til champions league!
Borges kunne blitt en god indreløper.
Kasey ett veldig godt anker. Elvestad passer også som anker.
Gashi passer som indreløper. Ramberg i backup her.
Helt uenig med Lemmy i at Askar ikke passer på kant. Trur han passer meget godt der..
Everton på andre kanten.
Gardar passer som spiss her.
Trur nok spillerene passer greit i 4 3 3.. Også kan vi jo håpe på en eller to nye spillere inn
Tror ikke Borges ville passet som indreløper. Litt for stasjonær til akkurat det. Kasey kunne blitt et bra anker, men er nok ikke i sin livs form om dagen.
Askar passer ikke på kant etter min mening av den grunn at han verken er teknisk eller spesielt god på innlegg. En kantspiller i 4-3-3 skal først og fremst være offensiv, gjerne en teknisk "dribleving".
Tror nok ikke vi har kanter som har stor nok fart. Derfor vil jeg anta at 4-3-3 vil bli litt feil med dagens mannskap.
Beste ellever :
Kenny
PAC Ophaug Piiroja Martinsen/wallace
Wass/Askar Borges Thomassen
Everton Ny spiss Lala
Bakerste innbytterbenk : Kasey, Gardar, Gashi, Barsom, Kvisvik og Ramberg.
Da har du elleve spillere som gir bortimot 100% på banen, mens surpompene og primadonnaene som gir 50% på benken.
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Beste ellever :
Kenny
PAC Ophaug Piiroja Martinsen/wallace
Wass/Askar Borges Thomassen
Everton Ny spiss Lala
Bakerste innbytterbenk : Kasey, Gardar, Gashi, Barsom, Kvisvik og Ramberg.
Da har du elleve spillere som gir bortimot 100% på banen, mens surpompene og primadonnaene som gir 50% på benken.
Om du plasserer Staw på benken også så er jeg enig.
PS.
Han er ikke en av de som ikke yter 100% og er surpomp eller primadonna - tvert om.
Men vi kan trenge en keeperreserve
Droppet å skrive resten, da det var innlysende at de står i køen før våre "kjære veteraner"...
You`ll never walk alone...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914