Husk meg
Brukernavn
Passord

Terje Høili bør inn som leder

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 24 aug 09, 08:17
Endret: 24 aug 09, 09:34
Endret av: FFK1903

Det er mannen som bør inn som ny leder i klubben. Han kan,tør,har bevist,har spillersans og kan ikke minst kvalitetsbedømme eventuelle nye spillere i en oppbyggingfase, For det er jo det vi må starte på nå. Vi må innse at vi spiller i en annen divisjon fra neste år. Det er vel for sent å ta grep nå. FFk har tabbet seg ut med trenere,kjøp og leie av (dårlige) spillere. Klippekort har vært gitt til de som overhdet ikke har vært i nærheten av å vise noe som helst. Men taes det grep? Neida, samme leksa hver gang etter kamp.Med riktigefolk i nøkkelposisjoner er vi nok tilbake etter et år. Synd at slikt må skje i en by full av fotballentusiasme og glede blandt folk. FFK er jo byen!!!!!Heller muligens bensin på bålet nå for enkelte her inne,men har nok støtte fra de fleste.

Mod: Vær flinkere til å beskrive trådens innhold. "Terje H" sier ikke stort.

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 24 aug 09, 14:24

Skjønner hva du tenker på men jeg tror det hele må starte med Styret, de må få en sterk kompetent leder.
Som igjen kan både ansette og lede en kompetent Adm. dir.
Først da vil vi få kontinutet i klubben som er nødvendig. Slik det er nå vil probleme bare fortsette.
Når Henriksen sier at han ikke føler presset sier det alt om inkompetansen i hele ledelsen av klubben.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 24 aug 09, 14:31

Terje Høili har nok makt som det er, han har ikke noe behov for å komme inn som leder, noe som sikkert også ville blitt en interessekonflikt i forhold til at han også er innvestor i klubben. Uansett, han egner seg best i den "rollen" han har og syns ikke klubben bør satse på han i noen formell stilling. Det kan jeg heller ikke tenke meg at Høili ønsker.

Lenge leve "hjørnet"!

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 24 aug 09, 14:43

Det finnes ingen interesserkonflikt med å være i styret og investor.
Vanligvis er det jo faktisk investorene som sitter i styret.

http://twitter.com/FFKprasempre

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 24 aug 09, 14:46

Det er vel styret i Sport ASA som ansetter daglig leder/klubbdirektør. Er vel også litt tabloid sagt "Værste" som kontrollerer Sport ASA, og Høili er vel deres motpol på mange måter.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914