Ny trener ??
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 23 aug 09, 23:14
Endret: 23 aug 09, 23:15
Endret av: hasse33
http://www.f-b.no/article/20090823/FFK/45345198/1220/NYHET
Er dette rette mannen? TFA er det desverre ikke !!!!!
Til mod: Mulig feil tråd????
Nei, synes ikke det. Gammel suksess er ikke ensbetydende med ny suksess.
La den mannen bli husket for det positive han gjorde.
---------------------------
You`ll never walk alone...
så vil jeg si at jeg er skeptisk til om eggen er den vi bør ta inn for og redde oss... det finne mye sterkere navn som er ledig, men velger klubben eggen så støtter jeg opp der
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Ja takk til Eggen! Da spilte vi fotball jeg ble glad av å se på! Det har vi ikke gjort siden, ikke engang ifjol.
Grep må hvertfall gjøres nå, før det er for sent! Er ikke sikker på om Eggen er rett mann, men det kan tenkes, han utrettet jo fantastiske ting her og han kjenner klubben godt. Han har vel aldri rykket ned med noe lag heller? Nesten grunn nok i seg selv!
Lenge leve "hjørnet"!
FFK pra sempre
Ble medlem: 08 okt 08
Lagt til: 24 aug 09, 00:31
Endret: 24 aug 09, 00:36
Endret av: FFK pra sempre
Må innrømme at jeg likte Eggen veldig godt, og de kunne vært spennende å se hva han kunne få til med de ressursene vi rår over i dag. Men jeg er også skeptisk, og tror vi kan finne sikkere kort. Tenker på forsvarspillet vi hadde den gang, og alle de svake innkjøpene.
http://twitter.com/FFKprasempre
Eleiv Fagermo, tror han kunne v'ært noe, og han er jo ikke helt avvisende til å forsvinne fra Odd heller.
Det var vel akkurat det han var.... Så lenge klubben var villig til å tenke offansivt
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Det er vel ikke å avvise akkurat.
Han gir seg selv en "way-out" med den kommentaren. Ellers hadde han sagt at det er helt uaktuelt tror nå jeg, men jeg er ikke inni hodet hans så helt sikker er jeg ikke.
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Det er vel ikke å avvise akkurat.
Han gir seg selv en "way-out" med den kommentaren. Ellers hadde han sagt at det er helt uaktuelt tror nå jeg, men jeg er ikke inni hodet hans så helt sikker er jeg ikke.
Den kommentaren var jo ikke veldig lojal da, synes trenere skal holde seg for god til å så slik tvil om klubbens ambisjoner offentlig.
Har FFK mulighet til å ansette en ekstra trener når vi har Grønhagen på lønningsliten? Lett å glemme at han kun er sykemeldt. Jeg synes at det typiske FFK-spillet med fine flikker, klikk-klakk og alle mann i angrep har dalt jevnt og trutt siden KTE dro sin vei. Vi ligner mer og mer på andre lag. Om KTE er den rette for FFK nå er jeg usikker på, men det hadde vært hyggelig.
Jeg har tenkt på det en stund nå og kommet frem til at å ansette Knut Torbjørn Eggen på korttidskontrakt ut sesongen er det eneste rette klubben kan gjøre sånn situasjonen er nå. Det aller viktigste nå er å få inn en ny hovedtrener utenfra, som kan komme inn og se ting med nye øyne og gi åpenlyst motivasjonsløse spillere et spark i ryggen. Så får vi heller leve med at Raymond Kvisvik antakelig vil få klippekort. Det viktigste nå er å berge plassen, og da må vi hente inn den mannen som aldri har mislykkes i et slikt oppdrag. Og han heter Knut Torbjørn Eggen. Sportslig, praktisk og økonomisk fremstår det som et åpenbart valg og det mest realistisk gjennomførbare grepet FFK nå kan gjøre for å redde plassen. Jeg er redd vi går rett ned om et slikt grep ikke gjøres nå. Der vi tidligere år i hvert fall har hatt kjempende spillere med innsats i lignende situasjon, fremstår vi i dag som et lag bestående av individer som hver for seg gjør alt annet enn å kjempe heroisk for laget. I motsetning til for eksempel Bodø/Glimt som jeg tror har den rette innstillingen, og personlighetene i klubben, til å berge plassen. I FFK råder imidlertid kaos, noe som mildt sagt er en begredelig forutsetning for å prestere sportslig. Nå må alle konflikter legges til side, og det må jobbes mot et felles mål. Og beste måten å gjøre det på er å hente inn en ny midlertidig hovedtrener ansvarlig for kortsiktig sportslig suksess. For nå snur ikke ting av seg selv.
Runar føler ikke presset. Hallo!!!
Noe er på vei til og skje!!!
Heia FFK
Ja så absolutt. Overvar BG-Viking igår. Selv Kåre I stiller foran TFA i kamp vedr fotball IQ. BG hadde ett våpen , og det var en herlig innsats. De jobbet for hverandre som guder. Kåre vare tydelig fra sidelijen med klare og høylydte ordrer. Satt en stund og fulgte med benken og sammenliknet den med de "døde" på vår benk,natt og dag. Stadig innhentet spillerne beskjed fra Kåre. Ja, det var liv der. De vant jo med 2 med de spillerne de har, vi taper og taper med de vi har. BYTT TRENER !!!!!! Det er der feilen ligger! FFK rykker ned iår. TIL er neste stoppested før Adecco stasjon. Hører det jobbes med vikartrener ut året (danske).
Hareide fortsetter vel ikke i Sverige når dem røkker ned? Ta kontakt i dag!
...også Eggen ut sesongen, ikke meg i mot iallefall!
Hareide kunne virkelig vært noe, spesielt på lang sikt!
Opprinnelig postet av thorsen
Hareide fortsetter vel ikke i Sverige når dem røkker ned? Ta kontakt i dag!
...også Eggen ut sesongen, ikke meg i mot iallefall!
Man ser vel han løpe rundt i hallene på Valle neste sesong tenker jeg
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Tror absolutt Eggen er det beste, og mest realistiske, alternativet vi har.
Jeg vil ikke legge skylden for årets problemer på TFA - overhodet ikke. Men det spørs om han på nåværende tidspunkt har det som skal til for å lede spillergruppa ut av sumpa.
Jeg tror Eggen vil kunne gi spillerne trygghet, klare retningslinjer og tro på at dette er mulig. Så mye mer er det ikke som skal til for at vi klarer dette.
Opprinnelig postet av Lex
Jeg synes for en gang skyld at Davy Vatne og co hadde ett poeng i går, når de sier FFK vil slite mer enn de andre i sumpa, fordi vi ikke er forberedet på dette. Og slik at ledelsen og laget har reagert så langt er det mye som tyder på det. Glimt osv visste at dette ville bli en kamp for å overleve, og det så du godt når de med litt flaks kjempet Viking i hjel.
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Opprinnelig postet av Lex
Jeg synes for en gang skyld at Davy Vatne og co hadde ett poeng i går, når de sier FFK vil slite mer enn de andre i sumpa, fordi vi ikke er forberedet på dette. Og slik at ledelsen og laget har reagert så langt er det mye som tyder på det. Glimt osv visste at dette ville bli en kamp for å overleve, og det så du godt når de med litt flaks kjempet Viking i hjel.
De har et poeng der ja, men jeg tror vi er i stand til å omstille oss nå, vi har tross alt en del erfaring med nedrykksstrider fra tidligere. Et viktig ledd i den omstillinga er å få inn en trener som vet hva som kreves og som har lykkes før, som jeg ser det er KTE mannen det bør satses på. Han kjenner klubben godt, vi vet hva han står for og mannen har aldri rykket ned før! Gjør grep noe, om ikke Eggen er aktuell så må vi hvertfall hente inn en erfaren trener med guts.
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914