Før kamp: Tromsø IL - FFK
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 23 aug 09, 20:00
Endret: 30 aug 09, 18:11
Endret av: Holters
Prøver meg på en lagoppstilling:
1. Kenny Stamatopoulos
2. Pål André Czwartek - 24. Jan Tore Ophaug - 9. Raio Piiroja - 17. Wallace F. Pereira
16. Martin Elvestad - 7. Kasey Wehrman (k)
18. Amin Askar - 22. Celso Borges - 15. Joachim Thomassen
11. Éverton Santos da Costa
Benk:
12. Lasse Staw
20. Daniel Wass
4. Vidar Martinsen
6. Hans Erik Ramberg
14. Raymond Kvisvik
21. Ardian Gashi
??. Lala
Tribunen:
77. Abgar Barsom
Kenny
Wass - Wehrman - Piiroja - Thomassen
Gashi - Elvestad
Askar - Borges - Lala
Everton
tror dette kan være riktig oppstilling med dagens tropp, Barsom, Kvisvik og Ramberg bør benkes for godt. Fru Aune gir nok tillit til de nevnte 3 alikevel, uavhengig av slett innsats
Er Wallace i full trening med resten av troppen nå? Syns det har vært svært mangelfull informasjon om hans skade denne sesongen..
Jeg stemmer også litt for å kjøre Kasey ned. Føler at Ophaug har vært litt puslete baki der i en del situasjoner, men i tillegg får vi jo aldri spilt inn et forsvar når det omtrent bare er Raijo som spiller der i kamp etter kamp.
Jeg stemmer i alle fall for en 4-2-3-1 formasjon!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Prøver meg på en lagoppstilling:
1. Kenny Stamatopoulos
2. Pål André Czwartek - 24. Jan Tore Ophaug - 9. Raio Piiroja - 17. Wallace F. Pereira
16. Martin Elvestad - 7. Kasey Wehrman (k)
18. Amin Askar - 22. Celso Borges - 15. Joachim Thomassen
11. Éverton Santos da Costa
Benk:
12. Lasse Staw
20. Daniel Wass
4. Vidar Martinsen
6. Hans Erik Ramberg
14. Raymond Kvisvik
21. Ardian Gashi
??. LalaTribunen:
77. Abgar Barsom
Er Wallace, Thomassen og Czwartek klare til denne kampen??
Når er Shabani klar??
---------------------------
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Vet ikke, vet ikke, tror det.
Hakke peiling. Norges mest mystiske skade?? Skulle ta 6 uker, har snart tatt 6 måneder...
Kenny
PAC Ophaug Piiroja Thomassen ( hvis klar )
Kasey
Wass Borges Lala
Ny spiss Everton
You`ll never walk alone...
Hakke peiling. Norges mest mystiske skade?? Skulle ta 6 uker, har snart tatt 6 måneder...
han har jo ikke kommet skikkelig tilbake etter smellen på Åråsen i fjor. så det blir vel 10 måneder med nesten sammenhengende skadeavbrudd
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
han har jo ikke kommet skikkelig tilbake etter smellen på Åråsen i fjor. så det blir vel 10 måneder med nesten sammenhengende skadeavbrudd
Jeg snakker ikke om Ophaug. Jeg snakker om Agim Shabani.
http://www.youtube.com/watch?v=WO4tIrjBDkk
I garderoben før kampen.
cupmester 06, uten tromme
Espen
Ble medlem: 28 okt 03
Lagt til: 27 aug 09, 14:52
Endret: 27 aug 09, 14:53
Endret av: Espen
Det blir meget interessant å se hvordan spillerne responderer på all viraken. Og mye avhenger selvsagt av om det innen søndag er klart om Nordli blir trener eller ikke.
Siden spillerne virker lite lystne på å få keiko som trener, kan det kanskje gå en faen i dem, ved at de reiser kjerringa mot Tromsø, og viser at de klarer seg fint uten Nordlis tjenester...
Samtidig frykter jeg at spillere som enten vet de skal ut, eller ikke regner med noen framtid i FFK, fort kan komme til å underpresetere ytterligere i denne kampen. Bosmann-spillerne er jo ikke akkurat bestevenner med ledelsen fra før, og nå er jo alt bare surr og rot. Hvorfor skal da spillere som uansett ikke spiller for FFK neste år, gå utapå seg selv for å forsøke å redde stumpene?
Uansett så regner jeg med tap, og stålsetter meg for å lese tabellen mandag. Den kan se jævlig stygg ut. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan vi har havnet her, og hvordan lag som Sandefjord og Bodø Glimt kan ligge foran oss. Men slik er det altså blitt.
Godset har Odd hjemme, regner egentlig ikke med at Godset vinner. Men gjør de det er vi offisielt på nedrykk.
Jeg mener, seriøst, hvem tror vi tar poeng borte mot Tromsø når man legger sesongens resultater til grunn?
Opprinnelig postet av teflon
Godset har Odd hjemme, regner egentlig ikke med at Godset vinner. Men gjør de det er vi offisielt på nedrykk.
Jeg mener, seriøst, hvem tror vi tar poeng borte mot Tromsø når man legger sesongens resultater til grunn?
Kanskje de blir litt høye etter Bilbao-kampen i dag?
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no
Siden spillerne virker lite lystne på å få keiko som trener, kan det kanskje gå en faen i dem, ved at de reiser kjerringa mot Tromsø, og viser at de klarer seg fint uten Nordlis tjenester...
Jeg tror nettopp dette skjer, og at vi vinner kampen mot TIL. men det vil ikke vare i lengden om det ikke gjøres noen grep på trenersiden.
cupmester 06, uten tromme
Aldri i verden om vi vinner mot Tromsø. Garantert sikker objekt på oddsen. Har akkurat sett ferdig europacupkampen mot Bilbao, Tromsø helt på høyde mot dette spanske laget. Kampen endte 1-1 og Tromsø ute av europa.
Som et apropos var Bilbao akkurat like usympatiske som Hammarby var mot oss. La seg ned ved den minste ting for å la tiden gå. Absolutt ikke en hjemmedommer.
Ellers var det vel ingen bombe at Ramovis ble utvist, igjen....
??. Lala
26
- Hvor langt var det Drillo, hundre meter?!?!
send han hjem.. går fly fra rygge eller jeg kan stille meg opp og kjøre han over grensa så kan han haike resten
Tribunen:
77. Abgar Barsom
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Sier ikke at jeg ønsker dette laget, men tror det blir disse 11:
Kenny
Wass - Ophaug - Piiroja - Barsom
Askar - Wehrman - Gashi - Kvisvik
Borges - Everton
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
Opprinnelig postet av Matiashs
Sier ikke at jeg ønsker dette laget, men tror det blir disse 11:
Kenny
Wass - Ophaug - Piiroja - Barsom
Askar - Wehrman - Gashi - Kvisvik
Borges - Everton
Det trur jeg å, da blir det nok et tap..
Håper på:
Kenny
Ny spiller -Raio- Ny spiller- Wallace
Ny spiller- Borges- Kasey- Ny spiller
Ny spiller -Everton
Desverre lite realistisk da de inkompetente lederne neppe klarer å hente noen!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914