Før kamp: Tromsø IL - FFK
Espen
Ble medlem: 28 okt 03
Lagt til: 27 aug 09, 14:52
Endret: 27 aug 09, 14:53
Endret av: Espen
Det blir meget interessant å se hvordan spillerne responderer på all viraken. Og mye avhenger selvsagt av om det innen søndag er klart om Nordli blir trener eller ikke.
Siden spillerne virker lite lystne på å få keiko som trener, kan det kanskje gå en faen i dem, ved at de reiser kjerringa mot Tromsø, og viser at de klarer seg fint uten Nordlis tjenester...
Samtidig frykter jeg at spillere som enten vet de skal ut, eller ikke regner med noen framtid i FFK, fort kan komme til å underpresetere ytterligere i denne kampen. Bosmann-spillerne er jo ikke akkurat bestevenner med ledelsen fra før, og nå er jo alt bare surr og rot. Hvorfor skal da spillere som uansett ikke spiller for FFK neste år, gå utapå seg selv for å forsøke å redde stumpene?
Uansett så regner jeg med tap, og stålsetter meg for å lese tabellen mandag. Den kan se jævlig stygg ut. Jeg skjønner virkelig ikke hvordan vi har havnet her, og hvordan lag som Sandefjord og Bodø Glimt kan ligge foran oss. Men slik er det altså blitt.
Godset har Odd hjemme, regner egentlig ikke med at Godset vinner. Men gjør de det er vi offisielt på nedrykk.
Jeg mener, seriøst, hvem tror vi tar poeng borte mot Tromsø når man legger sesongens resultater til grunn?
Opprinnelig postet av teflon
Godset har Odd hjemme, regner egentlig ikke med at Godset vinner. Men gjør de det er vi offisielt på nedrykk.
Jeg mener, seriøst, hvem tror vi tar poeng borte mot Tromsø når man legger sesongens resultater til grunn?
Kanskje de blir litt høye etter Bilbao-kampen i dag?
---------------------------
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no
Siden spillerne virker lite lystne på å få keiko som trener, kan det kanskje gå en faen i dem, ved at de reiser kjerringa mot Tromsø, og viser at de klarer seg fint uten Nordlis tjenester...
Jeg tror nettopp dette skjer, og at vi vinner kampen mot TIL. men det vil ikke vare i lengden om det ikke gjøres noen grep på trenersiden.
cupmester 06, uten tromme
Aldri i verden om vi vinner mot Tromsø. Garantert sikker objekt på oddsen. Har akkurat sett ferdig europacupkampen mot Bilbao, Tromsø helt på høyde mot dette spanske laget. Kampen endte 1-1 og Tromsø ute av europa.
Som et apropos var Bilbao akkurat like usympatiske som Hammarby var mot oss. La seg ned ved den minste ting for å la tiden gå. Absolutt ikke en hjemmedommer.
Ellers var det vel ingen bombe at Ramovis ble utvist, igjen....
Stoni
Ble medlem: 08 aug 08
Lagt til: 27 aug 09, 20:52
Endret: 27 aug 09, 20:54
Endret av: Stoni
Ramovic utvist idag mot Bilbao. Hadde vært kult om han måtte stå over mot oss og keepertreneren som har lagt opp måtte stå.
Er vel bare en ønskedrøm for han nå vel sone neste europacupkamp som kanskje blir om 10 år eller noe sånt!!??!!
Noe annet positivt er vel at Tromsø gutta er "litt" slitne før kampen mot oss.
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Kan jo håpe at denne kampen sitter godt i beina deres på søndag.
Og at de kanskje har hurtigsolgt en spiller eller to.
http://twitter.com/FFKprasempre
hmm.. Tviler forsåvidt, men: Fikk ikke Bakke karantene i TL etter å ha blitt utvist i cup'en da Brann røk ut. Må Ramovic stå over mot oss?
Ramovic må ikke stå over mot oss. Utestengelsen gjelder kun i europacup kamper.
Ønsket lag
-Kenny-
-PAC---Martinsen----Piroja---Jokke--
-Wass--Elvestad--Gashi--Wallace--
--Borges--
--Everton--
2-1 til bortelaget etter scoringer av Borges og Everton!
Vidar Martinsen, Agim Shabani og Wallace Fernando Pereira trente alle alternativt under torsdagens økt. De hadde i hovedsak løpsøvelser med medisinsk ansvarlig Bjørn Runar Dahl.
Éverton Santos da Costa forlot treningen tidlig og risikerer å miste søndagens kamp på grunn av et trøblete kne.
På den positive siden er Kasey Wehrman tilbake fra karantene og Pål André Cwartek trener for fullt.
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Jeg ønsker ingen spillere skadet, bare så det er sagt. Men i den situasjonen FFK er i pr i dag så teller innsats og å spille hverandre gode mer enn individuelle ferdigheter. Slik Everton har spilt i det siste synes jeg det er nesten verre at han hemmer tempoet i lagspillet enn at han scorer lite mål. Og det har sett ut som om at skader er det eneste som kan sette han ut av laget.
Tror på dette laget:
Kenny St.......
Askar Ophaug Piroja Thomassen (ev Barsom hvis skade)
Lala Elvestad Borges Kvisvik
Domenic Gardar
Vi får en heldig scoring i 1. omgang, bytter derfor inn Barsom for Lala og Gashi for Domenic i 2. omgang for å sikre mer defensiv løpskraft. Elvestad spiller som han aldri har gjort annet dette og Wehrmann må nøye seg med jogging langs sidelinjen.
Wass skal i utgangspunktet få noen flere treninger med laget.
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Opprinnelig postet av Dokka
På den positive siden er Kasey Wehrman tilbake fra karantene.
Vet du henta dette fra FB, så ikke mot deg, men er det så positivt? :P
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
http://thejester.blogg.no
Opprinnelig postet av TheJester
Wehrman på bortebane har ikke vært så ille i det siste. Det er vel litt verre hjemme.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Opprinnelig postet av TheJester
Wehrman på bortebane har ikke vært så ille i det siste. Det er vel litt verre hjemme.
Ja han var fryktelig dårlig hjemme mot Viking..
Kenny
Wass - Piiroja - Ophaug - Thomassen
Borges - Wehrman - Gashi
Askar - Johannsson - Everton
Kjør på!
everton er vel skadet ?
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
everton er vel skadet ?
Kjør inn Lala for skadd Everton (egentlig uansett...)
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Opprinnelig postet av Dokka
Kan vi da ha sett Everton i sin siste kamp for FFK?
Stoni
Ble medlem: 08 aug 08
Lagt til: 28 aug 09, 10:14
Endret: 28 aug 09, 10:15
Endret av: Stoni
Opprinnelig postet av Fenrisulven
Kan vi da ha sett Everton i sin siste kamp for FFK?
Neppe. Han blir hvertfall ut sesongen. 7 kamper igjen etter denne . Ingen alvorlig skade...
"Tap og vinn med samme sinn". Måtte det bare bli 3 poeng!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914