Gi kapteinsbindet til Borges
Noen bør ta grep og utnevne Borges til kaptein snarest.
Han er uten tvil den mest profesjonelle spilleren Fredrikstad noen gang har hatt i moderne tid. Både på og utenfor banen opptrer han EKSEMPLARISK. Det gjør IKKE Barsom.
100 % enig, med Piiroja som visekaptein pga hans enorme vinnervilje.
---------------------------
You`ll never walk alone...
Enig selv.
Er egentlig bedre å ha en hvilken som helst annen enn Barsom som kaptein, men Borges og Piiroja er de to sterkeste kandidatene nå.
FFK, Stjernen og Wolves ;)
enig
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Jeg synes ærlig talt at det er veldig vanskelig å mene noen sterkt om dette fra utsiden, vi må huske på at kapteinen er til for treneren og spillerne. Så det viktigste er jo om han oppfyller trenerens behov på banen, og at spillerne har respekt for han.
http://twitter.com/FFKprasempre
spørs om han har de rette egenskaper. Hva med Ramberg ?
Opprinnelig postet av suggas
Yeah right...
Opprinnelig postet av suggas
Ramberg har prøvd seg. Og hva er vitsen med å utrope en kaptein som spiller bra i hver femte kamp og som ikke er fast på laget engang??
Borges for kaptein sier nå jeg.
Største feilen grønnhagen gjorde var å ta ifra wherman kaptensbindet. wherman styrer midtbanen mye bedre når han er kaptein.Ja borges er en mann for bindet
Jeg mener Raio burde vært kapten. Han er vår beste spiller (eller nr 2 etter Borges) har glimrende holdninger, gir alt hver kamp og har vært i laget i mange år. Borges har jo nettopp kommet og han er kun 21 år.
sruben
Ble medlem: 02 okt 07
Lagt til: 23 aug 09, 17:55
Endret: 23 aug 09, 17:57
Endret av: sruben
Tror dessverre det ville blitt en i største laget utakknemlig jobb for Borges å komme inn som kaptein pr idag. Det kan bli tøft for en "ungjypling" som kommer utenfra, kun er 21år og ikke snakker språket å skulle sparke igang gamle travere som Kvisvik, Barsom osv som knapt gidder å løpe seg svette.
Mulig han har personligheten som skal til, men tror det er for mye å legge på skuldrene hans foreløbig!
Så NEI til Borges som kaptein.
Borges bør og skal ikke ha det ansvaret alt nå! Gi Kasey kapteinsbindet ut sesongen. De kampene han har hatt det har han vært god! Han er den fødte kaptein.
Den fødte kaptein? Nå satt jeg nattkaffen i vrangstrupen her...Jaja, la oss glemme oppførselen hans i media tidligere i år, tralalala...Han var jo vanvittig god som stopper i én kamp i høst, tralalala...
Kasey, Gardar, PAC og Barsom er blant de første vi må skuffe ut av dette svake og overbetalte laget...
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Opprinnelig postet av bateman
Den fødte kaptein? Nå satt jeg nattkaffen i vrangstrupen her...Jaja, la oss glemme oppførselen hans i media tidligere i år, tralalala...Han var jo vanvittig god som stopper i én kamp i høst, tralalala...
Kasey, Gardar, PAC og Barsom er blant de første vi må skuffe ut av dette svake og overbetalte laget...
Kasey er vel omtrent den eneste kapteinstypen i detta laget ja!
kanogvetalt
Ble medlem: 01 jul 04
Lagt til: 24 aug 09, 09:00
Endret: 24 aug 09, 09:02
Endret av: kanogvetalt
Opprinnelig postet av ffkmufc
Kasey er vel omtrent den eneste kapteinstypen i detta laget ja!
Det er vel noe av det dummeste jeg har hørt. En som viser så dårlige holdninger og er så utrent burde være langt unna kapteinsbindet. Han bør være et stykke unna førsteelveren også.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Men hvorfor ikke Raio som kaptein?
Raio som Kaptein.
Greit m/ Borges som visekaptein.
Kasey som "kaptein", for meg en vits slik han har framstått siden høsten 2008.
Barsom viste lovende takter, mange her inne var veldig fornøyde med valget av han i vår, men slik han har utviklet seg og har framstått siden kampsesongen startet,njet. Han har vel da kun framstått som spiller i kjeften i media, og ikke som spiller eller noe annet positivt på banen.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Da ville jeg heller gått for Ramberg ut sesongen i stedet for Kasey
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Regner med at jeg slipper å se Barsom på Alfheim. Hvem er visekaptein?
Signer TKK.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914