Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor er klubbledelsen???

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 22 aug 09, 15:57

FFK-skuta har gått på skjær, tar inn vann, og står i fare for å gå ned. Hvor er klubbledelsen i disse tider? Henriksen må bryte den øredøvende stillheten og ta sin del av ansvaret. Klubben ligger i nedrykksumpa, men allikevel møter det opp 12500 på kamp. FFK har et engasjement som er fantastisk, og burde ha alle forutsetninger for etablere seg som en solid TL-klubb. Det har de ikke klart. Det holder ikke lenger med at en trenervikar fronter situasjonen overfor omverdenen. Synes det utrolig feigt og dårlig lederskap å ikke stå fram. Det eneste jeg husker direktør Henriksen for, er at han i sommer uttalte at det å være i FFK's situasjon mht spillergruppen er som vinne i lotto. Det er på tide at han viser fram sin lottogevinst, om den eksisterer. Jeg må si at jeg ikke har et frugg av tillit til den mannen. Desverre er det nok slik, at lottogevinsten han snakker om er en diger fallskjerm til seg selv. Han ble hentet inn for å drive klubben etter forretningmessige prinsipper. Han har kjørt bedriften rett i dass, men et ufattelig ras i sportslige prestasjoner, og en håpløs økonomisk situasjon. Jeg er ikke den som i tide og utide skriker om folks avgang når noe går skeis. Det er skjeldent svaret alene. Men nå mener jeg tida er over for herr Henriksen.

Så Henriksen: Kom ut kom fram, ta ditt ansavar og si takk for deg. Og si nei takk til en smellfeit sluttlønn. Den fortjener du ikke.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 22 aug 09, 16:05

Når jeg sitter her i min vrede og ikke greier å være annet en forbanna så er jeg helt enig med deg.

Han er vel på ferie med dilledolla si og leker storkar.

Ååååååååååååå så forbanna jeg er!!!!!

---------------------------

Heia FFK

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 22 aug 09, 16:07

Opprinnelig postet av Lex
Når jeg sitter her i min vrede og ikke greier å være annet en forbanna så er jeg helt enig med deg.

Han er vel på ferie med dilledolla si og leker storkar.

Ååååååååååååå så forbanna jeg er!!!!!

Ja, helt korrekt, han har like godt reist på ferie.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 22 aug 09, 16:12

Det er så forjævlig det her at jeg har lyst til og troppe sammen 15000 mennesker å gå i tog rundt stadion for og demostrere med fakler og kreve at noe skjer. At klubben åpner seg og at vi får greie på hva som er problemet. Viser det seg at ledelsen sliter så skal det gjøres noe. Tenk det da. Flere som demonstrerer enn som var på kamp.

Heia FFK

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 22 aug 09, 16:56

Opprinnelig postet av Lex

Det er så forjævlig det her at jeg har lyst til og troppe sammen 15000 mennesker å gå i tog rundt stadion for og demostrere med fakler og kreve at noe skjer. At klubben åpner seg og at vi får greie på hva som er problemet. Viser det seg at ledelsen sliter så skal det gjøres noe. Tenk det da. Flere som demonstrerer enn som var på kamp.

Det spørs nok om supporternes vrede nytter.

Henriksen gikk ut i media for en stund siden og klaget på de av supporterne som var misfornøyd og klaget på klubbledelsen. Det i seg selv ser man vel nå i ettertid var en falitterklæring fra Henriksens side.

Nå som sesongen snart er over er det vel tid for evaluering av:

1. Styret:  Beslutningsdyktighet, evne til å styre ?

2. Administrasjon: Handlingskraft eller mangel på sådan ? Evne til å handle, samle klubbens organer, samspill med sportslig ledelse, med investorer, medieprofil osv.osv.....

3: Trenerapparat: Evne til å lede laget, gi laget en struktur og spillemønster, gi spillerne trygghet, ikke angst for å feile, mangel på autoritet ?

4: Talentutvikling: Sarpsborg tryller jo fram det ene talentet etter det andre, hva skjer med byprosjektet ? Er man mett etter Tarik- og Agimsuksessen ?

Ja, spørsmålene kan være mange og og sikkert fler, det var bare noen små tanker fra meg.

Jeg tror vi er vitne til en klubb som er alvorlig syk.

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 22 aug 09, 16:26

Opprinnelig postet av kjo

Ja, helt korrekt, han har like godt reist på ferie.

Det skulle faen ikke være lov å ta ferie midt i sesongen når du jobber med fotball for fantasilønn. Og å reise fra en klubb som sliter? Hvor er tankene hans og hva er det med sjefene hans? Har ikke folk i styret baller i det hele tatt?

Hvor mange må vi være for å få til ekstraordinær generalforsamling? Her må jo noe gjøres...

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 22 aug 09, 17:21

Jeg har snakket med Gjeldsnes på mail idag og igår og han beklaget på det sterkeste at FFK sliter som de gjør og at de jobber med saken om å bedre ting der borte. Han ville at vi supportere skulle ikke skulle være så negative og heller støtte opp om klubben nå når det trengs og at de vil ta en evaluering rundt tingene etter sesongen.

Akkurat nå jobber de ganske bra der borte for å redde plassen...

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 22 aug 09, 17:35
Endret: 22 aug 09, 17:54
Endret av: Ebenfalk2

Nå minner det ene og alene om ett lederskap som ikke har kontroll, de går i ring og jager etter halmstrå de håper kan fungere.. slik som å bytte speaker og å be om att supporterne ikke skal være negative..

Dem sitter der ute og er komplett udugelige og ødelegger klubben vår fra innsiden.. og har null peiling.. Men hva kan vi gjøre? Ingenting ifølge Gjeldnes, sitte naive og håpe det går over?? Blir arg av dette.. Noe må gjøres nå.. Ut med styrekonflikter, ut med kjipe styreledere ut med inkompetente ledere. Inn med folk med hjerne og evne..

En hvilken som helst klubbleder i verden hadde gjort alt i sin makt for å redde klubben, han hadde hentet inn penger han hadde fått alle til å dra i samme retning han hadde sørget for at vi hadde fått troa tilbae igjen, Er RUNAR HENRIKSEN denne mannen??? Ett RUNGENDE NEI!!!! fra min side..

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 22 aug 09, 18:00

Kan jo håpe på at han har fått sparken og flyktet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04

Lagt til: 22 aug 09, 18:08

Hvis han trekker seg med umiddelbar virkning og sier fra seg etterlønnen redder han ansikt.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 22 aug 09, 18:23

Henriksen må vel skjønne at han har gjort det meste feil i klubben, siden alle supporterene hater han! Han mener det er en liten klan som er i mot klubben, sannheten er at det er en stor klan som er imot han.

Få vekk Runar, Grønis, Gjeldsnes. Aune ned på assistent, TKK tilbake, og inn med ny trener!

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til: 22 aug 09, 18:30

Opprinnelig postet av ffkmufc

Henriksen må vel skjønne at han har gjort det meste feil i klubben, siden alle supporterene hater han! Han mener det er en liten klan som er i mot klubben, sannheten er at det er en stor klan som er imot han.

Få vekk Runar, Grønis, Gjeldsnes. Aune ned på assistent, TKK tilbake, og inn med ny trener!

http://www.youtube.com/watch?v=iH7W6aIS1BE    God helg.Tongue out  Lurer på om det kommer noen nye spillere. 

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 22 aug 09, 18:36
Endret: 22 aug 09, 19:22
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av eliot

http://www.youtube.com/watch?v=iH7W6aIS1BE    God helg.Tongue out  Lurer på om det kommer noen nye spillere. 

Takk! God helg du også!!Smile

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 22 aug 09, 18:56

Opprinnelig postet av Erikk

Hvis han trekker seg med umiddelbar virkning og sier fra seg etterlønnen redder han ansikt.

Det skjer ikke. Han er nok mer redd for lommeboka enn ansiktet Laughing

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08

Lagt til: 22 aug 09, 18:07

Opprinnelig postet av FFKgutt1

Jeg har snakket med Gjeldsnes på mail idag og igår og han beklaget på det sterkeste at FFK sliter som de gjør og at de jobber med saken om å bedre ting der borte. Han ville at vi supportere skulle ikke skulle være så negative og heller støtte opp om klubben nå når det trengs og at de vil ta en evaluering rundt tingene etter sesongen.

Akkurat nå jobber de ganske bra der borte for å redde plassen...

Enda mere pissprek fra ledelsen ja!

At dem jobber med situasjonen der borte, det kan nok hende. Men jobber dem riktig? Det ser det ikke akkurat ut som de gjør. Det er vel vi supportere som SKAL være negative når noe ikke stemmer, og akkurat nå stemmer ingenting. Da er det vår plikt å si ifra!

Å si at vi må støtte klubben nå kunne han spart seg! Over 12000 igår, det sier vel sitt? Fjott!!!Yell 

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914