Husk meg
Brukernavn
Passord

Opprydning i stallen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 21 aug 09, 21:07

Sitter her ganske frustrert og oppgitt. Men må ærlig innrømme det at jeg syns FFK bør ta en tur ned i adeccoligaen for et år der. Samtidig bør vi få inn en trener og rydde skikkelig opp i ledelsen på stadion og få ut intrigemakerne der.

Barsom syns jeg vi kan sende med første fly hjem til Sverige, en spiller som flyr på fashion week i oslo er ikke noe å ha, Everton elendig igjen og begynner å bli litt lei han nå. Vi bør ta en skikkelig opprydning i spillerstallen også, selge Gashi kanskje? Begynner å bli lei han også.

Mye frustrasjon og sikkert ikke mange som er enige, men det ser ut som om det er det som trengs å gjøre for at spillere skal forstå sannheten her og at de lederne som sitter på FMV bør ta seg sjøl i nakken og se hva de driver med..

Greit at vi tapte 1 - 4 for serieleder RBK på hjemmebane altså, men måten det skjedde på... dårlig!

Og en ting til: Syns ikke akkurat at Aune er noe bedre trener enn Grønhagen for å si det sånn...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til: 21 aug 09, 22:40

Bunnen er nådd og vi kommer til å rykke ned !!!

Det er bare å innse med en gang. Dette året har inneholdt alle mulige hendelser som kulminerer i en kollektiv maktesløshet.

- Grønhagen/TKK saken

- Grønhagens sykemelding

- Henriksens manglende lederevner

- Et styre uten handlekraft

- Negativ innblanding fra pr-kåte og maktsyke onkler

- Skader etter skader.....har vi et medisinsk støtteapparat som er godt nok ?

- Spillere som er "over the top", som setter seg selv før klubben og ikke tar ansvar

- Overvurdering av egen stall....og forsterkninger som kommer for sent..( hvis du kan kalle det forsterkninger )

Vi sees i adecco-ligaen.....

You`ll never walk alone...

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 21 aug 09, 22:54

Du glemte
- Sure bedrevitende supportere på nett, som vet alt så mye bedre enn alle andre og som skrur opp volumet og skriker på blod hver gang laget taper..

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06

Lagt til: 21 aug 09, 23:01

Opprinnelig postet av Ymer

Du glemte
- Sure bedrevitende supportere på nett, som vet alt så mye bedre enn alle andre og som skrur opp volumet og skriker på blod hver gang laget taper..

Dette er det beste jeg har lest her på lenge.

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Lagt til: 21 aug 09, 23:09

Opprinnelig postet av eliot

Du glemte

Dette er det beste jeg har lest her på lenge.

Da er du ikke kravstor...Wink

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05

Lagt til: 21 aug 09, 23:22

Årets sesong er allerede avskrevet for min del. 

Jeg tror vi overlever, rett og slett på at vi har større ressurser å trekke på en de fleste andre klubbene vi kjemper mot i nedrykkssumpa. Noe annet hverken forventer eller forlanger jeg.

Derimot  forventer og forlanger jeg en total opprydding i stall, administrasjon og styre ved sesongslutt. Noe annet er fullstendig uakseptabelt. 

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 21 aug 09, 23:41

Enig med du! Er ganske sikker på at vi klarer oss, men det blir med nød og neppe, og veldig korte negler

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Lagt til: 21 aug 09, 23:07

Du glemte

Er du blind, ser du ikke hvor dette ender ??

Ja..jeg er sur. Bedrevitende er jeg ikke, men jeg synes det er på tide at visse mennesker tar ansvar for den jobben de er satt til å gjøre. Og det er helt på sin plass å skrike når sesongen snart er over og vi ligger i bunn.

Få opp øya Ymer......

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 21 aug 09, 23:09

Ymer mener det er greit å klage på Everton, utover det har vi ikke lov til å klage på noe.

Ymer

Landslagsspiller

Lagt til: 22 aug 09, 00:10

Opprinnelig postet av ffkmufc

Ymer mener det er greit å klage på Everton, utover det har vi ikke lov til å klage på noe.

Jeg har sagt meninga mi om Everton i en diskusjon om Everton. Du ville bli rimelig, for ikke å si veldig, overrasket om du visste hvilke kapasiteter innom fotball som er enige i min mening om Everton. Det er ikke alle som har greie på fotball som skriver her inne vettu. Egentlig svært få...

Ymer

Landslagsspiller

Lagt til: 22 aug 09, 00:05

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Er du blind, ser du ikke hvor dette ender ??

Ja..jeg er sur. Bedrevitende er jeg ikke, men jeg synes det er på tide at visse mennesker tar ansvar for den jobben de er satt til å gjøre. Og det er helt på sin plass å skrike når sesongen snart er over og vi ligger i bunn.

Få opp øya Ymer......

Jeg er ikke blind og har begge øya åpne, men dermed bør jeg ikke være enig med deg og måten du skriver på. Tror du at du kan akseptere det? Eller må vi være enige med siggy stjerne-dust for ikke å bli beskyldt for å være blinde?

Jeg nevnte vel ikke deg spesiellt i innlegget mitt, men skjønner jo at jeg traff deg mitt mellom øya med karakteristikken min. At du er bedrevitende har jeg aldri trodd. Det er bare fremstillingene dine som noen ganger virker som om du selv tror det... Kom med konstruktive forslag istedet for å bare "kappe" huer og skrike på blod. 
At du antyder at folk her inne er blinde fordi de ikke  sier halleluja hver gang du skriver noe sier vel mest om gangsynet ditt...?

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Lagt til: 22 aug 09, 00:09

Så du er fornøyd med tingenes tilstand for tiden du da, er det slik å forstå ?

Ymer

Landslagsspiller

Lagt til: 22 aug 09, 00:22

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Så du er fornøyd med tingenes tilstand for tiden du da, er det slik å forstå ?

Har jeg aldri sagt, men gidder ikke å slenge dritt om alt og alle av den grunn. Konstruktiv kritikk blir dessuten tatt hensyn til i langt større grad enn møkkaspredning.
Og å svare på et innlegg med et spørsmål blir skikkelig interessant. Om alle her inne gjorde det så ble det jaggu mange ubesvarte spørsmål Laughing

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Sing&JumpFTW

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09

Lagt til: 21 aug 09, 22:55

FFKgutt1, du synes vi bør ta en tur ned i adecoligaen. Ikke veldig lurt. Kommer til å koste oss rundt 30 mill å rykke ned. Vi går glipp av alle tv-sendte kampene, der ffk drar inn masse penger på reklame. I tillegg taper vi masse penger på bilettintekter. Blir også endel spillere som går.  Ikke veldig lurt og gjennomtenkt av deg å skrive at vi trenger oss en tur i adecoligaen, for å si det sånn.

Til tross får elendig spill, får vi hjelp fra et par av de andre lagene. Blandt annet lyn og bodø-glimt. I tillegg ser jeg på lillestrøm og godset som potensielle nedrykkskandidater. 

Vi får tenke positivt og satse på å få med oss poeng mot tromsø neste helg, samt 3 poeng mot enga. 

Viktigste er å holde oss i tippeligaen og starte fra scratch neste år. Vi har tråss alt en stall som tok sølv i fjord! (utenom tarik, patric og wallace.)

Syng for fredrikstad!

07.04.1903

sklitakling

A-lagspiller

Ble medlem: 17 mar 05

Lagt til: 21 aug 09, 23:15

En opprydning burde være på sin plass.

Men etter kampen idag er det vanskelig å se hvem vi burde beholde..............

Utifra prestasjoner over tid  er det kun disse jeg sterkt ønsker å beholde.

Thomassen   -   Har mangler, men er stabil. Den eneste på laget som skyter innleggene.

Raio                -   Kommentarer overflødig

Askar              -  Nedadgående kurve, men en spiller med fart, gjennombruddstyrke og teknikk.

Shabani         - Eneste ordentlige forsvareren vi har bortsett fra Raio. Sterk fysisk. God på hodet. Vinnerinstinkt.

Staw               - Håpløs i år. Men sterk ifjor. Vinnerinstinkt. Denne mannen slår tilbake!

Borges          -  Bør settes på midtbanen og finne en makker som kompletterer han.

Representanter for gåfotballen (Kviskvik),   30-touch (Gashi, Barsom, Everton) og  støttepasningenes landsforbund (Ramberg) tror jeg alltids laget kan klare seg uten.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914