Ikke tillit til redaksjonen i FFKsupporter.net
Jeg må si jeg er dypt sjokkert over mangelen på journalistisk intigritet blant Holters og gjengen.
Det må da gå ann å forlange bedre enn dette? Vi betaler jo tross alt dyre dommer for jobben de gjør...
Ehm, eller vent vi betaler ikke en dritt nei...men likevel....
Jeg vil ha noe juicy news om konge-overganger og spillere det jobbes med;) Eller egentlig så vil jeg jo ikke det heller for da ryker kanskje spillerene det jobbes med....
AAArgh, jeg vil vite nå...lover å ikke fortelle til noen, bare til ett par kompiser som lover å ikke fortelle til noen som sikker har en tante i bergen de ikke skal fortelle til;)
Som dere sikkert skjønner så har jeg litt problemer med fokus i dag, egentlig hatt det i flere dager..
Jeg må vite, bare må vite...
Og for å ta det til slutt, sånn at det ikke er noen tvil. Til alle dere som ikke har på jerniske briller:
Overskriften var en tabloid FLEIP! Har full tillit til ffksupporter.net synes de gjør en kjempejobb.
Hehe...Begynner du å bli desperat eller..??
---------------------------
You`ll never walk alone...
begynner å bli...its WAY past that my friend;)
hihi.. super tråd, iallefall tittelen. Spammer litt i den selv, slik at Holters og de andre gutta får hjertet i halsen når de ser førstesia!
Ryktene går på at en ny spiller annonseres i pausa i dag.
...eller var det et håp. Nå ble jeg usikker.
Blir nok med håpet det, tenker jeg....
Som nevnt tidligere, så burde vi hatt i det minste en spiss på plass før denne kampen. De jobber stenhardt sier de, men etter denne er det bare 8 kamper igjen...vi har ikke tid lenger.
Opprinnelig postet av thorsen
Haha, er det virkelig noen som trur på det:)
Hørte nylig fra kilde at Barcelona er blitt så forbanna på laget fra bartelandet (RBK) som vil spille treningskamp mot deres erkefiende, at de har tilbudt FFK (RBK´s motstander fredag) en avtale om at de gratis kan låne Barcelona sine B-spillere dersom de slår RBK..
Noe å kjempe for folkens.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Tiger
Jeg vet..... men sier jeg noe ???
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Opprinnelig postet av Rafn
Opprinnelig postet av Tiger
Jeg vet..... men sier jeg noe ???
Nei...du gjør vel ikke det..!!!
blir vel wass det da
med ffk til champions league!
Enig med trådstarter.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Jeg vil ha noe juicy news om konge-overganger og spillere det jobbes med;) Eller egentlig så vil jeg jo ikke det heller for da ryker kanskje spillerene det jobbes med....
Hehe, så du vil vi skal "dra en Demokraten"?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Spørsmålet er : er det no juicy news i det hele tatt...???
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 21 aug 09, 12:27
Endret: 21 aug 09, 12:28
Endret av: FFK1903
Vi kommer ikke til å kommentere disse anklagene med det første, da vi har tjent så mye på denne siden at vi hadde råd til en luksustur til Azorene. Det betyr mest sannsynlig at det ikke kommer noen oppdaterte nyheter de nærmeste tre ukene!
:p
Siden jeg har bidratt noe, så synes jeg at dere i det minste nede på Azorene bør kalle opp en drink etter meg
P
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 21 aug 09, 12:47
Endret: 21 aug 09, 12:49
Endret av: Per Egil
Vi har gjort det alt. Rum & dracola.
Dyp, rød farge, og smaker død.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart
Jeg må si jeg er dypt sjokkert over mangelen på journalistisk intigritet blant Holters og gjengen.
Det må da gå ann å forlange bedre enn dette? Vi betaler jo tross alt dyre dommer for jobben de gjør...Ehm, eller vent vi betaler ikke en dritt nei...men likevel....
AAArgh, jeg vil vite nå...lover å ikke fortelle til noen, bare til ett par kompiser som lover å ikke fortelle til noen som sikker har en tante i bergen de ikke skal fortelle til;)
Som dere sikkert skjønner så har jeg litt problemer med fokus i dag, egentlig hatt det i flere dager..
Jeg må vite, bare må vite...
Og for å ta det til slutt, sånn at det ikke er noen tvil. Til alle dere som ikke har på jerniske briller:
Overskriften var en tabloid FLEIP! Har full tillit til ffksupporter.net synes de gjør en kjempejobb.
"Jeg vikke vite det, men jeg vil vite det,
så både si det å ikke si det" eller noe sånt? he he
1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU
Må innrømme at du kvapp ut snerken av øyekroken da jeg satt her med kaffekoppen i morges, ecupeventyrsnart.
Good one!
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Gjør mitt beste da vettu Holters. Har man ingen nyheter så får man skape noen;)
Se og Hør som forbilde. De har ofte overskrifter på forsiden som ikke har noe med innholdet i artiklene å gjøre, men de selger blader;)
Så på tide dere kommer opp med noen coca-mania-stories her og for nå begynner folk å bli desperate her inne, tom noen som ønsker seg Martin "one face no carisma" Andersen til klubben.
DA er det krise;)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914