Husk meg
Brukernavn
Passord

Ikke ny kontrakt på Kvisvik?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 20 aug 09, 13:59

Kasey er og over the top, hadde sin beste sesong halve 07 og første halvdel 08.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 20 aug 09, 14:02

Jeg er enig med de som mener at ettårskontrakt med aldrende herr av/på Kvisvik, er det eneste rette. Det står i på f-b.no at Moss er interessert. Kvisvik er vel ute etter best mulig lønn(?) mtp sin økonomiske situasjon. Økonomisk kriserammede Moss kan da ikke ha råd til å lønne Kvisvik halvparten av det han ønsker?

---------------------------

Vi har fått tilbake Tippekampen med Arne Scheie! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 20 aug 09, 14:09

Jeg tror det handler vel så mye om å vite at han har inntekt nærmeste 2-3 år. Forstålig nok.
Hvis klubben mener alvor, kan man da bare gi han en prestasjonskontrakt i 1 eller 2 år, som avløses av en administrativ kontrakt når han ikke lenger er funnet god nok for laget.  Men da må man som agenten hans sier, konkretisere hva han skal gjøre til hvilken lønn.
Skjønner godt at han ikke bare stolær på at det ånær sæ for snille guttær.

http://twitter.com/FFKprasempre

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09

Lagt til: 20 aug 09, 15:09

Ingen av de bør få ny kontrakt. Etter sesongen samme hvordan det går så bør man sette seg ned og stake ut kursen, hva vil FFK? med tanke på ambisjoner, spillere osv

alexx

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 20 aug 09, 18:20

Opprinnelig postet av mysthical

Er ikke lett valg med Kvisvik. Ja han er gammel og på vei ned sportslig, men han er viktig for klubben utenfor banen. Både i garderoben og rent PR messig. Så er spørsmålet om en slik humørspreder som han er retferdiggjør da en legere kontrakt. For sportslig så er det ikke noe som rettferdiggjør en to års kontrakt.

Personlig så mener jeg at man bør gi Kvisvik en 2 årskontrakt for det å ha godt humør i troppen er viktig, men han kan jo også brukes i markesavdelingen etter endt kariere. Han har nok mye å tilføre der.

Tror det er ganske mange som kunne spredd godt humør i spillerstallen til langt lavere lønn en hva Kvisvik ønsker.Wink

En stall må kompletteres med forskjellige spillertyper, men spørsmålet er om vi har råd til å ha en høyt lønnet spiller som presterer meget ujevnt.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07

Lagt til: 20 aug 09, 18:25

Opprinnelig postet av Lemmy

Tror det er ganske mange som kunne spredd godt humør i spillerstallen til langt lavere lønn en hva Kvisvik ønsker.Wink

En stall må kompletteres med forskjellige spillertyper, men spørsmålet er om vi har råd til å ha en høyt lønnet spiller som presterer meget ujevnt.

Det er sant, men nå er han ikke bare flink til å spre godt humør. Den stjerne han har i byen må også tenkes på. Han kan ha et stort potensiale i markedsavdelingen for eksempel. Derfor jeg tror at man kan forsvare at man beholder han lenger en et år til.

Er nok et ekstremt vansklig spørsmål og må si jeg er glad for at jeg slipper å ta det valget. uansett hva man velger blir det bråk hehe

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914