Før kamp: Start - FFK
Opprinnelig postet av Rey
Er vel ikke så mange andre realistiske alternativer heller
Hvorfor har dere på ffksupporter.net foreslått ett annet lag da?
Dere vil ha Elvestad framfor Gashi..
Jeg håper på dette laget
Kenny
Amin Ophaug Rajo Barsom
Kasey Elvestad
Hansi Borges Kvisvik
Everton
Vet ikke om Gashi kan spille på plassen til Hansi, noen som vet hvordan han er på kant? Med barsom på back kan det være forsvaret trenger litt hjelp.
---------------------------
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Opprinnelig postet av Dokka
Jeg håper på dette laget
Kenny
Amin Ophaug Rajo Barsom
Kasey Elvestad
Hansi Borges Kvisvik
Everton
Vet ikke om Gashi kan spille på plassen til Hansi, noen som vet hvordan han er på kant? Med barsom på back kan det være forsvaret trenger litt hjelp.
Hva med å dytte Kasey ned som stopper. Ophaug ut på backen og Gashi inn sentralt på midten?
Opprinnelig postet av Flemastro
Opprinnelig postet av Dokka
Jeg håper på dette laget
Kenny
Amin Ophaug Rajo Barsom
Kasey Elvestad
Hansi Borges Kvisvik
Everton
Hva med å dytte Kasey ned som stopper. Ophaug ut på backen og Gashi inn sentralt på midten?
Den hadde jeg og gått for.
Heia FFK
Er det noen som vet hva som skjer med Wallace? Synes det virker veldig rart at han blir skadet på trening med en gang han er klar igjen gang på gang! Jeg har ikke hørt noe om hva slags skade han har denne gangen.
Opprinnelig postet av Gardarson
Er neppe noe som ulmer med ledelse eller misnøye :P Er vel straks diskusjon rundt dette og vel, blir det hver gang en spiller en langtidsskadfet og klubben ikke får fire sider i FB å bre seg ut på om hvilken skade denne spilleren har.Er det noen som vet hva som skjer med Wallace? Synes det virker veldig rart at han blir skadet på trening med en gang han er klar igjen gang på gang! Jeg har ikke hørt noe om hva slags skade han har denne gangen.
Til lagoppstillingen: Håper på dette:
Stamatopoulus
Askar - Piiroja - Ophaug - Barsom (grøss, men hva skal man velge?)
Gashi - Elvestad - Wehrman - Kvisvik
Everton - Borges
Ikke veldig spennende, men håper i hvertfall at Elvestad får sjansen fremfor en gammel Ramberg totalt ute av kampform. Gashi kan vel også spille høyre?
FFK, Stjernen og Wolves ;)
Men er det noen som vet hva som skjer med Wallace? Jeg håper ikke det er en ny Geirbrandt-sak på gang her.
Ramberg spiller ikke i dag. Han ble observert i Gamlebyen tidligere i dag!
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/
Opprinnelig postet av nsuro80
Spennende lag! Håper Gardar spiller seg inn på laget igjen!!
Ække så dum denna altså... Gruer og gleder meg til kamp (som alltid)
Hvorfor ikke ta med seg Joakim Eyde nedover når vi mangler forsvarsspillere? Nei, tydeligvis bedre å gamble på at ingen blir skadet.
Det er bedre å ha med 2-3 juniorer på benken enn å ikke ha spillere der i det hele tatt.
Rart med gruing/gleding før kamp . Det er nok mange av oss som har det slik, men jeg har trua i dag, selv om det er mye skader.
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 16 aug 09, 17:26
Endret: 16 aug 09, 17:29
Endret av: Holters
Kenny
Askar, Ophaug, Piiroja, Barsom
Kasey, Gashi
Everton, Borges, Kvisvik
Gardar
Benken: Elvestad og Lala
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Opprinnelig postet av nsuro80
Spennende med Gardar på topp. Tror det er et godt valg på bortebane mot Start. Dersom han er i passe form vil han kunne være en som tar imot litt høye baller som klareres unna bakfra, og kan binde opp Start litt.
I tillegg tror jeg Barsom som back kan være fint, med Wehrman/Gashi som bakre del av midtbanen. Vi har en spennende offensiv del av midtbanen, med Everton, Borges og Kvisvik - en teknisk arbeidsmaskin, en som er målfarlig og hodesterk og en Kvisvik som kan åpne hva som helst av forsvar med kreative pasninger.
Jeg får ikke sett hele kampen, men gleder meg som en drittunge fordi jeg tror dette kan bli en god kveld...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Trulsen og Staw er også på benken.
Opprinnelig postet av Holters
Benken: Elvestad og Lala
Opprinnelig postet av Lemmy
Trulsen og Staw er også på benken.
Rett og slett en skam!!
Ta med Eyde og Rafn også da for pokkern!!
Er vel ganske dyrt, etter hva jeg forsto. Må skrive proffkontrakt med dem og greier.
Dessuten hadde jr.laget viktig kamp i går og 2.laget har kamp i morgen, så da skjønner jeg at de ikke er med i dag.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Ta med Eyde og Rafn også da for pokkern!!
Må jo skrive profesjonell kontrakt da, og minstelønna (ifølge NISO) er jo da en årslønn på ca. 180.000 (?).
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914