Før kamp: Start - FFK
Opprinnelig postet av Ymer
Kan man kjøpe billetter til bortesupportertribunen ved Sør Arena like før kampstart?
Regner da med det.. Er ikke sånn at det blir utsolgt, og med Start sin økonomi, kan jeg ikke akkurat tenke meg at de nekter oss å komme inn
---------------------------
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Vises denne kampen på Fredrikstad stadion? Om ikke, er det andre steder den vises?
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Opprinnelig postet av Dokka
Vises denne kampen på Fredrikstad stadion? Om ikke, er det andre steder den vises?
Den vises i hvert fall på TV 2 Sport 3
Problemet er at jeg er på hytta på engelsviken, der har vi ikke tv2 sport. Så lurer på om den vises noe sted i Fredrikstad
Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.
Odins kro blir vel den korteste veien for deg. Ellers helt sikkert paa supporter cafeen og diverse andre puber i tillegg til stadion..
Opprinnelig postet av Dokka
Problemet er at jeg er på hytta på engelsviken, der har vi ikke tv2 sport. Så lurer på om den vises noe sted i Fredrikstad
De har sendt bortekamper på Engelsviken Vel tidligere. Og det er bra stemning der.
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Odins kro blir vel den korteste veien for deg. Ellers helt sikkert paa supporter cafeen og diverse andre puber i tillegg til stadion..
Garantert Bar(t).
Opprinnelig postet av Lemmy
Se så heldige vi har vært med dommeroppsettet. :-)
Tom Harald Hagen, mannen som fikk Brann-FFK i år og LSK-FFK i fjor til å se ut som 3.verdenskrig. Kan jo bli en festelig aften, dette. Hurra!
Og plusser man på en spik spenna gal Bernt Nikolay Hulsker er slagsmålet rett rundt hjørnet...
Det påstås fra klovnen, oops, jeg mener sirkusdirektøren, kremt, øh, "sportsdirektøren" Svein Mathisen at de kunne ha hentet Celso Borges hvis de hadde villet. Men at de ikke hadde penger til det. Den siste setningen kan jo godt stemme, dvs. det BØR stemme mtp på økonomistyring i og på Sirkus Sveinardo og 70-80 mill i underskudd...
ca. 9:30 ut i dette klippet: avisen som presterer å komme med sensasjonell nyhet om at Bolaños er linket til Benfica (er det i hele tatt mulig?)
1. januar 2009. Celso Borges har et halvt år igjen på kontrakta si med Saprissa. ..tkk forhandler. 18. januar 2009. Celso Borges signerer for FFK.
TKK uttalte vel at Borges var en longshot, som han tvilte på at ville komme hit, men var heldig. Antakeligvis pga. Europaleaguespill, 2. plass i fjor og med salget av Tarik vil han kanskje se på klubben som et godt springbrett videre til Europa.
Vet ikke helt hvilke kort start satt med? Nyopprykka klubb, flott innleid stadionanlegg og garantert plass på laget?
Skulle gjerne sett han utdype den kommentaren der litt mer. Men forsåvidt... Borges og Bolaños har samme agent. Ikke umulig han tipsa de når de henta Bolaños.
Opprinnelig postet av denspesielle1
ca. 9:30 ut i dette klippet: avisen som presterer å komme med sensasjonell nyhet om at Bolaños er linket til Benfica (er det i hele tatt mulig?)
Hjemmesiden til Benfica har blitt hacket så der dukker det opp sensasjonelle nyheter hele tiden.
Hadde FFK vært mer effektive mot Start tidligere i år på hjemmebane, så kunne de gjerne vunnet 8-1 de også.
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
@ Twitter: http://twitter.com/matiashs
Barsom som Back. Thommasen skadet. Ramberg inne i varmen igjenn etter skade. Borges ikke kommet hjem enda, høres ikke lovende ut dette her!
http://f-b.no/article/20090815/FFK/43550922/1220/NYHET
Jeg hadde skikkelig tro på seier, men nå er jeg ikke så sikker lenger.
Heia FFK
Og med en benk som kun inneholder Gardar, Elvestad, Trulsen og Lala av utespillere ser det veldig tynt ut. (Adiyiah er vel også skadet?)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Og med en benk som kun inneholder Gardar, Elvestad, Trulsen og Lala av utespillere ser det veldig tynt ut. (Adiyiah er vel også skadet?)
Ikke så mange forsvarsspillere der nei
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Wallace var klar, spilte noen min, også borte igjen! hva skjedde?
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!
Lemmy
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 15 aug 09, 20:14
Endret: 15 aug 09, 23:47
Endret av: Lemmy
Håper på detta laget:
Kenny
Amin Ophaug Rajo Barsom
Hansi Kasey Gashi Kvisvik
Borges
Everton
Er vel ikke så mange andre realistiske alternativer heller
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914