VG fått TV2 syken når det gjelder FFK?
ecupeventyrsnart
Ble medlem: 15 jul 05
Lagt til: 06 aug 09, 22:55
Endret: 06 aug 09, 22:57
Endret av: ecupeventyrsnart
Vet ikke om det er meg som ikke finner det bare, men jeg kan faktisk ikke finne en eneste linje om Lech-kampen i kveld
Har det blitt sånn at FFK ikke nevnes annet enn når det er noe krangel og spetakkel, ikke når det er noe positivt?
For uttalelsen til Henriksen er slått stort opp.
Update: Den som finner leter, nå fant jeg det nemlig men ikke akkurat på forsiden;)
Rey
Ble medlem: 22 okt 04
Lagt til: 06 aug 09, 22:57
Endret: 06 aug 09, 22:59
Endret av: Rey
Bør ikke lete så lenge ;-)
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=556568
Syns det blir litt i overkant paranoid (Ikke spesielt rettet mot deg) når man sier at Tv2 ikke liker FFK også. Tv2 velger nok å fokusere på det de får flest seere ut av. Litt rart at de ikke sendte hjemmekampen mot Lech Poznan, men ikke rart i det hele tatt at de ikke sendte bortekampen.
EDIT: Ser du fant den likevel :)
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
ecupeventyrsnart
Ble medlem: 15 jul 05
Lagt til: 06 aug 09, 23:01
Endret: 06 aug 09, 23:03
Endret av: ecupeventyrsnart
hehe, så det etterpå, ikke akkurat på forsiden, men var jo der. En annen ting er jo at det ikke var live-update under kampen.
Det er det jo tom i 1.divisjonskamper i serien
Selv om Lech-returoppgjøret var delvis avgjort før det begynte så kunne man jo fått noen til å skrive live-update. Det er jo tross alt en Europa Leauge kamp med ett norsk lag.
Er jo litt kjipt at ikke norske folk får med seg det når vi reiste kjærringa på bortebane. Bare når vi ble ydmyket på hjemmebane... men men det er nok bare prioritering utfra økonomi og interesse.
Er litt paranoid å tro det er noe annet kanskje:)
Enig der, men syns vg live er generelt dårlig på liveoppdateringer. Mange kamper dem kun fører opp resultater på. Nå har jeg ikke brukt dem på en stund ettersom jeg syns dem suger lut, men er ihvertfall slik jeg husker dem. Bruker selv A-pressen sin liveoppdatering. Virker som om det er den som dekker flest kamper ihvertfall.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914