Før, under og etter kamp: Lech Poznan - FFK
Det jeg vet er at FFK har aldri tatt seg forbi 3dde runde i UEFA-cupen..
---------------------------
Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ? Ingen tegn til det enda ihvertfall...
Opprinnelig postet av FFK1903
Når var sist vi vant ute i Europa egentlig? Ble det uavgjort og tap mot Bangor? Det må bli noen år...
Vi har kun en seier i noen europacup: 4-3 mot Ajax hjemme i ... når var det? '69?
Bjørn Jervell Hansen
Jeg synes kanskje våre kjære utskremte reportere på radioen snart bør svelge litt av kulturforskjellen og trøkket de opplever i Polen?
Det er på kanten av ufint å sammenligne en fotballkamp med amerikanske journalister sine opplevelser i Irak.
Det KAN jo hende hr: Henriksen, at det sparket du fikk i ryggen og som du sannsynligvis ikke så, var et uhell fra en engasjert reporter bak deg?
Svaberget for alltid!
Jeg tviler ikke et øyeblikk på at det er et sabla trøkk og knallhard aggresjon der de er, men jeg begynner å mistenke at Henriksen og Brevik har tilbragt mesteparten av sin tid i utlandet på chartertur?
Svaberget for alltid!
Opprinnelig postet av Jens G Best
Jeg tviler ikke et øyeblikk på at det er et sabla trøkk og knallhard aggresjon der de er, men jeg begynner å mistenke at Henriksen og Brevik har tilbragt mesteparten av sin tid i utlandet på chartertur?
Men det er vel på charterturer man opplever sånne tilstander som de beskriver?
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av bjervell
Vi har kun en seier i noen europacup: 4-3 mot Ajax hjemme i ... når var det? '69?
Det var i 1960 faktisk. Begynner å bli litt vel mange år siden! Men jeg satser heller på et nytt seriemesterskap før vi vinner en kamp i europa igjen. Det er jo omtrent like lenge siden! (61)
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/
Jens G Best
Ble medlem: 03 jul 07
Lagt til: 06 aug 09, 20:22
Endret: 06 aug 09, 20:23
Endret av: Jens G Best
Opprinnelig postet av bjervell
Opprinnelig postet av Jens G Best
Men det er vel på charterturer man opplever sånne tilstander som de beskriver?
Kanskje det faktisk var Svein, kongen av Mallorca som sparka Vidar H. i ryggen? Han ville egentlig si høflig hei, men er blitt stum av polsk øl og brosme på brød..
Svaberget for alltid!
HEY! FFK vant jo Selv om Poznan hadde mange mål å gå på synes jeg det er sterkt av FFK å vinne denne kampen. Gledelig
Jeg trekker tilbake alt jeg skrev før kampen. Jeg er faktisk imponert.
Hater hat!
Dette redder jo et snev av ære. Bra jobba av guttane. Stjerne i margen til Lasse Staw som jo ikke akkurat ruvet i hjemmekampen - i dag fremsto han som en matchvinner, om vi skal tro radiogutta.
Måtte dette bli en spore til ytterligere forbedring framover, slik at vi kan fike Start og påfåre RBK deres første tap for sesongen.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Opprinnelig postet av Tøfflus
Stjerne i margen til Lasse Staw som jo ikke akkurat ruvet i hjemmekampen - i dag fremsto han som en matchvinner, om vi skal tro radiogutta.
Pluss også til Barsom med to målgivende og beste kamp for året i følge Radio Fredrikstad
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
håper vi tar med alt dette og knuser start
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
håper vi tar med alt dette og knuser start
Selvfølgelig! Vi slo tross alt et lag som knuste FFK 6-1 på Fredrikstad stadion! Øhm, ja. Start tapte for øvrig 3-0 mot Viking i kveld.
Måla: http://www.youtube.com/watch?v=tlJnRRM5ezk
Syng for fredrikstad!
noen som har tenkt på formasjon vi brukte idag. kan det være en faktor til at vi spilte mye bedre? isåfall håper jeg på å bruke den litt mer fremover. kan jo være en ide på bortebane ihvertall.
Opprinnelig postet av scheien
noen som har tenkt på formasjon vi brukte idag. kan det være en faktor til at vi spilte mye bedre? isåfall håper jeg på å bruke den litt mer fremover. kan jo være en ide på bortebane ihvertall.
Dette var jo formasjon vi brukte i førsten av sesongen, og da var ikke folk så happy egentlig.
Godt poeng!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Fint innlegg av Abbe på frisparket! Prima vare. Måtte han fortsette slik.
Ellers et par redninger på høyt nivå av Lasse i 2. omgang, særlig den første der hvor ballen skifter retning på en av våre spillere. Den er det virkelig godt gjort å ta! Håper dette inspirerer Lasse til å gi gresk-canadieren skikkelig kamp om plassen.
"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"
- Benjamin Franklin
Opprinnelig postet av JipJap
Dette var jo formasjon vi brukte i førsten av sesongen, og da var ikke folk så happy egentlig.
hadde vi ikke en vanlig 4-5-1 formasjon da? nå kjørte vi 4-2-3-1. kan være forskjell på det.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914