Før, under og etter kamp: Lech Poznan - FFK
går det ann å følge denne kampen noe sted ?
Opprinnelig postet av Freddy G-Paulsen
Hvem er det som er sidekommentatoren til Brevik ?
FBs Vidar Henriksen...
Opprinnelig postet av Tiger
går det ann å følge denne kampen noe sted ?
Det ligger noen linker tidligere her, eller så Radio Fredrikstad
Må bare si at jeg syns det er skandale at norske tvkanaler boykotter FFK på denne måten. Jeg er sikker på at hvis det hadde vært hvilkets som helst annet norsk lag, hadde TV2 eller Viasatt sendt denne kampen...
---------------------------
Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ? Ingen tegn til det enda ihvertfall...
Må bare si at jeg syns det er skandale at norske tvkanaler boykotter FFK på denne måten. Jeg er sikker på at hvis det hadde vært hvilkets som helst annet norsk lag, hadde TV2 eller Viasatt sendt denne kampen...
Greit at man kan sette et lite spørsmålstegn ved at hjemmekampen ikke ble vist. Men en bortekamp mot et ukjent polsk lag når FFK ligger under 1-6 fra hjemmekampen? Hvor mange enn et par hundre fra Fredrikstad ville vært interessert i å se det??
Er vel egentlig litt mer skuffet over at FFK selv ikke ordnet dette jeg da...
Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Opprinnelig postet av madcow
Er vel egentlig litt mer skuffet over at FFK selv ikke ordnet dette jeg da...
Spørs om de kan ordne det selv uten å betale bra for rettighetene, hvis det var det du tenkte på...
Bjørn Jervell Hansen
Opprinnelig postet av Costanza
Hvor mange enn et par hundre fra Fredrikstad ville vært interessert i å se det??
Cirka fem hundre fra Moss som ville sittet og håpet på reprise av hjemmekampen og sikkert et par langsinte fra Kristiansand.
At TV2 valgte å vise Tromsøs hjemmekamp og ikke FFKs er derimot litt mer merkelig. På en annen side, jeg er i grunn sjeleglad at den begivenheten ikke ble spredt ut til så veldig mange.
Opprinnelig postet av bjervell
Spørs om de kan ordne det selv uten å betale bra for rettighetene, hvis det var det du tenkte på...
Vet ikke helt, men Poznan sendte hvertfall kampen i Fredrikstad på tv på sin hjemmeside..
Henriksen går rundt og håndhillser på alle på tribunen som er fra Fredrikstad, ikke bra i disse svineinnfluensa tider
Vidar H er en festbrems! "Det blir for dumt å tro på noe sånt" Når Breivik holder på sitt og har tro på fire til
Bjørn Jervell Hansen
Lasse Staw fremstår i hvert fall som festbrems - for polakkene. Tredje sembklasseredningen for kvelden i begynnelsen av andreomgang visstnok!
TurnipZ
Ble medlem: 13 feb 07
Lagt til: 06 aug 09, 19:47
Endret: 06 aug 09, 19:48
Endret av: TurnipZ
Hva skjer?
EDIT: "hørte bare: jeg er stukket" tenkte da selvfølgelig på den polske fansen
Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF
Opprinnelig postet av FFK1903
Lasse Staw fremstår i hvert fall som festbrems - for polakkene. Tredje sembklasseredningen for kvelden i begynnelsen av andreomgang visstnok!
Hadde vært morro for Lasse om han kunne holde nullen i dag. Kunne trenge den oppmuntringa!
Bjørn Jervell Hansen
Det mest merkelige er vel at kampen ikke dekkes av feks VG live eller aftenposten live, det ville ikke vært vanskeligere enn å sette en journalist til å lytte på Radio FFK? Det hadde jo vært ok om resten av Norge også kunne bli informert om at vi spiller en ok bortekamp i Europa...
Svaberget for alltid!
Vel, der var ihvertfall alt håpet ute for denne gang...
Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ? Ingen tegn til det enda ihvertfall...
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 06 aug 09, 19:53
Endret: 06 aug 09, 19:55
Endret av: FFK1903
Vel, der var ihvertfall alt håpet ute for denne gang...
Tja, ikke på grunn av scoringen i hvert fall. Forskjellen er at fire FFK-mål nå gir ekstraomganger, ikke avansement. Med med tanke på tiden som er igjen er det jo håpløst.
Når var sist vi vant ute i Europa egentlig? Ble det uavgjort og tap mot Bangor? Det må bli noen år...
Staw greier å bokse ut en corner med hell (!?!).
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914