Litt statistikk så langt i år
Fant noe statistikk over målsjaner for/imot i år på vg sine sider. Dette gir en veldig god pekepinn på hvor godt lagene har prestert i år. Nesten som å lese tabellen...
Tallene viser en god del.
Før det første ser vi at Fredrikstad er middels gode i TL når det gjelder å angripe (skape målsjanser) og til å forsvare seg (målsjanser imot). Sånn sett er FFK som de var i fjor, bare at skuddene går stang ut i år. I fjor vant vi vel nærmere 10 kamper med et mål, i år har det vært nærmest det motsatte. Tilfeldigheter og selvtillit tror jeg er viktige ord her.
Også er spørsmålet om Gardar, Gashi og Kvisvik er noe dårlige fotballspillere i år, fordi de ikke får ballen i nettet like ofte i 2009. Kanskje vi heller skal få maks ut av gutta, som vi vet kan så mye bedre? Få inn en pyskolog?
Er Grønhagen/Aune noe dårligere trenere fordi at guttane ikke scorer på sjansene?
Kanskje vi skal stikke fingern i jorda og si at FFK overpresterte i fjor? Og i år har vi underprestert? Tipper vi overlever i år, og får en "normal" sesong i 2010. 6. plass på tabellen
---------------------------
Ære være plankebyen!
Enig med du!
"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"
Neinei, her må det sparkes! Aune og Grönhagen må ut, samtlige angrepsspillere må selges asap, og Staw og Bråthen må fryses ut til Sarp! Styret må kaste seg selv, Kvisvik slutte å spise tomaten i salaten, Gashi må lære seg én dialekt, og Wehrman må skytes sakte. Dette må selvfølgelig diskuteres gjennom hundrevis av tråder før vi kommer til én som har skylda for alt: Morgan Andersen.
Eller... vi kan høre på tallenes klare tale, som kjell er så vennlig å dele med oss :)
FFK, Stjernen og Wolves ;)
Veldig enig med trådstarter, MEEEEEEEEEEN, hadde vi hatt keepere som redda like mye som ifjol hadde vi fort vært topp 5 nå også! Der er den største forskjellen fra i fjol, enkelt å greit! Der vi hadde flyr ifjol har vi maks uflyt i år.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914