Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Aalesund - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 27 jul 09, 18:01

Er vel det sterkeste laget vi kan stille per dags dato.

Er mer positiv til Borges på topp nå som Wehrman er i laget. Vi trenger et midtbaneanker som kan få ballene opp på topp. Det hadde vi ikke med Ramberg, han er en spiller med andre kvaliteter. Mener uansett at Borges skal spille midtbane, men er mer positiv til ham på topp enn jeg var forrige gang.

Om han skal bli en suksess på topp må vi uansett være flinkere til å komme rundt på kanten og få slått innlegg. Vi har backer med veldig offensive fibre, men dessverre med elendige innleggsføtter.

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07

Lagt til: 27 jul 09, 18:03

Jeg må innrømme jeg er rimelig nervøs med tanke på vår bakre 5`er ni dag..

Lasse Staw - Amin Askar, Vidar Martinsen, Jan Tore Ophaug, Joachim Thomassen

5 flinke fotballspillere, men hvem av de kan per dags dato vise til prestasjoner over lang tid i toppserien? Vidar Martinsen og Joachim Thommasen er kanskje de mest rutinerte per dags dato, og det gjør meg en smule usikker....

Gå rett i angrep guttær!!!

---------------------------

Svaberget for alltid!

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07

Lagt til: 27 jul 09, 18:42

Wathne påsto at Aalesunds seier mot oss i vår var en "taktisk triumf". Javel, dersom taktikken var å bli rævkjørt i 50 minutter, flakse inn et mål og så plassere en buss i målet, så var det vel det.

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 27 jul 09, 18:52

Wathne sier jo mye rart da..

Sa jo at Piiroja hadde full kontroll på Aarøy på Fredrikstad Stadion. Nå er det bare det at Aarøy kun spilte 7 minutter da..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 27 jul 09, 18:53

Opprinnelig postet av Lemmy

Wathne sier jo mye rart da..

Sa jo at Piiroja hadde full kontroll på Aarøy på Fredrikstad Stadion. Nå er det bare det at Aarøy kun spilte 7 minutter da..

Han sa vel at Piiroja holdt Aarøy ute av laget i Fredrikstad, og mente med det at Rekdal tok ut Aarøy av kampen fordi FFK hadde Piiroja.

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914