Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Aalesund - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 13 jul 09, 19:01
Endret: 27 jul 09, 19:27
Endret av: Per Egil

Lenge til kampen - heldigvis. Trenger sårt en pause fra dårlige opplevelser nå.

Rekdal soner karantenen sin mot FFK så vidt jeg vet, samt at keeperen deres Lindegaard spilte sin siste kamp for klubben i går. Det bør jo bety et svekket Aafk-lag. Har aldri vunnet der borte, men nå taper vi jo hjemme mot lag vi aldri har tapt for, så det er kanskje på tide å vinne et sted vi aldri har vunnet også?

Med det forsvaret vi har i år, så må vi vel opp i en 3-4 scoringer for å ha håp om poeng er jeg redd. Må forresten Piiroja sone etter sitt gule kort? I så fall får vi en utfordring med han lange stælken Aarøy på topp...

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 13 jul 09, 19:04

Jeg står i mål, Holters spiller stopper og 1903 stiller som spiss, dermed banker vi Aalesund med 1 - 5 ;)

Spøk til alvor.. lenge til kampen men jeg er bekymra nå ass.. :/

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 13 jul 09, 19:12

Piiroja må sone ja.

Ellers er jo alle reservekeepere helt fantastiske mot FFK, men da spesielt i Fredrikstad.

Vi vinner denne kampen 2-1!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 jul 09, 19:41

Da blir det lett match for Aarøy.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 13 jul 09, 19:55

Fredrik Carlsen og Kjetil Rekdal må stå over mot oss.

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 13 jul 09, 20:40

Har tro på  Ophaug som er i ferd med å komme i godt slag eller....(mulig jeg bommer der).  Er Wallace tilbake ?

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06

Lagt til: 14 jul 09, 00:27

Opprinnelig postet av hasse33

Har tro på  Ophaug som er i ferd med å komme i godt slag eller....(mulig jeg bommer der).  Er Wallace tilbake ?

Mener Tom Freddy Aune håpet at alle de skadde spillerne er spilleklare til denne kampen (Med unntak av Pål André da).

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 14 jul 09, 13:01

Hadde Raio vært tilgengelig hadde Opphaug inn for Martinsen vært soleklart.
Det er lett å skylde på keepere som gjør tabber og spisser som ikke scorer mål. Men Martinsen alene har jaggu skyld i mange baklengs i år. Skulle vært interessant å telt antall han må ta på sin kappe.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 14 jul 09, 18:50

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Det er lett å skylde på keepere som gjør tabber og spisser som ikke scorer mål. Men Martinsen alene har jaggu skyld i mange baklengs i år. Skulle vært interessant å telt antall han må ta på sin kappe.

Er du blind for alle de løp han har tatt og reddet opplagte sjanser?

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 14 jul 09, 19:11

Selvfølgelig har han gjort masse bra også, og farten er helt klart hans styrke, men jeg synes det er påfallende feks hvor mange dødball mål hvor han har sviktet. For å være litt stygg, den ene gangen han ikke drev med ball watching, ble det straffe. (Brann)
Og han er ikke veldig mye bedre med ballen enn hva Raio er, med Raio's fremgang kanskje ikke bedre i det hele tatt.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 16 jul 09, 01:04

Opprinnelig postet av 1947modell

Er du blind for alle de løp han har tatt og reddet opplagte sjanser?

Vi trenger stoppere som er gode i 100% av kampen, ikke i 90% som Vidar har vært i det siste. Gjør mye bra, men bommer grovt i minst én avgjørende duell som gir baklengs og da er inntrykket ødelagt. Per dags dato en stopper av svak TL kvalitet, har ingen agenda her; er selv fra Råde og kjenner Vidar...

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 21 jul 09, 17:07

Dommer       Brage Sandmoen, Nesbru
Assistentdommer 1     Magnus Lundberg, Åsmarka
Assistentdommer 2     Øystein Havig, SANDNES
4. dommer     Sigurd Smehus Kringstad, VALDERØYA
Dommerveileder     Terje Singsaas, TRONDHEIM

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 22 jul 09, 08:31

Men Martinsen alene har jaggu skyld i mange baklengs i år. Skulle vært interessant å telt antall han må ta på sin kappe.

Så en kavalkade på TV2 Sport fra alle FFK sine kamper. Martinsen går seg bort og er involvert i mange av baklengsmålene. Veldig mange.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 22 jul 09, 12:09

Ikke noe sjokk at Vidar er involvert i det meste av baklengsmålene.

Vidar har kun én styrke slik jeg ser det, og det er ekstrem hurtighet. FFKs største cowboy ved siden av Raio. Lokal eller ei, Vidar kan IKKE være fast på laget i en klubb med ambisjoner, han er altfor dårlig. Gledelig er det derfor at Ophaug er tilbake.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 22 jul 09, 14:06

Opprinnelig postet av Plankekæll

Ikke noe sjokk at Vidar er involvert i det meste av baklengsmålene.

Vidar har kun én styrke slik jeg ser det, og det er ekstrem hurtighet. FFKs største cowboy ved siden av Raio. Lokal eller ei, Vidar kan IKKE være fast på laget i en klubb med ambisjoner, han er altfor dårlig. Gledelig er det derfor at Ophaug er tilbake.

Ingen tvil om at Vidars formkurve har pekt feil retning, men jeg synes nå det han viste den første tredjedelen (?) av sesongen indikerer at maksnivået hans holder tippeligastandard. Så den totale nedrakkinga han har fått av flere her inne i det siste er jeg ikke med på.

Men det virker på meg som han sliter med konsentrasjonen når formen ikke er på topp. Flere alvorlige markeringssvikter kan tyde på det.

Bjørn Jervell Hansen

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 22 jul 09, 14:54

Synes det er dårlig supporterånd å omtale egne spillere, og spesielt lokale, som generelt dårlige. Martinsen er fortsatt ung til midtstopper å være og "under opplæring" på TL nivå. Tror ikke vi skal avskrive ham for fremtiden selv om han er ustabil i prestasjonene.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 22 jul 09, 15:16

Vil tørre å påstå at det sier en hel del om Tippeligaen at Martinsens svakheter ikke ble avslørt tidligere.

For all del, han er til tider en herlig spiller å se på og virker også som en hyggelig fyr. Er oppofrende i duellene, og veldig rask til å være stopper. Personlig har jeg sansen for at alltid en av de to stopperne har bra med fart.

Men som førsteforsvarer er han helt forferdelig. Det så vi på Åråsen. Der har han mye å gå på. Det er ikke annet å gjøre enn å trene, trene og atter trene på det. Jeg vet ikke hvordan FFK-treningene er lagt opp, men forhåpentligvis får han ekstra coaching og hjelp til å forbedre seg på det.

Det samme gjelder på innlegg. Han er dårlig til å ta ut sin mann i feltet, og er altfor ofte ballwatching. Som forsvarsspiller er det veldig lett å tro at man har kontroll bak seg, men så plutselig er det en som kommer i duell med deg uten at du aner det. Her gjelder det å være litt foran motspilleren, gjerne ha en arm på ham så du kjenner at han er der, pluss at man må ha et halvt øye på ham.

Når det er sagt så skal det også sies at Piiroja har sitt å trene på. Tror at Martinsen sammen med en Gerrbrand i form i fjor kunne blitt ganske bra.. Personlig holder jeg en knapp på Piiroja og Ophaug når sistnevnte kommer tilbake for fullt.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 22 jul 09, 16:42

Opprinnelig postet av bjervell
Ingen tvil om at Vidars formkurve har pekt feil retning, men jeg synes nå det han viste den første tredjedelen (?) av sesongen indikerer at maksnivået hans holder tippeligastandard. Så den totale nedrakkinga han har fått av flere her inne i det siste er jeg ikke med på.

Bra skrevet, og helt enig! Synes det blir feil å avskrive Martinsen så tidlig når man så hvor god han var i starten av sesongen. Da bare lo folk av Gerrbrand, og savnet etter svensken var inteteksisterende. Forhåpentligvis kan Martinsen stabilisere seg på et godt nivå, selv om han har vært rimelig middelmådig de siste kampene. Han har tross alt slitt mye med skader også, så det kan ta tid før han klarer å prestere jevnt over tid.

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 jul 09, 10:12

f-b.no: Svekket FFK-lag til Ålesund

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Freddy G-Paulsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 23 jul 09, 21:41

Du glemte denne : Ikke brudd for Pereira

Klarer vi å ungå nedrykk i år da ? Blir FFK høstens formlag ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914