Husk meg
Brukernavn
Passord

Shabani og Elvestad forlenger til 2010

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08

Lagt til: 07 jul 09, 21:07

F-B.no: Shabani og Elvestad har skrevet under kontrakt ut 2010.

Humm.. detta virka jo langsiktig.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 07 jul 09, 21:28

Shabani har vel vært såpass skadeutsatt at klubben ikke turte å gi ham lenger kontrakt. Elvestad høster stadig lovord, men har til gode å etablere seg på eliteserienivå.

Jeg synes ettårskontrakter virker fornuftig. Det er uansett ingen fare for at disse spillerne forsvinner til andre klubber slik den økonomiske situasjonen er i fotballen i dag.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 07 jul 09, 21:30

Muligens også at Elvestad selv ønsket seg en ettårskontrakt for å se an spilletiden?

-Elvestad skuffet over lite spilletid

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 07 jul 09, 21:30

Opprinnelig postet av Per Egil

Elvestad høster stadig lovord, men har til gode å etablere seg på eliteserienivå.

Tilgode å gode å få sjansen til å etablere seg. Potensiale til å bli norges beste defensive midtbanespiller, men det blir nok ikke i FFK.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08

Lagt til: 07 jul 09, 21:33

Opprinnelig postet av Per Egil

Shabani har vel vært såpass skadeutsatt at klubben ikke turte å gi ham lenger kontrakt. Elvestad høster stadig lovord, men har til gode å etablere seg på eliteserienivå.

Jeg synes ettårskontrakter virker fornuftig. Det er uansett ingen fare for at disse spillerne forsvinner til andre klubber slik den økonomiske situasjonen er i fotballen i dag.

Hmm, det henger vel ikke helt på grep? Er vel mye større sjans for at disse forsvinner til en klubb som vil gi dem spilletid når de har så kort kontrakt! Kan jo så å si gå gratis i vinter. Hadde de fått en 3 årskontrakt ville jo dette vært utelukket. Synes det er rart at vi forlenger med så å lite om gangen. Hadde skjønt det hadde det vært en av de rutinerte over 30, men ikke disse.

Da trur jeg heller det er slik at Elvestad ikke ville ha lenger kontrakt grunnet lite spilletid.

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 07 jul 09, 21:42
Endret: 07 jul 09, 22:57
Endret av: Per Egil

Opprinnelig postet av Gardarson

Hmm, det henger vel ikke helt på grep? Er vel mye større sjans for at disse forsvinner til en klubb som vil gi dem spilletid når de har så kort kontrakt!

Joda, men slik den økonomiske ståa er i fotball-Norge i dag, hvilke klubber ønsker å satse på to forholdsvis ukjente unggutter som ikke har annet å vise til enn en håndfull kamper for FFKs A-lag?

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Liraren

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05

Lagt til: 08 jul 09, 02:38

Synes vitterlig det er på tide at Elvestad får noen sjanser på midtbanen. Samme gjelder Trulsen bare som angriper. En greier ikke utvikle seg til å bli en god spiller bare av å trene!

Jeg snakker aldri på vegne av noen, kun for meg selv!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914