Før kamp: Brann-FFK 17.serierunde
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 29 jun 09, 09:51
Endret: 06 jul 09, 18:58
Endret av: FFK1903
vi må nå klare oss uten Celso Borges. Det er veldig trist, men 2-3 kamper er bedre en 8 kamper.
hvem keeper skal vi ha. Jeg er jaggu ikke enig med meg selv en gang
forsvaret er vel sånn: askar,vidar,raio,Joachim Thomassen
midtbanen: Barsom,Wehrman,gashi,kvisvik
spisser: gardar og everton
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 29 jun 09, 10:12
Endret: 29 jun 09, 10:13
Føler for en småorginal førsteoppstilling denne gangen.
Bråthen
Askar - Martinsen - Piiroja - Thomassen
Éverton - Gashi - Wehrman - Kvisvik
Adiyiah - Jóhannsson
Barsom hadde vel ett innlegg fra høyrekanten, noe som gir han samlet ett innlegg på de siste kampene vil jeg tro. Det sier alt. Czwartek er vel fortsatt skadet? Dermed må Askar spille høyreback mest sannsynlig. Dermed lanserer jeg Éverton som høyrekant. Flink til å utrette ting på egenhånd, får sikkert hjelp av Askar på overlappinger, og slipper presset med å score målene. Gardar bør starte kampen, han er den beste avslutteren slik jeg ser det, og er i tillegg god på hodet. Makker? Adiyiah, med Tegström i jokerrollen - på benken.
Bråthen eller Staw i mål blir egentlig hipp som happ. Bråthen ruver greit i terrenget i går, mens Staw sikkert er revansjelysten.
Med Borges ute, så blir det vel suksessoppskriften fra i fjor på midten.
ja det at everton er der var jaggu en god ideê kan ikke du si fra til treneren at det bør prøves, for jeg er veldig enig med deg. Barsom har forsatt mye og gå på.. er han ikke i form enda etter skaden ?
mot glimt brukte vi vel everton litt på kant eller tar jeg feil ?
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
ja det at everton er der var jaggu en god ideê kan ikke du si fra til treneren at det bør prøves, for jeg er veldig enig med deg. Barsom har forsatt mye og gå på.. er han ikke i form enda etter skaden ?
Éverton spilte på høyrekant etter at Jóhannsson kom inn i går. Trakk kun inn i midten. Jeg kan ikke forstå hvorfor det skulle være noen god løsning. Men men, han må jo få instrukser om å utfordre backen på fart og komme til innlegg.
Opprinnelig postet av FFK1903
Bråthen eller Staw i mål blir egentlig hipp som happ. Bråthen ruver greit i terrenget i går, mens Staw sikkert er revansjelysten.
Vil også ha Bråthen fra start. Når Staw har fått så mange sjanser som han har fått blir det feil å sette ut Bråthen etter tabbe i en kamp. Han bør få like mange muligheter han også.
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Husker så tydelig at Oslo-avisene og andre lokalaviser skrek over seg om en eventyrlig spiller som var kommet til Norge fra Costa Rica? Het han ikke ... Christian et-eller-annet?
Uten Celso mot Brann tror jeg vat jeg velger å se bort fra denne kampen ... og samler krefter til Sandefjord, som bør/må/skal slås, selv uten midtbanemotoren/superspissreserven/toppscoreren.
En annen sak er jo hvor lenge vi får beholde mannen overhodet. Det sitter vel noen karer med notatblokker på tribunen under Gold Cup?
Trøsten får være at jeg har et lag å holde med under VM 2010: Costa Rica. Ja da, det er fattigmannstrøst.
- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På nest øverste rad, rett ovenfor 16-meter'n.
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 29 jun 09, 16:41
Endret: 29 jun 09, 23:29
Endret av: Plankekæll
Opprinnelig postet av Anders Strand
Husker så tydelig at Oslo-avisene og andre lokalaviser skrek over seg om en eventyrlig spiller som var kommet til Norge fra Costa Rica? Het han ikke ... Christian et-eller-annet?
Alt i alt har vel Cristian Bolaños vært bedre enn Celso Borges i år, mens i de siste 5-6 kampene har Borges vært den beste. Man må også huske på at Bolaños har spilt fotball i Danmark, er litt eldre og har tilpasset seg europeisk fotball.
Når det er sagt må jeg bare få si at Borges er KONGE!!
Jeg så med skrekk og gru Erik Huseklepp i dag, virkelig en spiller som har utviklet seg. Hvordan takler Vidar M. og Raio ham til mandag tro ? Får håpe de ikke blir finta skjorta av, da blir det ikke morro å være FFK-keeper.
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Hva med følgende 11`er :
Bråthen
Askar Martinsen Piiroja Thomassen
Adiyiah Gashi Wehrman Lalawele
Everton Gardar
Bråthen må stå fordi han er bedre i feltet enn Staw, og det er viktig mot et lag som Brann som er gode i luften.
Forsvarsrekken sier seg selv, det samme gjør sentral midtbane. Borges er borte, da trenger vi Gashi og Wehrman, som tar krigen mot Bakke og co.
På hver side derimot synes jeg vi skal la våre to afrikanere få en sjanse. Kanskje vi da får litt utfordring og fart på kantene ? Det skjer jo ikke med Kvisvik og Barsom, hvor den ene har sirup under bena og den andre er vaksinert mot å ta med ballen mot cornerflagget.
Everton på topp er selvskreven, så synes jeg Gardar kan få en mulighet fra start.
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Hva med følgende 11`er :
Bråthen
Askar Martinsen Piiroja Thomassen
Adiyiah Gashi Wehrman Lalawele
Everton Gardar
Bråthen må stå fordi han er bedre i feltet enn Staw, og det er viktig mot et lag som Brann som er gode i luften.
Forsvarsrekken sier seg selv, det samme gjør sentral midtbane. Borges er borte, da trenger vi Gashi og Wehrman, som tar krigen mot Bakke og co.
På hver side derimot synes jeg vi skal la våre to afrikanere få en sjanse. Kanskje vi da får litt utfordring og fart på kantene ? Det skjer jo ikke med Kvisvik og Barsom, hvor den ene har sirup under bena og den andre er vaksinert mot å ta med ballen mot cornerflagget.
Everton på topp er selvskreven, så synes jeg Gardar kan få en mulighet fra start.
Synes følgende 11`er virker spennende... Litt tvilsomt at Lalawele for spille, men hadde vært morsomt.
Davisak
Ble medlem: 18 jun 09
Lagt til: 29 jun 09, 23:04
Endret: 02 jul 09, 09:55
Opprinnelig postet av JanF.
Synes følgende 11`er virker spennende... Litt tvilsomt at Lalawele for spille, men hadde vært morsomt.
Lala bytter inn etter en sliten Kvisvik, gjør et supert bidrag og blir assist x2 og hjelper FFK og snu en tidlig 1-0 ledelse til 1-2 rett før slutt
Den personen som ga Svein E. Edvardsen dommerlisens skulle aldri satt sin fot i et kontor som omhandlet fotball...
Lemmy
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 29 jun 09, 23:13
Endret: 29 jun 09, 23:21
Endret av: Lemmy
Kan ikke skjønne hvorfor alle plutselig er så positive til Lala? Er det noen som i det hele tatt har sett noe av ham? Har kun sett minimalt av ham selv, så det kan jo selvfølgelig hende han er god, men jeg tviler vel egentlig på det når trenerteamet aldri har vurdert ham som god nok.. Kan ikke skjønne hvorfor han plutselig skulle være det nå da.
Håper på dette laget:
Bråthen/Staw
Askar Piiroja Martinsen Thomassen
Ramberg/Barsom Wehrman Gashi Kvisvik
Èverton Jòhannsson
Bråthen og Staw er vanskelig å skille. Det tipper jeg Jerry Knutsson har god kontroll på. Forsvaret er vel ikke så vanskelig å ta ut... Muligens at Ophaug blir med i troppen etter hva jeg forsto på ham, men han er vel langt fra aktuell for en startellever. Uansett blir det artig å se Jan Tore på banen igjen!
Hvem av Ramberg og Barsom som fortjener plassen mest er vanskelig å si. Ramberg har humørsvingninger som en gravid dame, så det er umulig å si om han bør spille eller ikke. Barsom kan være grei å ha mot et hardtarbeidende Brann-lag, og om han tar en "Wehrman" og dukker opp i god, gammel form, så vil jeg heller ha ham enn Ramberg. Wehrman virker selvskreven mot en meget fysisk tøff Brann-midtbane. Gashi er jeg usikker på, men vi har vel ikke bedre alternativer... Elvestad og Wehrman tror jeg går dårlig sammen. Kvisvik hadde en dårlig kamp forrige gang, men starter nok.
Èverton håper jeg revansjerer sin dårlige kamp mot B/G. Heller Gardar enn Tegström også...
Dommer Tom Harald Hagen, HAMAR
Assistentdommer 1 Frank Andås, GJØVIK
Assistentdommer 2 Sven Erik Midthjell, OSLO
Dommerveileder Rolf Haugen, LILLEHAMMER
Kampdelegat Torstein Egil Kvam, ØVRE ÅRDAL
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av Lemmy
Kan ikke skjønne hvorfor alle plutselig er så positive til Lala? Er det noen som i det hele tatt har sett noe av ham? Har kun sett minimalt av ham selv, så det kan jo selvfølgelig hende han er god, men jeg tviler vel egentlig på det når trenerteamet aldri har vurdert ham som god nok.. Kan ikke skjønne hvorfor han plutselig skulle være det nå da.
Har sett et par 2.lagskamper med han (dette er altså ikke basert på mye, men det inntrykket jeg har). Han er relativt rask og tar noen sugne løp bakover. Han har også en veldig bra teknikk som lett kan finte bort et par av sluggerne på Brann. MEN hovedproblemet, slik jeg ser det, er at han er altfor veik. Han vil nok veldig lett bli tatt ut av dissa sluggerne. Dessuten tror jeg ikke han innehar det tempoet i spillet som kreves i Tippeligaen, kontra 2. divisjon.
Tror det vil være en dårlig ide å starte med han. Hvis han i det hele tatt skal spille så må det være på slutten av kampen når Brann (eller andre TL-lag) er litt slitne, da vil det nok være lettere for han å utrette noe. Tviler uansett sterkt på at han kommer til å spille en rolle i en bortekamp mot Brann. Da vil det være bedre å bruke Elvestad på kanten etter min mening, selv om jeg synes han er en veldig typisk sentral midtbanespiller.
Hva med Dominic da? Er Lala liksom bedre? Jeg tror det beste spissparet vi kan stille mot brann er uten tvil Gardar og Everton. Håper De klarer å vise seg fra deres beste side. Problemet til FFK denne kampen blir garantert forsvaret mot Karadas. Vi sliter alltid mot han.
Det er spilleren FFK burde kjøpt. Måtte han råtne i .....
Heia FFK
Karadas var så si klar for FFK sist han kom til Brann, selvsagt klarte de friste han med mer penger på oppløpsiden.
Også denne bortekampen må FFK klare seg uten Plankehaugen, fordi det er for få som har meldt seg på.
Eller, så neseten, for de mangler 16 påmeldinger til innen fredag for at det skal bli noen tur og det er vel tvilsomt?
Opprinnelig postet av Lex
. Problemet til FFK denne kampen blir garantert forsvaret mot Karadas. Vi sliter alltid mot han.
Det er spilleren FFK burde kjøpt. Måtte han råtne i .....
Håper dette var en spøk. Det eneste mannen besitter er rå kraft. Og den sløser han ofte bort på helt unødvendige løp når han blir sinna (som han stort sett er). Null teknikk. Null spilleforståelse. Og han står med hele 2 skåringer i år.
... men har du sett Karadas mot FFK?
@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/pages/ffksupporternet
Opprinnelig postet av Holters
... men har du sett Karadas mot FFK?
Hehe. Godt poeng :)
Burde kjøpt`n og sendt han til Dronning Mauds land.
Ville ikke engang hatt han som "humørspreder" på benken.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914