Husk meg
Brukernavn
Passord

Enda mer positivitet !!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til: 23 jun 09, 16:15
Endret: 23 jun 09, 16:27
Endret av: b-tribunesliter

Vi mangler et sted mellom 7 og 10 poeng. Begrunnelse: Vi var bedre enn Ålesund, Stabæk, Vålerenga, Brann og Molde.  Hadde aldri trodd at de ville ført kampen mot Molde i den grad de gjorde det, selv om det endte dårlig resultatmessig. Mål preger kamper. Men det betyr ikke 15 poeng nødvendigvis, men at vi burde hatt minimum 7 til har med stang ut, udyktighet, keeper/forsvarstabber, voldsom skadesitusajon å gjøre. Mot Lillestrøm derimot var det ikke bra, heller ikke mot ODD. Glem cup'en, mot Odd taper vi 10 av 10 kamper borte, sånn er det.

MEN, nå kommer vi for fullt, laget er godt, nå er tiden inne for stang inn! 3 mot Lyn + 3 mot B/G.

Folkens, ha litt ryggrad uten å klage på alt og alle, dette er sånn fotball er! Nå er det vi som er nede, men vi kommer tilbake. Håper dere som ikke er medgang nå stiller opp for laget. Vi spiller på høyde med samtlige minus RBK, nå kommer poengene.

Hvor er Gardar ? Er han skadet? Han må inn igjen sammen med Everton, la de få tid sammen så er vi på 5 når året er omme.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 jun 09, 17:05

Vi hadde jo ikke en målsjanse mot Molde, hvorfor er du så positiv til den kampen?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 jun 09, 17:10

vi hadde målsjangser vi da

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jun 09, 17:18

Opprinnelig postet av keiko99

vi hadde målsjangser vi da

De var i hvertfall ikke store.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 23 jun 09, 17:30

Opprinnelig postet av Patrioten

hadde noen store...

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 23 jun 09, 17:47

hadde noen store...

Som? Eneste jeg husker av målsjanser faktisk er skuddet til Barsom like før pause, og den hadde Dørum Lillebakk god kontroll på. TV2 (som på langt nær er noen fasit riktignok) hadde 7-0 i målsjanser til Molde.

Men positivitet? Tja, en del kamper har gått mot spillets gang, ikke minst Aafk og Stabæk-kampene. Slike ting pleier å snu seg, det betyr vel at vi kommer til å få et par heldige seire og at vi vinner de kampene som vi styrer når høstsesongen setter i gang.

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jun 09, 17:59

Opprinnelig postet av Patrioten

hadde noen store...

Hvor har du sett de og når kom de?

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 23 jun 09, 18:50

Hvorfor skulle liksom Odd være uslåelige? De skapte vel ikke noen ting annet enn målene når vi møtte de der tidligere i år selv om vi heller ikke skapte nevneverdig. Og uansett, cup er cup.

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 23 jun 09, 19:17

Hadde vi hatt en goalgetter hadde vi vært topp 3. Garantert

Heia FFK

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 24 jun 09, 00:16

Så netop at Jerry Knutson har vært sykmeldt med skulderoperasjon en stund

Tipper det at han nå straks er tilbake vil bety slutten på klønete keeperspill

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 24 jun 09, 06:52

Opprinnelig postet av Lex

Hadde vi hatt en goalgetter hadde vi vært topp 3. Garantert

Så enig med deg så det går anå være. Der er feilen vår iår. Tenk deg Kovacs,Nannskog med Evertons sjanser. Topp 3 ? ;det hadde vært en drøm Smile

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 24 jun 09, 08:52

Opprinnelig postet av 1947modell

Så enig med deg så det går anå være. Der er feilen vår iår. Tenk deg Kovacs,Nannskog med Evertons sjanser. Topp 3 ? ;det hadde vært en drøm Smile

har du sett Nannskog denne sesongen? Har da hatt mange nok sjanser, men scoret vel ikke før i forrige serierunde. Og da snakker vi om en spiss som har vært i klubben i flere sesonger og som kommer fra en plass som er 6-7 timers biltur fra Stabæk. Burde altså være akklimatisert.

Bekrefter bare at det ikke finnes målgarantister!

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07

Lagt til: 24 jun 09, 09:48

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av 1947modell

har du sett Nannskog denne sesongen? Har da hatt mange nok sjanser, men scoret vel ikke før i forrige serierunde. Og da snakker vi om en spiss som har vært i klubben i flere sesonger og som kommer fra en plass som er 6-7 timers biltur fra Stabæk. Burde altså være akklimatisert.

Bekrefter bare at det ikke finnes målgarantister!

Å nei du;se på sjansene viv a vis vår "storstjerne". Ok at han scora i sisste,men Everton har jo ikke begynt enda!!!!!

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 23 jun 09, 17:24

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Vi mangler et sted mellom 7 og 10 poeng. Begrunnelse: Vi var bedre enn Ålesund, Stabæk, Vålerenga, Brann og Molde.  Hadde aldri trodd at de ville ført kampen mot Molde i den grad de gjorde det, selv om det endte dårlig resultatmessig. Mål preger kamper. Men det betyr ikke 15 poeng nødvendigvis, men at vi burde hatt minimum 7 til har med stang ut, udyktighet, keeper/forsvarstabber, voldsom skadesitusajon å gjøre. Mot Lillestrøm derimot var det ikke bra, heller ikke mot ODD. Glem cup'en, mot Odd taper vi 10 av 10 kamper borte, sånn er det.

MEN, nå kommer vi for fullt, laget er godt, nå er tiden inne for stang inn! 3 mot Lyn + 3 mot B/G.

Folkens, ha litt ryggrad uten å klage på alt og alle, dette er sånn fotball er! Nå er det vi som er nede, men vi kommer tilbake. Håper dere som ikke er medgang nå stiller opp for laget. Vi spiller på høyde med samtlige minus RBK, nå kommer poengene.

Hvor er Gardar ? Er han skadet? Han må inn igjen sammen med Everton, la de få tid sammen så er vi på 5 når året er omme.

FFK ligger der de ligger, og meget velfortjent.

Kvalikplass etter nær halvspilt serie har intet med marginer å gjøre, mest med udyktighet. FFK har ikke vært gode nok.

Enig med positivitet, jeg skal møte opp og støtte laget, men jeg ser også realitetene og frykter nedrykk.

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 24 jun 09, 08:29
Endret: 24 jun 09, 08:30
Endret av: Tiger

Opprinnelig postet av Willy Renè

Kvalikplass etter nær halvspilt serie har intet med marginer å gjøre, mest med udyktighet. FFK har ikke vært gode nok.

Enig med positivitet, jeg skal møte opp og støtte laget, men jeg ser også realitetene og frykter nedrykk.

Jaja, nå pleier du å sutre ganske mye også da...så dine innlegg ser jeg bortfra.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 24 jun 09, 09:01

Opprinnelig postet av Tiger

Jaja, nå pleier du å sutre ganske mye også da...så dine innlegg ser jeg bortfra.

Ikke sutring, er en ganske så optimistisk fyr, og reaslistisk, rosemaler aldri sprukken furu.

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 24 jun 09, 09:15

Ikke sutring, er en ganske så optimistisk fyr, og reaslistisk, rosemaler aldri sprukken furu.

At det er meget velfortjent at de ligger der de ligger er jeg ikke enig i. Ja de har ikke greid og score mål, som er vesentlig i fotball. Men de første hjemmekampene mot Ålesund, Stabekk, borte mot enga, (så var det noen andre kamper som jeg ikke husker for det er litt tidlig enda ;) og jeg feiret St.hans med litt mye god rødvin). Men i disse kampene var vi det klart beste laget. Og da er det faktisk en del poeng som glapp. Derfor har det i de senere kamper spredd seg frustrasjon og usikkerhet blandt spillere og trenere. Vi hadde fortjent marginene på vår side i noen av disse kampene i allefall og da hadde vi vært over midten..Derfor om vi hadde en goalgetter hadde vi vært topp 3.

Det løsner med 2 seiere nå. DEILIG.

Heia FFK

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 09, 09:16

Opprinnelig postet av Tiger

En typisk motgangssupporter er pessimistisk, men støtter laget uansett hvordan det går. Som trofast Leeds supporter får jeg erfaring med dette. Det gjør litt vondt, men føles godt.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 24 jun 09, 09:58

Et godt svar , det er flere av oss som har vært med ned med Leeds som supportere i flere tiår. Leeds er litt som FFK,  det har gått mye opp og ned, mye skyldes ekstremt dårlig ledelse, utrolig mye feilkjøp med tilhørende skyhøye lønnskostnader.  Fordi om en er supporter så bør man ikke lukke øynene og rose det som skjer. Uavhengig av dette er man supporter i tykt og tynt

Tror flere har mye å lære av Bård Eker, når arbeidsdagen er slutt, er de som han sier ,  stor sett ikke fornøyd for de ønsker å strekke seg lenger. Håper flere i ledelsen i FFK har fått med seg dette. Det er vel  det stikk motsatte av selvgodheten til mange i systemet , det se rogså ut som det smitter over på spillerene.  

Hadde vært fint med om noen med slike holdninger tok plass i de styrende organer.

Tro noen av de tidligere lederne i plankehaugen står for slike holdninger, kunne tenke med L. Thoresen inn i en sentral rolle, bena godt plantet på jorda, med et klart hode.

I steden for dagens vimpel aksjon, burde plankehaugen konsentrere seg om klubbens fremtid og prøve å ta noen grep for å sikre en fortsatt levedyktig klubb.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 09, 10:16

Jeg synes du blander kortene. Fordi om du er god til å organisere supportere, så behøver du ikke være god til å styre en fotballklubb. Det handler om holdninger ja, men også kompetanse og erfaring.

Og så er det ikke så enkelt "å ta grep". Klubbens generalforsamling velger styret i Fredrikstad Fotballklubb, så det er bare å få noen til å stille til valg. Deretter få de valgt. Klubben eier igjen kun 21, 63 % i Sport ASA, som igjen lønner daglig leder. Styret i Sport ASA velges av eierne dvs aksjonærene i Sport ASA. Vil du ha innflytelse så meld deg inn i klubben og kjøp aksjer i Sport ASA(helst mange).

Ett relevant spørsmål er: Hvem skal daglig leder tjene? Klubben eller Sport ASA? Det blir som regel den som betaler lønna.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914