Husk meg
Brukernavn
Passord

Enda mer positivitet !!!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 24 jun 09, 10:17

Skulle gjerne sett Leeds hadde fått den pila FFK har hatt dem siste 7 åra. Har vel stort sett peka rett oppover stort sett, selvom vi sliter litt akkurat nå..

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 24 jun 09, 10:28

Opprinnelig postet av tomroar

mpel aksjon, burde plankehaugen konsentrere seg om klubbens fremtid og prøve å ta noen grep for å sikre en fortsatt levedyktig klubb.

What?? plakehaugens oppgave er å støtte klubben, lede klubben må valgte organer og ansatte sørge for.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 24 jun 09, 11:05

Uten supportere vil en klubb stoppe. Om ikke de blir hørt er man i hvertfall ute å kjøre som klubb.

Vedlig mange supportere er også medlem av klubben,  det var så vidt jeg  husker en aksjon fra supportere som kastet  styret sist. Tror det er på tide med at de samme vurderer det på nytt.

FFK sport  er lite hvert om de ikke spiller på lag med supporterene, 10000 supportere genererer en stor del av inntektene til klubben og FFK sport. 

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 24 jun 09, 11:10

Jeg er forsåvidt enig i det angående å kaste styret, har aldri forstått at lokalpolitikere og småbedriftsledere har nødvendig kompetanse.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 24 jun 09, 13:58

Opprinnelig postet av b-tribunesliter

Glem cup'en, mot Odd taper vi 10 av 10 kamper borte, sånn er det.

Jeg glemmer ikke cup'en! Vi spilte en jevn kamp mot de i fjor i nettopp samme cuprunde på Skagerak Arena. Den kampen vippet begge veier, og måtte avgjøres på straffer. Vi har ingen rå statistikk i Skien, men jeg glemmer aldri snuoperasjonen i 2006. Vi lå under 3-0 til pause, og snudde det til 3-3 etter pause. Litt mer positiv tenkning Wink

---------------------------

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til: 24 jun 09, 14:41

Opprinnelig postet av Scout

Jeg glemmer ikke cup'en! Vi spilte en jevn kamp mot de i fjor i nettopp samme cuprunde på Skagerak Arena. Den kampen vippet begge veier, og måtte avgjøres på straffer. Vi har ingen rå statistikk i Skien, men jeg glemmer aldri snuoperasjonen i 2006. Vi lå under 3-0 til pause, og snudde det til 3-3 etter pause. Litt mer positiv tenkning Wink

Når det gjelder cupen ifjor spilte vi en årsværste 1. omgang, men en akseptabel 2. omgang rettet opp noe av inntrykket. Kampen tidligere i vår var ille, årets dårligste til nå i seriespillet. Når det gjelder 3-0 seieren for noen år tilbake så er vel den den strake motsetning til den mangel på flyt, hell og dommerhjelp som vi nå opplever. Vi hadde null sjanser, scorte 3 mål, bl.a. et fantastisk skudd fra nærmere 40 meter fra Vebjørn Hagen. Once in a lifetime... Og slik fortsatte det denne høsten, helt til vi var sikret ny kontrakt.

Årets lag er i utgangspunktet mtye bedre enn den gangens, men vi mangler hell og flyt, noe vi vet hører sammen. Men i Skien er det ingenting å hente, dessverre, men Scandi Line turen blir sikkert bra!

Er ikke negativt innstilt, men realistisk. I Ibsens by liker ikke folk fra Fredrikstad seg, all energi må rettes mot serien nå.

Scout

Landslagsspiller

Lagt til: 24 jun 09, 22:45

Når det gjelder 3-0 seieren ..

Vi snudde 3-0 til 3-3, det blir sjeldent seier av det Wink

bl.a. et fantastisk skudd fra nærmere 40 meter fra Vebjørn Hagen.

Vebjørn Hagen måtte forlate FFK i 2004, så hvordan han scoret et slikt mål mot Odd i 2006 forstår ikke jeg Wink Husker at Brenne puttet 2 i den kampen. Sorry, jeg var kanskje litt pirkete her, men det var litt moro seh Tongue out

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 24 jun 09, 22:53

Når det gjelder 3-0 seieren for noen år tilbake så er vel den den strake motsetning til den mangel på flyt, hell og dommerhjelp som vi nå opplever. Vi hadde null sjanser, scorte 3 mål, bl.a. et fantastisk skudd fra nærmere 40 meter fra Vebjørn Hagen. Once in a lifetime... Og slik fortsatte det denne høsten, helt til vi var sikret ny kontrakt.

Beklager språkbruken, men dette er piss fra ende til annen. Vi hade flust av sjanser, dominerte stort, og det var et ufattelig mirakel for Odd at de leda 3-0 til pause inkludert selvmål av Piiroja. Simen Brenne putta et vidunderlig mål og faststilte reslutatet med straffe til 3-3. Vebjørn Hagen var nok aldri på det som den gang het Odd Stadion i 2006. Det må du ha drømt.

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 24 jun 09, 22:58
Endret: 24 jun 09, 23:05
Endret av: Rey

Men b-tribunesliter sier da ikke at Hagen scoret i 3-3 kampen, men i 3-0 kampen mot Odd hjemme på stadion i 2004 Smile

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 25 jun 09, 10:47

Opprinnelig postet av Rey

Men b-tribunesliter sier da ikke at Hagen scoret i 3-3 kampen, men i 3-0 kampen mot Odd hjemme på stadion i 2004 Smile

He he, tatt med buksene godt nede på anklene Supreme? Laughing

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 25 jun 09, 11:46

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Rey

He he, tatt med buksene godt nede på anklene Supreme? Laughing

Anklene? Akkurat nå henger de til tørk etter at han gjorde i buksene...

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06

Lagt til: 25 jun 09, 13:08

Opprinnelig postet av KeJ

Egentlig ikke på noen måte. Scout snakket om 3-0-ledelsen til Odd til pause, og 3-3 kampen før b-tribunesliter svarte han. Scout nevnte vel aldri 3-0-seieren til Odd.

BRH - http://www.brigaderodhvit.com

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 25 jun 09, 13:29

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Egentlig ikke på noen måte. Scout snakket om 3-0-ledelsen til Odd til pause, og 3-3 kampen før b-tribunesliter svarte han. Scout nevnte vel aldri 3-0-seieren til Odd.

da bør herrene seriøst lære seg å sitere riktig innlegg. For slik du har lagt opp svaret ditt blir det helt bananas og det ser ut til at du svarer i ørska Laughing

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"Jeg er litt lei meg over at jeg ikke fikk være sammen med jentene inne i garderoben da de skreik av glede." Gro Hammerseng
- Da er vi to Gro...

Scout

Landslagsspiller

Lagt til: 25 jun 09, 13:33

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Nettopp, Supreme. Du har ikke løse bukseseler engang Wink Er vi som har holdt tunga rett i munnen her

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04

Lagt til: 09 jul 09, 23:39

Opprinnelig postet av Scout

Glem cup'en, mot Odd taper vi 10 av 10 kamper borte, sånn er det.

Som jeg sa, vi bør nok glemme cup'en. Sånn er det og sånn ble det, som jeg prøvde å fortelle deg! Dette hadde ikke med negativitet å gjøre, kun med erfaring, kunnskap og det å stole på følelsene. Og så er vel dette også underordnet Serie -og "UEFA"-spill ? FFK-stallen er ikke kapabel til å håndtere alt dette, jeg er faktisk glad for at cupen er over. Nå MÅ all fokus rettes mot serie + UEFA. Dette kommer til å bli bra, men noe flaks må selvfølgelig påkomme.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914