Ardian Gashi
Jeg starter en tråd om Gashi. jeg spørr. om han går ut og ber fansen om unnskyld + laget kan vi da legge dette bak oss ?
er dere da enig om han ber om unnskyld at han viser formen som han hadde i 2008 ?
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Jeg personlig syns jo det er merkelig at dette ikke er noe han har blitt fortalt før. Han går jo rundt og griner til dommeren hver kamp, hvorfor har ingen bedt ham skjerpe seg?
Men det aksepterer på ingen måte hans oppførsel. Det er uholdbart, og Gashi skylder hele laget og alle supportere en unnskyldning.
Gashi hadde ingen god sesong i år heller, etter min mening. Var et bomkjøp, når man ser på prisen.. Jeg syns han må være en av de mest "opp-hypede" spillerne i Tippeligaen. Har han egentlig andre styrker enn at han er aggressiv og god til å presse?
Opprinnelig postet av Lemmy
Jeg personlig syns jo det er merkelig at dette ikke er noe han har blitt fortalt før. Han går jo rundt og griner til dommeren hver kamp, hvorfor har ingen bedt ham skjerpe seg?
Men det aksepterer på ingen måte hans oppførsel. Det er uholdbart, og Gashi skylder hele laget og alle supportere en unnskyldning.
Gashi hadde ingen god sesong i år heller, etter min mening. Var et bomkjøp, når man ser på prisen.. Jeg syns han må være en av de mest "opp-hypede" spillerne i Tippeligaen. Har han egentlig andre styrker enn at han er aggressiv og god til å presse?
Han er god til å lage overganger for motstanderne
Han kan vel sammenlignes med Doffen. Også det en spiller som har blitt hypet opp vanvittig i forhold til prestasjoner. Begge lever på navnet sitt, er flinke terrierer og klegger, men stort sett katastrofale offensivt. Han har vel hatt en god sesong i karrieren, og det var første hele sesongen med Enga?
Opprinnelig postet av FFK1903
Gashi hadde ingen god sesong i år heller, etter min mening. Var et bomkjøp, når man ser på prisen.. Jeg syns han må være en av de mest "opp-hypede" spillerne i Tippeligaen. Har han egentlig andre styrker enn at han er aggressiv og god til å presse?Han kan vel sammenlignes med Doffen. Også det en spiller som har blitt hypet opp vanvittig i forhold til prestasjoner. Begge lever på navnet sitt, er flinke terrierer og klegger, men stort sett katastrofale offensivt. Han har vel hatt en god sesong i karrieren, og det var første hele sesongen med Enga?
Nå har Doffen klart å komme tilbake på et meget høyt nivå igjen da, så alt er vel mulig.
Akkurat nå er jeg dritt lei hele Ardian Gashi, uten tvil vår mest barnslige spiller! Hvor gammel var han? Fire år?
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av FFK1903
Gashi hadde ingen god sesong i år heller, etter min mening. Var et bomkjøp, når man ser på prisen.. Jeg syns han må være en av de mest "opp-hypede" spillerne i Tippeligaen. Har han egentlig andre styrker enn at han er aggressiv og god til å presse?Han kan vel sammenlignes med Doffen. Også det en spiller som har blitt hypet opp vanvittig i forhold til prestasjoner. Begge lever på navnet sitt, er flinke terrierer og klegger, men stort sett katastrofale offensivt. Han har vel hatt en god sesong i karrieren, og det var første hele sesongen med Enga?
Nå har Doffen klart å komme tilbake på et meget høyt nivå igjen da, så alt er vel mulig.
Akkurat nå er jeg dritt lei hele Ardian Gashi, uten tvil vår mest barnslige spiller! Hvor gammel var han? Fire år?
Trur han er eldre enn fire år....
Gashi gir krisen i FFK skylden for utvisningen, følg med på TV2.
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 21 jun 09, 21:54
Endret: 21 jun 09, 21:55
Endret av: keiko99
ja klart det....legge skylden på andre er jo sporti vett du
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvor har du sett det?
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av Patrioten
Det var ikke det som ble sagt.
-Gashi gir krisen i Fredrikstad et ansikt. (Noe slikt, husker ikke ordrett.)
Det er noe annet.
helt rett plankekæll. ergo trekker jeg det jeg sa når du skriver det som er rett
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av keiko99
helt rett plankekæll. ergo trekker jeg det jeg sa når du skriver det som er rett
Hva sa du? Noe matnyttig?
keiko99
Lagt til: 21 jun 09, 22:45
Endret: 21 jun 09, 22:46
for ett spørsmål.... gratulerer Bedreviteren
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
for ett spørsmål.... gratulerer Bedreviteren
Prøver igjen. Hva sa du egenlig Keiko, noe matnyttig?
keiko99
Lagt til: 21 jun 09, 22:48
Endret: 21 jun 09, 22:49
les over tråden da Bedreviteren..så prøv og glem meg...
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Bedreviteren
Ble medlem: 14 sep 03
Lagt til: 21 jun 09, 22:57
Endret: 21 jun 09, 22:59
Endret av: Bedreviteren
så prøv og glem meg...
ok, men våte drømmer er greit?
Sorry er jævlig skuffa..
Nja, det kan vel diskuteres. Du kan lese posten min over keiko99 sin. Om det er matnyttig eller ikke får andre svare på.
her er forklaringen fra dommeren:
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=576407
Gashi har alltid vært hissig og veldig engasjert, slike spillere tåler gjerne motgang veldig dårlig.
Sikker på at han hever seg sammen med laget, hvis vi klarer det uten nedrykk.
Men synes det er litt vel rart å kreve en unnskylding fordi han gjør noe dumt, vi hadde uansett allerede tapt kampen.
Hva våre forsvarsspillere og keeper har prestert i det siste er faktisk langt mer sentralt når vi skal snakke om tapte poeng.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914