Husk meg
Brukernavn
Passord

Ardian Gashi

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 21 jun 09, 22:45
Endret: 21 jun 09, 22:46
Endret av: keiko99

for ett spørsmål.... gratulerer Bedreviteren

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 21 jun 09, 22:46

Nja, det kan vel diskuteres. Du kan lese posten min over keiko99 sin. Om det er matnyttig eller ikke får andre svare på. Undecided

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 21 jun 09, 22:47

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Opprinnelig postet av FFK1903

En annen ting. Kunne/burde dommeren avventet situasjonen der Martinsen fikk rødt kort? Ballen spratt tilbake til en moldespiller, men dommeren blåste da straffe med en gang. Har han mulighet til å avvente situasjonen, se om moldespilleren scorer og så godkjenne målet? Blir jo noe a la Hauge i CL-finalen dette. Det hadde ikke reddet oss fra et tap, men en utvisning. Regner i hvert fall ikke med at Martinsen hadde fått rødt, hvis spillet hadde gått videre og Molde scoret på returen.

Dommer skal ikke se an fordel innenfor 16-meteren, så Helgerud kunne nok ikke gjort det.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Opprinnelig postet av keiko99

for ett spørsmål.... gratulerer Bedreviteren

Prøver igjen. Hva sa du egenlig Keiko, noe matnyttig?

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 09, 22:48
Endret: 21 jun 09, 22:49
Endret av: keiko99

les over tråden da Bedreviteren..så prøv og glem meg...

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Plankekæll

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 09, 22:49

En annen ting. Kunne/burde dommeren avventet situasjonen der Martinsen fikk rødt kort? Ballen spratt tilbake til en moldespiller, men dommeren blåste da straffe med en gang. Har han mulighet til å avvente situasjonen, se om moldespilleren scorer og så godkjenne målet? Blir jo noe a la Hauge i CL-finalen dette. Det hadde ikke reddet oss fra et tap, men en utvisning. Regner i hvert fall ikke med at Martinsen hadde fått rødt, hvis spillet hadde gått videre og Molde scoret på returen.

Alt det du skriver her er riktig. Vidar hadde IKKE blitt utvist hvis Molde hadde banket returen i mål.

Det er frytelig enkelt for en dommer å blåse med en gang i en slik situasjon, og jeg kan vel egentlig ikke klage på han på noen måte i den situasjonen.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 21 jun 09, 22:51

Som Costanza nevner over her, så skal ikke dommeren gi fordel inne i 16-meteren. Det er regler fra UEFA.

Dommeren gjorde altså helt rett.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 09, 22:53

Det er fullt mulig å få gult kort i ettertid, regner med at det gjelder rødt også. Kortet var udiskutabet...

Plankekæll

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 09, 22:57

Opprinnelig postet av Costanza

Dommer skal ikke se an fordel innenfor 16-meteren, så Helgerud kunne nok ikke gjort det.

Står det i regelverket?

Bedreviteren

Landslagsspiller

Endret: 21 jun 09, 22:59
Endret av: Bedreviteren

Opprinnelig postet av keiko99

så prøv og glem meg...

ok, men våte drømmer er greit?

Sorry er jævlig skuffa..

Plankekæll

Landslagsspiller

Opprinnelig postet av Lemmy

Som Costanza nevner over her, så skal ikke dommeren gi fordel inne i 16-meteren. Det er regler fra UEFA.

Dommeren gjorde altså helt rett.

Jeg har også hørt dette en gang. Men hvor finner man denne regelen?

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 21 jun 09, 23:08

Debattant-Lemmy: Aner ikke! Er vel en nettside for regelverket et eller annet sted, men orker ikke finne det nå..

Mod-Lemmy: Hold dere til trådens emne(gjelder ikke diskusjonen om regelverk). Skjerp dere, Keiko og Bedreviteren!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 09, 23:31

ett spørsmål ang gashi. jeg så han vifta med armen om det var for å si til en molde spiller: kom igjen ta det frisparket da. Jeg så ikke noe galt med at barsom skulle være den som skulle hatt gult

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til: 21 jun 09, 23:36

Opprinnelig postet av Lemmy
Gashi hadde ingen god sesong i år heller, etter min mening. Var et bomkjøp, når man ser på prisen.. Jeg syns han må være en av de mest "opp-hypede" spillerne i Tippeligaen. Har han egentlig andre styrker enn at han er aggressiv og god til å presse?

Han kan vel sammenlignes med Doffen. Også det en spiller som har blitt hypet opp vanvittig i forhold til prestasjoner. Begge lever på navnet sitt, er flinke terrierer og klegger, men stort sett katastrofale offensivt. Han har vel hatt en god sesong i karrieren, og det var første hele sesongen med Enga?

Forbannet historieløst! Hukommelsen må være veldig kort her. Håper at dette er noe som blir skrevet på bakgrunn av den umiddelbare skuffelsen etter kampen. Tror aldri det hadde blitt sølvmedalje til ffk ifjor uten Gashi på laget. Selvfølgelig blir han for engasjert til tider og er dårlig til å styre tempramentet sitt, men han er jo en av de få som ihvertfall ser ut til å bry seg i det hele tatt. Sesongen i år har han ikke vært kjempebra, men hvem på ffk har det? Å kalle ham et bomkjøp er ihvertfall helt på trynet!

Plankekæll

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 09, 23:39

Gashi hadde en super andre halvdel av 2007-sesongen, da han scoret 6-7 mål. Folk maset om landslaget osv.

Fjorårssesongen var faktisk ikke på 2007-nivå, men den var fremdeles bra. Høstsesongen hans i fjor var middels.

Denne sesongen har vært svak, direkte svak har den vært.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 21 jun 09, 23:41
Endret: 21 jun 09, 23:41
Endret av: Bedreviteren

Helt korrekt the dude. Ikke være nær ballen, ikke kjefte på dommeren, ikke åpne kjeften. I det hele tatt ikke bry seg i det hele tatt. Ja, da går du fri her inne..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 21 jun 09, 23:44

Han presterte greit på FFK i fjor, men var langt fra den viktigste brikken i laget, slik jeg ser det. Hadde vel en skuffende sesonginnledning blant annet og som midtbanespiller - offensiv sådann da han spilte sammen med Wehrman - så syns jeg at tre mål og null assist ikke er veldig spennende tall. Han gjorde en god grovjobb i en del kamper, men utmerket seg ikke noe mer utover det.

TheDude

A-lagspiller

Lagt til: 21 jun 09, 23:46
Endret: 21 jun 09, 23:48
Endret av: TheDude

Ja det har den, og det samme gjelder for stort sett alle andre i røde (kort)bukser også... Det dreier seg ikke først og fremst om enkeltspillere som ikke innfrir, det er snarere snakk om en kollektiv kollaps. (svar til plankekæll)

TheDude

A-lagspiller

Lagt til: 21 jun 09, 23:55

Han presterte greit på FFK i fjor, men var langt fra den viktigste brikken i laget, slik jeg ser det. Hadde vel en skuffende sesonginnledning blant annet og som midtbanespiller - offensiv sådann da han spilte sammen med Wehrman - så syns jeg at tre mål og null assist ikke er veldig spennende tall. Han gjorde en god grovjobb i en del kamper, men utmerket seg ikke noe mer utover det.

Jeg er helt enig i at man kan forvente mer av ham når vi har sett hva han kan gjøre på sitt beste. Det jeg savner mest er mål, skuddfoten hans er blitt mye mindre treffsikker enn da han kom hit. Men han gir alltid jernet og om ikke annet så gjør han mye for å ødelegge for motstanderen. Han er sånn sett en spiller som normalt sett burde vært elsket av hardcore fans og ikke blitt så godt likt av de som bare "holder med laget".

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914