Etter kampen: Molde - Fredrikstad 2-0
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 21 jun 09, 19:52
Endret: 24 jun 09, 21:13
Endret av: FFK1903
FFKsupporter.net med tidenes kjappeste kampreferat?
Kunne også blitt oppsummert med tre korte ord. Ræva, ræva og ræva.
jippi vi er på kvalikk
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 21 jun 09, 19:59
Endret: 21 jun 09, 20:00
Endret av: Patrioten
Her bør det hentes inn ny trener med engang, ellers blir dette verre, verre og værst, nedrykk..
Tom Freddy effetekten er brukt opp etter to kamper.
Opprinnelig postet av Patrioten
Her bør det hentes inn ny trener med engang, ellers blir dette verre, verre og værst.
Betaler du for ny trener?? Vi kan selge Gashi til en klubb uten penger, deretter hente en trener vi ikke har råd til. God idé!
FFK pra sempre
Ble medlem: 08 okt 08
Lagt til: 21 jun 09, 20:04
Endret: 21 jun 09, 20:05
Endret av: FFK pra sempre
Opprinnelig postet av Plankekæll
Betaler du for ny trener?? Vi kan selge Gashi til en klubb uten penger, deretter hente en trener vi ikke har råd til. God idé!
Klarer vi å bli kvitt lønnskost på Barsom, Werhmann og en til i sommer, burde vi vel kanskje ha råd til å leie en trener ut året.
Nordli har vel tidligere tatt 1 mill for en halvsesongs redningsaksjon.
Nedrykk er uansett veldig veldig mye dyrere, spesielt med den stallen vi har.
Jeg tar heller et nedrykk og en skikkelig sjau i spillerstallen enn Tom Nordli som pisse-i-buksa-for-å-holde-seg-varm-redningsmann ut sesongen! Og hvorfor i allverden skal han gå fra KIL som er på vei til Tippeligaen og i tillegg er et bedre lag enn FFK for tiden?
Nei, gi Tom Freddy litt mer enn disse to kampene. Det er hvertfall jeg villig til å gjøre.
Hva gjelder Barsom og Wehrman. Disse to forsvinner ikke før etter sesongen mest sannsynlig. Gashi må vi også slite med resten av sesongen dessverre. Og hva faen skjer med spissene våre da? Vår toppscorer etter 14 kamper har to (2!!!!) mål, en skandale!!
FFK pra sempre
Ble medlem: 08 okt 08
Lagt til: 21 jun 09, 20:12
Endret: 21 jun 09, 20:13
Endret av: FFK pra sempre
Jeg tror det er ett bomskudd å skylde på enkeltspillere når vi skal finne årsak til våre krise, dette må være ett større sammensatt problem. Men jeg er overbevist om at ledelse er stikkordet. Synes det ser ut som spillerne er blottet for glede, og sammspillet har jo nesten blitt dårligere i det siste.
Frustrasjonen brer seg hos dere andre også ser jeg ja.. Hva er vitsen å fortsette å kjefte etter at man har fått gult kort da? Da ble jeg så sur så da skrudde jeg av og kjørte hjem..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Her bør det hentes inn ny trener med engang, ellers blir dette verre, verre og værst.
Koster det ikke mer å rykke ned, er du ikke enig i det?
Koster det ikke mer å rykke ned, er du ikke enig i det?
Jeg skriver igjen; VI HAR INGEN PENGER!!!! Har du tungt for det?
han har ikke tung for det.
Plankehaugen bør starte en kronerulling, det samles fort inn 1 mill som kan brukes til å leie en trener ut sesongen
Opprinnelig postet av tomroar
han har ikke tung for det.
Plankehaugen bør starte en kronerulling, det samles fort inn 1 mill som kan brukes til å leie en trener ut sesongen
Jeg betaler mer enn nok for sesongkortet mitt. Noe slikt gidder ikke jeg å være med på.
tomroar
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 21 jun 09, 20:39
Endret: 21 jun 09, 20:39
Endret av: tomroar
det mangler kun 995000, jeg stiller med 5000
vel investerte penger, bedre enn å kjøpe sesong kort i adecco ligaen neste år
Opprinnelig postet av tomroar
det mangler kun 995000, jeg stiller med 5000
Tror du at du får medbestemmelse i og med at du betaler kr. 5000.-, og tror du at hvis millionen blir samlet inn at det går til det formålet innsamlerne ønsker ? Supporterne, gavmilde eller ikke har intet å si.
Det er ledelsen, klubben, spillerne og kanskje investorer som må ta grep nå for å unngå nedrykk.
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
...rasistiske komentarer burde bety utestengelse fra forumet etter min mening!
Det er ikke noe vi vil ha hverken her ,elller innenfor fotballen generelt.
Go Tottis!!!
Jeg håper virkelig at *noen* i FFK har guts til å smelle skikkelig i veggene nå. For nå trenger gutta en real omgang med verbal juling! Nærmest samtlige spiller som overbetalte primadonnaer!
Helt utrolig udugelig. Det mangler innsats og tæl over hele linja. Kun et par spillere får godkjent i dag. Braathen klarte seg greit, det samme med Thomassen, Borges og Everton, men ellers, huff huff huff! Gashi bør gå hjem! Sett munnkurv på den mannen, makan til kronidiot!!
Håper at Aune har guts nok til å kjøre Elvestad og Borges på midten mot Lyn. Ramberg må skjerpe seg betraktelig om han skal forsvare plass på laget. Han er og blir veik og altfor glad i støttepasninger.
Huff!
Alltid FFK!
Opprinnelig postet av JonFT
Håper at Aune har guts nok til å kjøre Elvestad og Borges på midten mot Lyn. Ramberg må skjerpe seg betraktelig om han skal forsvare plass på laget. Han er og blir veik og altfor glad i støttepasninger.
Ligger faktisk litt i kortene at Ramberg blir BB i neste kamp. Makan til ustabil spiller vet jeg ikke om jeg finner noe sted.
Ligger faktisk litt i kortene at Ramberg blir BB i neste kamp. Makan til ustabil spiller vet jeg ikke om jeg finner noe sted.
Sant det du sier, enormt ustabil spiller. Får han starte, så får vi håpe på at han har en god dag da
Alltid FFK!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914