Kamptråd: Molde - FFK
Gashi er da en meget sympatisk spiller sa han med sine store og sterke FFK briller på
Vel, etter som hva folk har sagt er problemene til FFK, dvs bossmansiutasjonen og Grønnis, så skulle spillerene explodere i finspill etter både klarering i bossmannsitusjonen og grønnis-exit. I stedet fortsetter vi som før. Har jo ikke hatt et skudd på mål i hele omgangen.... dette lukter adecco neste år. Har vært litt optimist i de siste ukene,spessielt etter seieren mot Start men nå er det bare ræva..
---------------------------
Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!
Synes ikke lukter Adecco !!!!!!! FFK er jo klart best første omgangen.
PIIIIIIIIIIIIIIIIIP!!! BUUUUUUUUUUUU!!!!
Slike avslutninger av omgangen som jeg var vitne til her minner om en boikott av et eller annet slag. KUN på tvers, bakover, ballmist osv osv... Hva faen med å få ballen inn i feltet? Inn foran mål?? Neida, da kan vi jo risikere å score.
Dette stinker hoggorm.
Vi jo hatt den uvanen å spille en god omgang per kamp, jeg nekter å tro at dette var den beste i dag.
Men vanskelig å se hvor Aune skal begynne, det har vært dårlig stort sett over hele linja, så synd at personlige feil gjentar seg gang på gang.
Opprinnelig postet av hasse33
Vi har 1 mål i ræva og 1(!) skudd fremover som går i retning mål, og likevel er vi best ?
Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!
Sterkt uenig med deg.
Molde kontrollerer hendelsene helt greit, FFK er tafatte i alle lagdeler. Kan de være klart best når de ikke skaper noe som helst? Det lukter nedrykk, og da kjære venner, da gidder ikke jeg å møte opp på alle kampene, kall meg gjerne medgangssupporter, men da finner jeg på andre ting enkelte søndager.
Dette laget fortjener ikke fullt hus, skal publikum yte så må klubben yte, da mener jeg ikke bare spillerne, men klubben som sådan.
FFK mangler en defensiv trygghet på midtbanen, forsvaret er jo livredd for å ta ansvar! Og keeper er god på strek men en tragedie i feltet. Og angrepet har vi snakket nok om før.
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Kanskje hasse33 har spist det samme som enkelte av de rødhvite utpå banen?
Uten de tre store blemmene i starten skulle jeg nesten vært fornøyd med første 45.
Høydepunktet var helt klart taklinga til Thomassen
Ja jeg synes vi er spillemessig best...Molde hadde sine par muligheter helt tidlig i kampen....etter det har knapt vært over på FFK`s halvdel
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Synes ikke Molde har åpenet noe særlig bedre enn oss, det er bare de sedvanlige brølerne vi gjør bak
He-He, du sa BARE!
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Opprinnelig postet av Plankekæll
Ble de servert biff ??
* 27
* Fredrikstad biter seg fast på Moldes halvdel, men sliter foreløpig med å skape målsjanser.
Jeg siterer VG live, og jeg synes vel dette er en god oppsummering av 1. omgang? Vi har jo klart det beste banespillet etter at Molde scoret, men de store sjangsene har uteblitt.
Svaberget for alltid!
Opprinnelig postet av Willy Renè
Sterkt uenig med deg.
Molde kontrollerer hendelsene helt greit, FFK er tafatte i alle lagdeler. Kan de være klart best når de ikke skaper noe som helst? Det lukter nedrykk, og da kjære venner, da gidder ikke jeg å møte opp på alle kampene, kall meg gjerne medgangssupporter, men da finner jeg på andre ting enkelte søndager.
Dette laget fortjener ikke fullt hus, skal publikum yte så må klubben yte, da mener jeg ikke bare spillerne, men klubben som sådan.
FFK mangler en defensiv trygghet på midtbanen, forsvaret er jo livredd for å ta ansvar! Og keeper er god på strek men en tragedie i feltet. Og angrepet har vi snakket nok om før.
Klarer faktisk ikke å være uenig med deg!
If I want your opinion I'll remove the duct tape!
Ja jeg synes vi er spillemessig best...Molde hadde sine par muligheter helt tidlig i kampen....etter det har knapt vært over på FFK`s halvdel
Vårt "spill" er jo helt fraværende, vi skaper jo knapt målsjanser. Fullt fortjent ledelse til Molde, ikke noe å si på det. Håper vi reiser oss, men har ikke trua i dag..
Nok en gang synes jeg vi savner defensiv kraft. Defensiv trygghet. Alt dette er borte nå. Men jeg synes ikke Molde har vært noe enormt gode, så det er fortsatt håp om poeng. Håper vi klarer å score kjapt i 2.omg.
Alltid FFK!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Ble de servert biff ??
Gammel Gaupebiff.
vi bør passe oss. laga bak oss kan ta oss igjen.. jeg er ikke trygg på noe. lasse staw kan klart ta på seg skyldaa for målet, men lasse skal ha skryt for at det ikke er enda mere mål
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Spillemessig best?? vi spiller jo ikke som ett lag, hver mann for seg og nesten ingen gode bevegelser uten ball.
Sikker på at passningstreffene er på knapt 50%
Og da har jeg ikke ennå ikke snakket om Martinsen og Staw
Vi har overtatt mye av banespillet kun fordi Molde har lagt seg bakpå!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914