Ny juniorspiller til FFK
Plankekæll
Ble medlem: 03 okt 05
Lagt til: 19 jun 09, 16:47
Endret: 19 jun 09, 16:53
Endret av: Plankekæll
Noen som har noe info om denne karen?
Her en en artikkel fra Haugesunds Avis fra 19.februar i år.
Han får hvertfall skryt fra debattantene under her.
Han sa i artikkelen som Patrioten linker til at han tror han vil få mer spilletid i FFK enn i FKH. Enten har han høye tanker om seg selv, eller så vet han ikke hvem som er trener i FFK. I FFK bruker vi ikke juniorspillere på A-laget gutten min.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Han sa i artikkelen som Patrioten linker til at han tror han vil få mer spilletid i FFK enn i FKH.
Nja, det står han tror han får til mer i Fredrikstad. Det kan jo bety så mangt. Det trenger ikke bety mer enn at han tror han får utviklet seg mer her? Spilletid tror jeg han kan se langt etter, om ikke Aune innfører en aldri så liten revolusjon ;)
Jaggu står det det gitt. Da har jeg lest feil.
Spennende spiller med målscoreregenskaper. Kan være et scoop for juniorlaget, som har slitt litt med effektiviteten på topp. Skal minne litt om Moa i spillestilen. :)
---------------------------
Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."
Når er han spille klar ? om 1måned siden han hadde kontrakt fra før av ?
Opprinnelig postet av baanks
Når er han spille klar ? om 1måned siden han hadde kontrakt fra før av ?
Står i artikkelen ja:
Sabah gleder seg til å begynne i ny klubb: - Jeg gleder meg voldsomt. I og med at jeg hadde kontrakt, har jeg en måneds karantene, men jeg blir med laget på JET-cupen som hospitant, sier han.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914