Nytt juniortalent til klubben
Sprint/Jeløys keepertalent Bjørn Erik Kristiansen har valgt Fredrikstad. Han kniver med Moss sin U-landslagskeeper om plassen der.
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2093/372/
Og med det har FFKs juniorlag blir betydelig forsterket i løpet av denne sommeren.
Dette er forresten den siste unggutten jeg vet om som har fått tilbud fra klubben - per dags dato.
---------------------------
Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."
Men en riktig trener ved roret, så kan dette bli meget lovende for A-laget om noen år! Håper bare de ikke kommer til tomme løfter, og at mange forsvinner etter hvert som de skjønner hvor lang veien er til A-laget. Eller, det var...
Begynner nesten å lure litt på om TKK kanskje etterhvert kan returnere.
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Er vel ingen sterke signaler på det.......ennå....
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av Supreme NTM
Isåfall får jeg trua på framtiden tilbake.
Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 17 jun 09, 18:00
Endret: 17 jun 09, 18:01
Endret av: Supreme NTM
Opprinnelig postet av Snæbbis
Isåfall får jeg trua på framtiden tilbake.
Korser meg som katolikken jeg er for at det håpet kan realiseres.
Tror ikke det at man er spesiell som person skal hindre deg i å lykkes når du er så kyndig, og har en så klar oppfatning om retningen til klubben. Men det forutsetter jo at noe vi ikke har faktiske grunner til å tro skal skje.
*håper*
Men forresten har jeg vel et like stort håp om Tarik-retur, og er bare redd begge håpene blir knust.
Ser bare mer og mer ut som i mine øyne at sparkingen av TKK var feil (nå har jo ikke jeg alle fakta på bordet, men etter hva jeg har hørt). Nå kan det jo se ut som om Grønnis også blir sparket og samtidig henter FFK det ene juniortalentet etter det andre.
Norgesmestere 2006!!
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 17 jun 09, 18:07
Endret: 17 jun 09, 18:09
Endret av: Supreme NTM
En eventuell sluttpakke til Grønis hvis han ikke klarer å forsette, hvor stor kan denne bli på? Noen med kjennskap til lønnen hans? Vil forresten si at jeg ønsker Grønhagen lykke til og håper han kommer tilbake. Er uverdig hvis han forsvinner sånn. Vi skylder ham takknemmlighet uansett hva som skjer framover.
Sånn som utviklingen har vært i det siste, med Gerrbrandt og Wehrmann ut, snart følger Barsom etter tipper jeg og stadig nye juniortalenter hentes inn, pluss at de unge i klubben er ønsket med videre(Shabani, Elvestad etc) så syns jeg nesten det lukter litt TKK av det hele. Har ikke spesielt tru på at han kommer tilbake, men begynner nesten å lure når klubbens handlinger begynner å ligne mer og mer på hans ønsker.
Lenge leve "hjørnet"!
Har FFK noen gang signalisert at det IKKE er god strategi å satse på utvikling av unge talenter? Det var vel mer en diskusjon om hvor radikalt man skulle rendyrke denne linjen. TKK ville jo vrake PAC, Ramberg, Kvisvik +++, og kjøre en ekstrem linje ifht utvikling og videresalg av spillere. Jeg synes den linja klubben har lagt seg på nå er fornuftig, med stadig jakt på de beste talentene, samtidig som man beholder en kjerne av lokale spillere. Folk som Kvisvik, Ramberg, PAC skal være i FFK så lenge de holder tippeliganivå og vil spille i toppen. Jeg for min del ønsker ikke TKK tilbake.
Gode poenger du har her og er enig i at den linja klubben har lagt seg på nå er fornuftig, men jeg opplever den fortsatt som mer langsiktig enn tidligere, det har dog kanskje mer å gjøre med den økonomiske situasjonen enn TKKs ønsker. Personlig har jeg aldri helt fått tak i denne TKK, liker hans offensive tankesett, samtidig fremstår han for meg arrogant og litt bedreviter, så er usikker på om jeg vil ha han tilbake eller ikke. Jeg føler likevel at klubben trenger nye fjes på ledersiden, spesielt en dyktig og fremtidsrettet sporstsjef, men også en sulten og offensiv trener som ikke er redd for å satse ungt hadde vært strålende, en type som Henning Berg eller kanskje Tom Freddy Aune, blir spennende å se om TFA er moden for dette.
Lenge leve "hjørnet"!
Strålende nyheter!! Håper vi klarer å sikre oss ennå fler talenter.
Godt jobba FFK!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914