Gerrbrand forlater FFK
Patrick Gerrbrand (foto: scanpix) og FFK er blitt enige om at han løses fra sin kontrakt.
Se mer på www.fredrikstadfk.no
---------------------------
mvh
Thomas Torjusen
Takk for alt Patrik og lykke til videre i Hammarby!
Håper ikke FFK må punge ut med lønn frem til kontrakten skulle vært avsluttet. Da hadde det vært bedre å ventet på at noen kunne hentet han gratis. Men Runar er en pengemann, så vi får håpe det ble en billig løsning.
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 15 jun 09, 12:23
Endret: 15 jun 09, 12:23
Endret av: Per Egil
Takk for nå, Totte, og lykke til videre.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
lykke til Patrik.. Takk for alt
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Takk FÅR alt!
Du har utvilsomt vært min favorittspiller siden du kom, både med din ro og stabilitet! Ønsker deg all lykke til videre i den Svenske hovedstaden!
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Opprinnelig postet av endre
Takk FÅR alt!
Er du i tifogruppa til plankehaugen, eller?
Who is General Failure and why is he reading my disc??
Søker :)
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
Det er synd at du forsvinner. Vi så i går at du vil bli savnet i midtforsvaret, men når det først har blitt slik så får du ha en stor takk for det du bidro med og lykke til videre
9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!
schpa84
Ble medlem: 01 okt 04
Lagt til: 15 jun 09, 13:57
Endret: 15 jun 09, 13:57
Endret av: schpa84
Blir deilig å bli kvitt deg, sutrekopp
Rød hvit til jeg dør:)
Fryktelig nødvendig post!
Det har jo skjedd en del ting som gjør at det her er ganske forståelig, men det kreves det tydeligvis litt hjerte til å skjønne! Pluss at han har vel ikke sutra mye!
schpa84
Ble medlem: 01 okt 04
Lagt til: 15 jun 09, 14:08
Endret: 15 jun 09, 14:15
Endret av: schpa84
Når man utaler at man driter i hvordan det går med FFK, fordi han allikevel skal til Stockholm. Og han har sutret mye! Dessuten er han en ufordragelig person. Har du noengang ført en samtale med han? Uansett blir det ikke noe savn fra min side. Om du vil savne han, så skal du få lov til det.
Rød hvit til jeg dør:)
Opprinnelig postet av schpa84
Når man utaler at man driter i hvordan det går med FFK, fordi han allikevel skal til Stockholm. Og han har sutret mye! Dessuten er han en ufordragelig person. Har du noengang ført en samtale med han? Uansett blir det ikke noe savn fra min side. Om du vil savne han, så skal du få lov til det.
Dette var veldig til sutring fra deg, i alle fall.
Hvis Gerrbrand hovedsaklig har møtt fans som deg så forstår jeg godt at han drar, og at han "driter i" hvordan det går med FFK. Hvorfor i alle verden skulle han bry seg?
Supreme NTM
Ble medlem: 05 okt 06
Lagt til: 15 jun 09, 15:23
Endret: 15 jun 09, 15:26
Endret av: Supreme NTM
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Dette var veldig til sutring fra deg, i alle fall.
Hvis Gerrbrand hovedsaklig har møtt fans som deg så forstår jeg godt at han drar, og at han "driter i" hvordan det går med FFK. Hvorfor i alle verden skulle han bry seg?
Hvorfor i all verden skal vi overhode bry oss om denne illojale Gerrbrand da? Hvis han ikke bryr seg om FFK. Driter i han, og ønsker han på ingen måte lykke til, men kan takke han for god innsats når han spilte.
Illojal er da et ganske sterkt uttrykk vil jeg si!
NA NA NA NA NA NA NA NA HEY HEY HEY GOODBYEEEEEEE.
...og takk for alt!
Gerrbrand har vært en meget nyttig og anvendelig spiller for FFK.
Har savnet Gerrbrand i år, mener at Gerrbrand er en mye bedre midtstopper enn Vidar M, sjøl om Vidar stort sett har vært brukbar i år.
At også han tiltross for hans yrke som profesjonell fotballsparker har lov til å lengte hjem er vel ikke unaturlig, ei heller at Hammarby som er "klubben i hans hjerte" trekker. Dette er vel like forståelig som om Tarik om noen år ikke forlenger sin proffkontrakt og vender hjem til "pizzaén til far" og FFK.
Husker for knapt et år siden da mange her inne mente han var FFK sin beste midtstopper og den kommende kapteinen.
Fælt som mange mister hukommelsen.
Mao. Takk for flotte år Patrick Gerbrand og lykke til videre i Hammarby.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Kommer absolutt til å savne Gerrbrand! Han er milevis foran Vidar Martinsen i mine øyne, selvom Vidar har gjort store fremskritt siden treningskampene i vinter. Vidar er nok fortsatt rusten etter de lange skadeavbrekkene, så vi håper at han fortsetter fremgangen og blir enda tryggere og mer stabil fremover.
Vidar har gjort en hederlig innsats, det skal han ha....
Men sannheten er at vi har 2 cowboyer bak der, føler meg aldri helt trygg på de...
You`ll never walk alone...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914