Kamptråd: Lillestrøm - FFK
Nå også Everton ??? Jævlig morsomt for den mannen !!!!!!!!!!!!!!
Det blir frytelig åpent når både Ramberg og Gashi ikke kommer seg hjem, det må justeres
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 14 jun 09, 18:40
Endret: 14 jun 09, 18:41
Endret av: hasse33
Kippe er en KØDD !!!!! og Everton er enorm !!
Fantastisk ballkontroll av Everton...
---------------------------
Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
a,b,c,d,e,f,g......at the pub I want to be!
Nå er jeg lei av å slippe inn dødballmål
Crap! Vaksinert mot markering på LSK dødballer!!
If I want your opinion I'll remove the duct tape!
Hm. Forferdelig forsvar i dag. Raio ikke i duell med Kippe i det hele tatt....
Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
LSK scorer vel snart direkte på utspark fra mål. Faen, altså.
Noen må også snart skjønne at han småtassen Edwin er farlig...
Når vi endelilg har coret med begge spissen, og spiller meget bra offentsivt, faller forsvaret helt i sammen.
At Staw er farlig i feltet det visste jeg men Raio er jo helt usynlig i lufta. Martinsen er også meget svak idag, koste oss ett mål og nær ett til på slutten.
Håper vi får justert til andre omgang, det er jo da vi slipper inn flest mål.
Livredde Vidar er dagens tragedie.
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Syns jeg har sett lite til Raio, martinsen gjør litt mye rart, mens Lasse Staw.. tja.. ikke helt fornøyd..
Men morsomt med Borges og Everton sine scoringer da hvertfall ;)
La oss håpe at vi fortsetter det her i andre omgang og tilslutt vinner 4 - 3.. Men jeg kommer til å være fornøyd med 3 - 3 og ett poeng også..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Martinsen er vel i utgangspunktet skyld i to av målene, og Raio i det tredje... Dårlig bakover idag, og det bør de rette på etter pause!
Jeg skjønner ikke hvorfor ikke Staw kan bokse som vanlige keepere, hvor vanskelig er det å knyte neven. Det er ikke første gang han driver med det heller.
Og det siste målet står Piroja med ett kroppspråk jeg liker dårlig, ser ut som han utrykker frustrasjon ovenfor Staw, men det er jo han selv om ikke markerer mannen sin.
Raio er min helt, men i dag er vel første gang jeg er skuffet over den mannen. Vidar har vært en vandrende katastrofe.
Opprinnelig postet av stampede
Martinsen er vel i utgangspunktet skyld i to av målene, og Raio i det tredje... Dårlig bakover idag, og det bør de rette på etter pause!
Første målet må Staw ta på seg, du holder ballen eller bokser, ikke "bitch slapper" som han gjør der.
ellers enig.
Opprinnelig postet av stampede
Ikke helt enig. Staw må ta første på sin kappe. Prøver å holde men mister rett til Søgård. Martinsen helt klart det andre. Siste er jeg ikke helt sikker på hvem jeg vil kaste skylda på. Ser Raio blir hindret av en LSK spiller bevisst slik at Kippe kan komme opp. Resultatet blir da seende ut som en klynge.Kan kanskje kaste det på Raio fordi han burde plassert seg bedre i forkant og ikke klare å bli tatt ut på den måten...men vil heller kalle det en kollektiv svikt i markeringene...noe det er over hele linja bakover :S
Håper Grønnis hiver skoen i veggen i pausa og laget kjører over LSK i andre...bare vi husker på å være med når 2. omg begynner...
-------
Vi vinner ingen kamper med staw i en slik form, han har jo skyld i ett til to mål i hver kamp snart pluss et elendig forsvar idag
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914