Husk meg
Brukernavn
Passord

Tusen takk plankehaugen !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til: 05 jun 09, 19:04
Endret: 05 jun 09, 19:05
Endret av: Rafn

På vegne av spillere, trenere og lagledere vil FFK jr rette en stor takk til plankehaugen.

Plankehaugen har vært en stor bidragsyter økonomisk for jr-laget i lang tid og når kassa har vært tom har PH vært mer enn velvillige til å hjelpe oss. Dette har vært penger gitt av egne oppsparte midler.

Når plankehaugen i tillegg velger å gi pengene fra Grasrotandelen til jr-laget, så er dette helt fantastisk.

Hva betyr så dette for oss?

I et lag er samhold viktig. Vi kan nå gjøre ting som styrker samholdet i laget, og som gjør at både lag og spillere vokser. Dette kan være teambuilding aktiviteter vi ellers aldri kunne fått til.

Videre så kan vi sørge for at vi utad har samme "profil" i form av reiseantrekk. Det gjør noe med lagfølelsen å komme i samme antrekk til kamp. Og våre motstandere legger garantert merke til at vi kommer som en samlet flokk...

Når nye spillere etter hvert kommer utover sommeren Laughing , så er dette noe av det midlene vil bli brukt til (reiseantrekk).

Så takk PH nok engang. Vi setter umåtelig pris på hjelpen dere gir oss.

Hilsen FFK jr med støtteapparatet

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 05 jun 09, 20:24

Synes det er et fantastisk bra tiltak å gi grasrotmidlene til juniorlaget. Æres den som æres bør, så kudos til de(n) personen(e) som kom på og gjennomførte den ideen.

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 05 jun 09, 22:03

Veldig bra tiltak å gi pengene til juniorlaget! De er vår fremtid, FFKs kommende stjerner. Laughing

Dette kan sammenlignes endel med hva de gjør i svensk friidrett. Der sponser man ikke "stjernene" som tjener gode penger, men sponser heller de yngre utøverne som er på vei opp og frem. I norsk friidrett/idrett så har tendenser vært litt motsatt, man sponser stjernene og lar det gå ut over de yngre. Noe som selvsagt stopper rekrutteringen.

Så ja, veldig veldig bra at grasrotandelen går til juniorlaget, og ikke til feks senioravdelingen.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 05 jun 09, 23:31

Hvordan er det med midlene FFK selv får inn, hvor vil disse bli brukt?

Plankekæll

Landslagsspiller

Lagt til: 05 jun 09, 23:35

Opprinnelig postet av Knuty

Hvordan er det med midlene FFK selv får inn, hvor vil disse bli brukt?

Håper de går til ny vegg ved Plankehaugen eller til juniorlaget. En ting som er sikkert er at de ikke går til fór til Newnews.

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05

Lagt til: 05 jun 09, 23:41

Opprinnelig postet av Plankekæll

Håper de går til ny vegg ved Plankehaugen eller til juniorlaget. En ting som er sikkert er at de ikke går til fór til Newnews.

Helt enig, junioravdelingen fortjener mer fokus i klubben vår enn de får. Vi har jo en meget god junioravdeling, som absolutt fortjener litt belønning.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 08 jun 09, 22:28
Endret: 08 jun 09, 22:29
Endret av: FFK1903

Da har i hvert fall jeg endret at mine grasrotpenger går til FFK jr via Plankehaugen i steden for til FFK. Vil heller at mine små usle bidragskroner skal gå til fremtiden av FFK enn å bli en brøkdel av lønna til en av spillerne på A-laget.

15 000 kroner for FFK jr er vel omtrent som 1,5 millioner til FFK over hvor mye det betyr :o)

Plankekæll

Landslagsspiller

Lagt til: 08 jun 09, 23:29
Endret: 08 jun 09, 23:38
Endret av: Plankekæll

Jeg har også fulgt ditt eksempel FFK1903, og jeg håper flere gjør det samme.

SMS: GRASROTANDELEN 987573651 til 2020 (tjenesten er gratis).
(987573651 er Plankehaugens organisasjonsnummer)

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til: 09 jun 09, 07:46

Her kan man se hvor mye penger som genereres etterhvert.

Det er registrert 2 nye bidragsytere..Cool

Plass til mange flere....

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914