3. runde NM: FFK - Ranheim
JA! Nå tar vi detta!
---------------------------
Født, oppvokst og bor ved Lillestrøm med et hjerte bygd sammen av FFK
Jeg skal ikke se ett jævla intervju etterpå med en smørblid ffk spiller...de må samtlige beklage og unnskylde seg til fansen!! jubelscener vil i hvert fall knuse min laptopp!
Der snubler Start seg videre også, en stakkar på løv ham spiller ekstraomgangene med strekk! Tegan! Én spiller som kan smile etter kampen i hvert fall!
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Hvor er dere som klaga så fryktelig på byttet Tegstrøm/Everton nå? Tapere!
Tegan har avgjort det her og snudd det for oss nå..
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Opprinnelig postet av solano2
JEG er en av dem, tåpelig å bytte spiss mot spiss når du jakter 2mål! Og den står jeg for. Tilfeldig at vi scorer 2mål på overtid, ikke annet enn flaks - det må vel du innrømme også?
Tapere? Tegstrøm scorer mot 2 og 3 divisjons lag, er udugelig i tippeligaen, la en klubb ta over lønnen hans i 2 divisjon så er vi kvitt han.
ELvestad inn neste omgang.. men må si jeg ikke er fornøyd med det som foregår på stadion..
Opprinnelig postet av bateman
JEG er en av dem, tåpelig å bytte spiss mot spiss når du jakter 2mål! Og den står jeg for. Tilfeldig at vi scorer 2mål på overtid, ikke annet enn flaks - det må vel du innrømme også?
Ja, for det lukter jo så sinnsykt mål av Everton! Det er ikke alltid det lureste å spille med 5 spisser selv om man trenger mål...
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Tapere? Tegstrøm scorer mot 2 og 3 divisjons lag, er udugelig i tippeligaen, la en klubb ta over lønnen hans i 2 divisjon så er vi kvitt han.
Hva faan gjør Everton da? Scorer vel ikke mye han heller akkurat?
Dette er værre en Nybergsund kampen.. Selv med seier er dette helt jævli!
"102 Mål Fredrikstad 5 - 3 Andreas Tegström. Målgivende pasning Ardian Gashi."
takk gud og dæven hvor flaks vi har, men godt å se vi ikke gir opp iallefall.
Og har Edvartsen vært så ræva som Brevik skal ha det til?
Jeg klaga ikke "fryktelig". Jeg fikk inntrykk av at Everton hadde spilt ganske bra, og syntes derfor det var dumt å ta ham ut - ikke nødvendigvis å sette Tegan inn. Jeg har alltid hatt mye mer tiltro til Tegan enn de fleste her (eller så er jeg bare godtroende, jeg vet ikke...).
Hater hat!
Nå er vel Everton både yngre og vært kortere i klubben enn "rutinerte" Tegstrøm. Nei vekk med slike uduglige lønnssluk
Gashi får ikke assist. Var en retur.
Deilig at vi mest sannsynlig er videre, eneste høydepunkt for meg.
Jeg skal ikke se ett jævla intervju etterpå med en smørblid ffk spiller...de må samtlige beklage og unnskylde seg til fansen!! jubelscener vil i hvert fall knuse min laptopp!
Der snubler Start seg videre også, en stakkar på løv ham spiller ekstraomgangene med strekk! Tegan! Én spiller som kan smile etter kampen i hvert fall!
Fortsatt 2 - 2 i Start kampen..
Nå er vel Everton både yngre og vært kortere i klubben enn "rutinerte" Tegstrøm. Nei vekk med slike uduglige lønnssluk
Ja, for alder og lønn har JÆVLI mye å si midt i en kamp hvor vi trenger mål!
Ja, for det lukter jo så sinnsykt mål av Everton! Det er ikke alltid det lureste å spille med 5 spisser selv om man trenger mål...
Nei men 3 spisser (tegan,everton,borges) er vel bedre enn 2 (tegan,borges) når vi jakter mål? Igjen påpeker jeg at det urettferdig flaks som sender oss videre, skammelig opptreden...
Skjønner ikke åssen det er mulig å ikke bli hvertfall LITT blid etter dette her. Greit at alt er feil fram til 89 minutter, men helsikke for et kick da gett!
dommær a' dommær!
Bra at Elvestad får spille...burde vel fått mer enn de 10 siste ??
Opprinnelig postet av thorsen
Og har Edvartsen vært så ræva som Brevik skal ha det til?
Det skulle i hvert fall ikke forundre meg.
Hater hat!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914