Raio skal stoppe Ronaldo
http://www.demokraten.no/ffk/article4377264.ece
Onsdag neste uke står FFKs jernmann Raio Piiroja (29) øye til øye med Christiano Ronaldo. Mannen mange mener er verdens beste fotballspiller. - Jeg ser fram til oppgaven, sier Piiroja.
Hvordan tror dere han greier seg mot han?
Hvem klarte å få Piiroja til FFK ? Vedkommende burde nesten få sokkel på Værste. Kjempeartig hvis noen klarte å " grave " mest mulig om vår stjernespiller. Eneste jeg vet er at han en gang var i VIF.
Opprinnelig postet av Patrioten
Ronaldo knuseshttp://www.demokraten.no/ffk/article4377264.ece
Onsdag neste uke står FFKs jernmann Raio Piiroja (29) øye til øye med Christiano Ronaldo. Mannen mange mener er verdens beste fotballspiller. - Jeg ser fram til oppgaven, sier Piiroja.
Hvordan tror dere han greier seg mot han?
Han viser gang på gang at han er meget sterk i lufta. Hadde vært utrolig kult om han hadde fortsatt som han gjør i TL for tiden.
FFK1903
Ble medlem: 27 nov 03
Lagt til: 05 jun 09, 08:21
Endret: 05 jun 09, 08:23
Endret av: FFK1903
Opprinnelig postet av 1947modell
Hvem klarte å få Piiroja til FFK ? Vedkommende burde nesten få sokkel på Værste. Kjempeartig hvis noen klarte å " grave " mest mulig om vår stjernespiller. Eneste jeg vet er at han en gang var i VIF.
Du får sende en takk til Kjetil Siem som da jobbet i Vålerenga. Uten han tror jeg neppe FFK hadde snappet opp Piiroja.
Flora Tallinn henvendte seg nemlig til Vålerenga med tanke på utlån/salg, men de hadde ikke brukt for en stopper akkurat da. Kjetil Siem tipset derimot klubben om at FFK trengte det (understatement of the year).
Det er i hvert fall slik jeg har fått det for meg.
var det slik at Vif ikke hadde råd til Raio p.g.a. VIF sin økonomi der og da slik at vi kjøpte han.. ? (mener det er sånn jeg har hørt det)
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
MLarsen
Ble medlem: 27 mai 05
Lagt til: 05 jun 09, 09:29
Endret: 05 jun 09, 09:38
Endret av: MLarsen
Opprinnelig postet av keiko99
var det slik at Vif ikke hadde råd til Raio p.g.a. VIF sin økonomi der og da slik at vi kjøpte han.. ? (mener det er sånn jeg har hørt det)
Det stemmer nok mere sånn som FFK1903 beskriver det. . Men jeg husker ikke sikkert om han tipset Flora Tallin eller FFK.
- Etter 3- 0-tapet mot Vålerenga 8. august ble vi tipset av Vålerenga-direktør Kjetil Siem om Piiroja. For Vålerenga holdt det å ha «Panzer» Hagen. Det tipset takker vi for. Deretter ringte jeg Teitur Thordarson, som hentet Piiroja til Flora Tallinn som tenåring. Siden har forsvaret vårt vært tett, sier Knut Torbjørn Eggen.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
knut
Ble medlem: 18 jun 03
Lagt til: 05 jun 09, 10:59
Endret: 05 jun 09, 11:00
Endret av: knut
Opprinnelig postet av FFK1903
Kjetil Siem tipset derimot klubben om at FFK trengte det (understatement of the year).
jeg tror dette stemmer ja. det var etter tapet 0-4 mot vif på ullevaal. hadde vi ikke fått raio da, hadde det vært rett ned igjen.
edit: 0-3 var det gitt :)
med ffk til champions league!
Opprinnelig postet av Per Egil
Flott,nå vet jeg og flere med meg hvordan det ble fikset. Artig,en har så lett for å glemme sånt.- Etter 3- 0-tapet mot Vålerenga 8. august ble vi tipset av Vålerenga-direktør Kjetil Siem om Piiroja. For Vålerenga holdt det å ha «Panzer» Hagen. Det tipset takker vi for. Deretter ringte jeg Teitur Thordarson, som hentet Piiroja til Flora Tallinn som tenåring. Siden har forsvaret vårt vært tett, sier Knut Torbjørn Eggen.
Opprinnelig postet av Per Egil
Siden har forsvaret vårt vært tett, sier Knut Torbjørn Eggen.
Hehe... 2004-2007 rant det vel inn bøttevis med baklengsmål, om jeg ikke husker feil...
Men Piiroja er i mine øyne FFK's redningsmann siden han kom til klubben. Kongespiller, og Kjetil Siem fortjenter en liten rose eller ti fra FFK hehe
FFK, Stjernen og Wolves ;)
Men tilbake til saken (Alt med Raio blir jo hyllestråder) Jeg tror han Ronaldo skal slite i lufta.
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Ronaldo er ute med skade han og oppkjøringa til ny sessong med man.untd er også i fare.. (om han ikke blir solgt med skade da vel og merke)
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Noen som vet hvilke spisser som spilte for Portogal?
Portugals lag:
Beto, Miguel, Ricardo Carvalho (Pepe, 60), Rolando, Gonçalo Brandão (Duda, 68), Zé Castro (Bruno Alves, 89), Tiago, Boa Morte (Hugo Almeida, 84), Eliseu (Raul Meireles, 68), Nani, Edinho.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914