FFK østfolds lag
Folk fra 17 kommuner i Østfold har kjøpt sesongkort til FFKs kamper i år.
Dette er bra,spørs hvor mange sesongkort de har kjøpt.
Men, det er skuffende at det er bare solgt 7000 sesongkort i alt.
Hmm, hvor mange har egentlig kjøpt sesongkort fra Fredrikstad, kanskje 5-6000?
Opprinnelig postet av Patrioten
Jeg bor i Fredrikstad og har valgt ikke å kjøpe sesongkort. Grunnen til det er at jeg ofte får besøk utenbys fra. Da har jeg jo lyst til å sitte sammens med dem. Når jeg er alene så bruker jeg å sitte enten på O eller N feltet. Gud hjelpe meg hvor mange mennesker jeg har sittet ved siden av som jeg helst ikke vil sitte siden av gjennom en hel sesong. Tenker da på negative personer som bare slenger dritt hele kampen. Da snakker jeg HELE kampen. Så jeg synes ikke 7000 er bare jeg .Folk fra 17 kommuner i Østfold har kjøpt sesongkort til FFKs kamper i år.
Dette er bra,spørs hvor mange sesongkort de har kjøpt.
Men, det er skuffende at det er bare solgt 7000 sesongkort i alt.
Med 7000 sesongkort vil det si nøyaktig 5740 sesongkort fra Fredrikstad. Selv bor jeg utenfor Fr.stad kommune, men regner meg selvfølgelig fortsatt for ekte Lislebygutt Har selv sesongkort, regner med at mange utenfor kommunen er tidligere Fredrikstadbosatte.
Det er storkommune nå, så du går innenfor Fredrikstad.
Han skriver at han bor utenfor Fredrikstad. Det ble vel storkommune i 94 eller noe, så regner med at han har fått med seg det. Jeg er også Fredrikstadgutt selvom jeg ikke bor i Fredrikstad. Kan jo godt hende han har flyttet feks til Halden, Sarp eller Moss, men han er jo fortsatt Lislebygutt.
Flyttet til Skjetve, eller Skiptvet om du vil. Selv om Fredrikstad er en bra by, tror jeg neppe skjetvefolk vil inn i storkommunen Fredrikstad Vet forresten om mange folk herfra som har sesongkort. På skolen hvor jeg jobber går det ikke en dag uten at jeg ser minst to elever som har FFK-utstyr på seg.
Lasse Staw har kanskje mye av æren for interessen i denne lille kommunen?
Det er storkommune nå, så du går innenfor Fredrikstad.
Lisleby var forresten i Fredrikstad før det ble storkommune også.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914