Før kamp: LSK-FFK (13. serierunde)
Oliwer Ocean og Pål Steffen Andresen spiller ikke for Lillestrøm.
Opprinnelig postet av Patrioten
Oliwer Ocean og Pål Steffen Andresen spiller ikke for Lillestrøm.
Helig å slippe albuemannen!
Har trua på poeng i denna kampen!
Øvrebø er grei nok, når FFK ikke spiller mot RBK eller VIF, der er han enten redd for Martin eller kamerat med RBK.
Generelt holder Øvrebø bra norsk dommernivå, og det er det samme som svakt internasjonalt. Dvs grei nok til internasjonale kamper hvor lag som holder norsk standard er involvert.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
I følge FB er fortsatt Periera skadet og Joackim vil spille på hans plass.
I angrep vil de prøve Celso som hengene spiss, sammen med Costa.
Synd at de ikke vil bruke Gardar, som scoret tre mål mot Lillestrøm i fjor.
Bjørkøy: - FFK bruker samme oppskrift
Lillestrøms hjemmeside. http://www.lsk.no/?did=9111474
Gardar kom tilbake fra landslagssamling med en skade i følge FB. Er nok derfor han ikke spiller
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Grönhagen: - Tror LSK er på gang
Lillestrøms hjemmeside.http://www.lsk.no/?did=9111480
Riise har bihulebetennelse
Bjørn Helge Riise har bihulebetennelse og starter høyst trolig ikke søndagens kamp mot Fredrikstad.
Romerikes Blad. http://www.rb.no/lokal_sport/article4397173.ece
tgtgtgtg
Ble medlem: 28 des 08
Lagt til: 13 jun 09, 16:44
Endret: 13 jun 09, 16:48
Endret av: tgtgtgtg
Opprinnelig postet av schpa84
Med tanke på hvilke dommere vi har å velge mellom i Norge, synes jeg ikke Øvrebø er den verste. Edvartsen derimot må sies å være helt ubrukelig
Hadde vi fått edvartsen mot LSK på åråsen i fjor hadde det nok blitt delt ut flere røde kort. Jeg er enig i at han er udugelig men heller han en karen som dømte der i fjor
Opprinnelig postet av Superkjegle
Jobbe med å få frispark når LSK bruker for mye krefter kanskje, sørge for at de bare tar spillern og ikke ballen.
Dette pleier de å klare uten hjelp
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Noen som vet om det er mange fra Fredrikstad som skal til Åråsen i morgen eller? Selv stiller jeg i Rødt og gult i morgen. Men det er ikke fordi jeg holder med begge lag. Men jeg jobber i amb.tj., og jobber nesten hver gang FFK er på Åråsen. Jeg kommer selvsagt til å være tøff i kjeften på jobb, og håper jeg kan flire like mye etter kamp som jeg kunne i fjor. Håper plankehaugen lager skikkelig trøkk i morgen da vi pleier å stå rett ved borte-tribunene. Og blåser ørevoksen til makker'n min, som er LSK-supporter, langt inn i øregangene.. hehe..
ballen er rund......
Er vel 5 busser som går innover.Så det blir vel en 3-400 bak målet. Deilig å våkne og ha klokketro på seier. Har jeg ikke hatt siden hjemmekampen mot Ålesund....
Ja jeg trur også at det kan bli en seier idag. Men trur ikke det blir noen målfest. Vi sliter vel litt med å lage mange mål, mens LSK sliter vel også litt med det samme. Det som gir meg god tru i dag er den trenden vi er inne i. Synes vi har sett mye bedre ut de siste kampene, enn i starten på sesongen. Jeg sier ikke at det er champagne-fotball, og vi kunne godt ha fått litt bedre uttelling. Men hvis man ser litt bak resultatene, så virker det som om spillerene hvertfall gir litt mer av seg selv. Så jeg håper at trenden fortsetter. I dag trur jeg faktisk Everton lager mål. Jeg har sett flere her inne har sagt det før hver kamp. Men jeg har ikke hatt helt truen på det. Men hvis jeg skulle satt noen kroner på målscorer med gode odds i dag, så hadde det helt klart blitt Everton.
ballen er rund......
Om Borges spiller hengende spiss som spådd, så skal Kjippe og co få kjørt seg tror jeg. Borges med Everton må bare bli bra det.
Er litt redd for Lsk på Dødball. Vi mister mye hodestyrke uten Gardar. I dag er dagen da vi får straffe. Vi vinner 0-2
Heia FFK
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Deilig å våkne og ha klokketro på seier. Har jeg ikke hatt siden hjemmekampen mot Ålesund....
Vi vet jo alle hvordan det gikk, hehe.
---------------
- E.D. #9 -
---------------
Bjørn Helge Riise er syk:
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2772027.ece
Lemmy
Ble medlem: 16 jul 05
Lagt til: 14 jun 09, 11:24
Endret: 14 jun 09, 11:24
Endret av: Lemmy
Tokstad scorer en del på FM, får håpe det bare er dårlig researcharbeid og at det ikke stemmer i virkeligheten. :-)
Ellers vil jeg rose Henning Berg stort for dette valget. Hvem annen TLklubb hadde satt innpå en 17-åring isteden for å "safe" med Karim Essediri? Noe lignende hadde aldri skjedd i FFK!
Lagene:
Lillestrøm: Fredrikson- Eriksen, Riseth, Kippe, Johnsen- Tokstad, Søgård, Bjørkøy, Myklebust- Sundgot, Eziyodawe
Fredrikstad: Staw- Czwartek, Piiroja, Martinsen, Thomassen- Askar, Gashi, Ramberg, Kvisvik- Borges, Everton
Håper det blir en artig kamp, men har ikke trua på akkurat det. Blir vel "måk og mæl" og feilpasninger over hele linja, kan jeg tenke meg..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914