Raymond Kvisvik
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 01 jun 09, 22:12
Endret: 03 jun 09, 08:32
Endret av: Rey
I dag fikk han sin kamp nr 100 sa nrk føre kamp da jeg så opptaket.. Jeg vil gratulere Raymond
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 01 jun 09, 22:18
Endret: 01 jun 09, 22:19
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av keiko99
I dag fikk han sin kamp nr 100 sa nrk føre kamp da jeg så opptaket.. Jeg vil gratulere Raymond
De sa eliteseriekamp nummer 100. Det stemmer ikke. Han har 86 seriekamper, 17 cup-kamper og 2 e-cup. Totalt 105 obligatoriske kamper.
FFK har ikke oversikt, og har aldri hatt det. Klubben har flere ganger glemt slike jubileumer med mindre noen utenforstående har tatt direkte kontakt med klubben og opplyst de om faktum.
Den nåværende oversikten her på ffksupporter.net skal være riktig for spillerne i dagens A-stall. VI tar høyde for at det kan finnes eventuelle faktafeil her og der, men vi har forsøkt å være nøyaktige. Skrik gjerne ut dersom dere finner feil!
Uansett moro at Kvisvik har trent godt i det siste og fått formen opp på et akseptabelt nivå. La oss håpe han fortsetter i dette sporet. Bra kamp i dag!
Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."
jeg tror på deg holters vi kan hylle Rymond i stedet som du sier, for GOD det er det ingen tvil om
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Jeg vil være så frekk å påsta at formen er mer en akseptabel! Årets beste ffk spiller, noe jeg definitivt ikke ventet før sesongstart. Er helt avgjørende for alt FFK foretar seg offensivt om dagen med krempasninger og veggspill langs flanken. Et hestehode foran nm to på lista som er fra vakre Råde
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Opprinnelig postet av bateman
Jeg vil være så frekk å påsta at formen er mer en akseptabel! Årets beste ffk spiller, noe jeg definitivt ikke ventet før sesongstart. Er helt avgjørende for alt FFK foretar seg offensivt om dagen med krempasninger og veggspill langs flanken. Et hestehode foran nm to på lista som er fra vakre Råde
enig med deg bateman. kvisvik er den offansive kraften vår. kan kanskje si noe om de andre på laget, men uansett er han bedre enn han noen gang har vært i ffk. håper vi får flere som kan bidra fremover på banen. i første omgang håper jeg på gashi og everton. kanskje borges får mer ansvar fremover på banen.
Er Raymond god nok for comeback på landslaget?
Opprinnelig postet av GoFFK
Han er hvertfall fullt på høyde med Gamsten, jeg vil påstå også bedre. Så ja, god nok er han. Men jeg mener man bør satse på yngre krefter.
Slik han spiller nå så mener jeg absolutt det. Allikevel tviler jeg på at han blir tatt ut pga antatt lav løpkapasitet og lav fart. Ting som taler for hans fordel er spisskompetansen på å tre igjennom i bakrommet, samt evnen til ikke å miste ballen (Kvisvik=McGyver) i trengte situasjoner. Drillo er ikke begeistret for balltap på egen banehalvdel. Jeg synes i alle fall det hadde vært kjempegøy om han ble tatt ut snart.
Det skjer ikke..
You`ll never walk alone...
endre
Ble medlem: 27 mai 06
Lagt til: 03 jun 09, 21:56
Endret: 03 jun 09, 21:56
Endret av: endre
Alex Rosén har jo tatt han ut, så med litt flaks så :p
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Agenten til Raymond er fornøyd med tilbudet de har fått fra FFK og at en avtale er klar om kort tid.
Det diskuteres om lengden på den, de prøver seg selv på to år, men hvis det ikke går, så godtar de nok en års kontrakt.
Patrioten, det stemmer ikke helt i forhold til den infoen jeg har fått. Det skal være enighet om to års kontrakt mens det er noen små uenigheter om størrelsen på et par bonuser...........
Synes det høres bra ut
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Fjedjik, jeg forutsetter at din info stemmer. I så fall syns jeg også det høres veldig bra ut.
Jeg var enig i å gi Raymond en ettårskontrakt i fjor. I år har han virkelig tatt ansvar (han hadde til og med kondis til å holde ut i 120 minutter i cupkampen i forrige uke. Nå vet jeg riktignok ikke hvor mye han sprang ), og jeg syns han fortjener tilliten som en 2-årskontrakt innebærer. Hvis de nå bare diskuterer størrelsen på et par bonuser, så føler jeg meg sikker på at de kommer i mål.
Og da ender han jo faktisk opp med tre år tilsammen, som var det han ønska seg i utgangspunktet.
Hater hat!
Opprinnelig postet av Plankekæll
Han er hvertfall fullt på høyde med Gamsten, jeg vil påstå også bedre. Så ja, god nok er han. Men jeg mener man bør satse på yngre krefter.
Mulig det er akkuratt den spillertypen som mangler.
Det er ikke mye kreativitet på landslaget
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Må bare for si at jeg før sesongstart tippet at Raymond vill få ett comeback i år, det var jeg rimelig sikker på fordi personer i hans situasjon gjerne blir mer sultne på suksess. Med andre ord, han hadde ikke råd til noe annet. Jeg tror nemlig ikke noe på at dette er Grönis sin fortjeneste, men veldig morro er det uansett.
Sarpsborg Arbeiderblad: -Utelukker ikke Sarpsborg 08.
Sånn som gutten har prestert de siste par månedene kan han gjerne stikke for min del. Han fortjener ingen 2-års kontrakt med FFK slik som han spiller.
håper han spiller ut 2009 værfall
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Må bare for si at jeg før sesongstart tippet at Raymond vill få ett comeback i år, det var jeg rimelig sikker på fordi personer i hans situasjon gjerne blir mer sultne på suksess. Med andre ord, han hadde ikke råd til noe annet. Jeg tror nemlig ikke noe på at dette er Grönis sin fortjeneste, men veldig morro er det uansett.
Det så jammen sånn ut en stund, så kom sommern og sulten etter grillpølser og flintastek oversteg sulten etter suksess.... Veldig synd, hadde trengt ham i den formen har var i våres nå. Nå er han jo tregere enn han noen gang har vært.
Opprinnelig postet av Patrioten
Agenten til Raymond er fornøyd med tilbudet de har fått fra FFK og at en avtale er klar om kort tid.
Det diskuteres om lengden på den, de prøver seg selv på to år, men hvis det ikke går, så godtar de nok en års kontrakt.
De kryper nok til korset og sier seg fornøyd med en et års kontrakt.
patrioten siterer seg selv.. var litt komisk, men dette høres bra ut (jeg mente ikke noe vondt med dette)
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Mente at jeg hadde rett i mine antagelser.
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 23 aug 09, 23:06
Endret: 25 aug 09, 18:50
Endret av: hasse33
Er ikke dette det samme utspillet som Raymond hadde ved kontraksforhandlingene sine i fjor...forlangte en tre års kontrakt og tok til takke med et år?? Det er måte på hva en godt voksen spiller med karrieren klart på hell kan forlange
Jeg synes ikke at mannen har bidratt spesielt mye i det siste, men han har et godt fotballhode.
Ta av 5 kilo og jobb for laget Kvisvik så er det ikke umulig at FFK gidder å forlenge.
Hørte jeg feil, eller sa kommentatorene i Moss-Hønefoss akkurat at Kvisvik sitter sammen med Eggen på tribunen?
Om ikke jeg hørte helt feil, var det det de sa. I såfall er det vel ikke umulig at det snart er klart for en overgang! Det kan jo være med på å redde Moss, ved at det brått detter inn noen flere sponsorer som bidrar med trengte penger!
Jeg har hørt at frisørlompissen hans fra Moss drar i trådene slik at han snart blir Mossespiller.
Kvisvik sitter da ihvertfall på tribunen og ser Moss - Hønefoss akkurat nå.
Alltid FFK!
Kvisvik ringte Eggen med engang han hørte ryktene om Nordli. Han husker ikke hvor han har gjemt løpeskoa og pulsklokka .....
You`ll never walk alone...
Da er han nok ikke der for å se toppfotball nei! Får håpe han tar med seg løpeskoa da, for sånn Moss spiller nå hadde han ikke fått plass der engang! Da er spørsmålet om han går nå, eller gratis etter sesongen? Jeg tipper han går for en billig penge ganske snart.
Moss har vel ikke 1 krone å handle for, så det blir vel sesongslutt. Men hadde glatt bytta både han, Ramberg og Kasey med Wemberg.
http://twitter.com/FFKprasempre
Byttehandel FFK-Moss:
Fra FFK til Moss --> Czwartek, Wehrman, Kvisvik og Ramberg
Fra Moss til FFK --> Wemberg og Thømt Jensen
Dette hadde vært greit for meg. Næmmen, dette ligner jo litt på hva TKK prøvde på. Jaja.
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Moss har vel ikke 1 krone å handle for, så det blir vel sesongslutt. Men hadde glatt bytta både han, Ramberg og Kasey med Wemberg.
Frisørkompissen eier jo nesten Kvisvik, så det står nok ikke på penger.
Opprinnelig postet av Patrioten
Frisørkompissen eier jo nesten Kvisvik, så det står nok ikke på penger.
Forskjell på eie huset til Kvisvik og spilleren Kvisvik da
http://twitter.com/FFKprasempre
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914