Raymond Kvisvik
Mente at jeg hadde rett i mine antagelser.
hasse33
Ble medlem: 18 jul 07
Lagt til: 23 aug 09, 23:06
Endret: 25 aug 09, 18:50
Endret av: hasse33
Er ikke dette det samme utspillet som Raymond hadde ved kontraksforhandlingene sine i fjor...forlangte en tre års kontrakt og tok til takke med et år?? Det er måte på hva en godt voksen spiller med karrieren klart på hell kan forlange
Jeg synes ikke at mannen har bidratt spesielt mye i det siste, men han har et godt fotballhode.
Ta av 5 kilo og jobb for laget Kvisvik så er det ikke umulig at FFK gidder å forlenge.
Hørte jeg feil, eller sa kommentatorene i Moss-Hønefoss akkurat at Kvisvik sitter sammen med Eggen på tribunen?
Om ikke jeg hørte helt feil, var det det de sa. I såfall er det vel ikke umulig at det snart er klart for en overgang! Det kan jo være med på å redde Moss, ved at det brått detter inn noen flere sponsorer som bidrar med trengte penger!
Jeg har hørt at frisørlompissen hans fra Moss drar i trådene slik at han snart blir Mossespiller.
Kvisvik sitter da ihvertfall på tribunen og ser Moss - Hønefoss akkurat nå.
---------------------------
Alltid FFK!
Kvisvik ringte Eggen med engang han hørte ryktene om Nordli. Han husker ikke hvor han har gjemt løpeskoa og pulsklokka .....
You`ll never walk alone...
Da er han nok ikke der for å se toppfotball nei! Får håpe han tar med seg løpeskoa da, for sånn Moss spiller nå hadde han ikke fått plass der engang! Da er spørsmålet om han går nå, eller gratis etter sesongen? Jeg tipper han går for en billig penge ganske snart.
Moss har vel ikke 1 krone å handle for, så det blir vel sesongslutt. Men hadde glatt bytta både han, Ramberg og Kasey med Wemberg.
http://twitter.com/FFKprasempre
Byttehandel FFK-Moss:
Fra FFK til Moss --> Czwartek, Wehrman, Kvisvik og Ramberg
Fra Moss til FFK --> Wemberg og Thømt Jensen
Dette hadde vært greit for meg. Næmmen, dette ligner jo litt på hva TKK prøvde på. Jaja.
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Moss har vel ikke 1 krone å handle for, så det blir vel sesongslutt. Men hadde glatt bytta både han, Ramberg og Kasey med Wemberg.
Frisørkompissen eier jo nesten Kvisvik, så det står nok ikke på penger.
Opprinnelig postet av Patrioten
Frisørkompissen eier jo nesten Kvisvik, så det står nok ikke på penger.
Forskjell på eie huset til Kvisvik og spilleren Kvisvik da
http://twitter.com/FFKprasempre
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914