Husk meg
Brukernavn
Passord

Raymond Kvisvik

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 01 jun 09, 22:12
Endret: 03 jun 09, 08:32
Endret av: Rey

I dag fikk han sin kamp nr 100 sa nrk føre kamp da jeg så opptaket.. Jeg vil gratulere Raymond

---------------------------

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 jun 09, 22:18
Endret: 01 jun 09, 22:19
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av keiko99

I dag fikk han sin kamp nr 100 sa nrk føre kamp da jeg så opptaket.. Jeg vil gratulere Raymond

De sa eliteseriekamp nummer 100. Det stemmer ikke. Han har 86 seriekamper, 17 cup-kamper og 2 e-cup. Totalt 105 obligatoriske kamper.

FFK har ikke oversikt, og har aldri hatt det. Klubben har flere ganger glemt slike jubileumer med mindre noen utenforstående har tatt direkte kontakt med klubben og opplyst de om faktum.

Den nåværende oversikten her på ffksupporter.net skal være riktig for spillerne i dagens A-stall. VI tar høyde for at det kan finnes eventuelle faktafeil her og der, men vi har forsøkt å være nøyaktige. Skrik gjerne ut dersom dere finner feil!

Uansett moro at Kvisvik har trent godt i det siste og fått formen opp på et akseptabelt nivå. La oss håpe han fortsetter i dette sporet. Bra kamp i dag!

Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 jun 09, 23:51

jeg tror på deg holters Wink vi kan hylle Rymond i stedet som du sier, for GOD det er det ingen tvil om

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 02 jun 09, 05:52

Jeg vil være så frekk å påsta at formen er mer en akseptabel!Wink Årets beste ffk spiller, noe jeg definitivt ikke ventet før sesongstart. Er helt avgjørende for alt FFK foretar seg offensivt om dagen med krempasninger og veggspill langs flanken. Et hestehode foran nm to på lista som er fra vakre RådeLaughing

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 02 jun 09, 16:01

Opprinnelig postet av bateman

Jeg vil være så frekk å påsta at formen er mer en akseptabel!Wink Årets beste ffk spiller, noe jeg definitivt ikke ventet før sesongstart. Er helt avgjørende for alt FFK foretar seg offensivt om dagen med krempasninger og veggspill langs flanken. Et hestehode foran nm to på lista som er fra vakre RådeLaughing

enig med deg bateman. kvisvik er den offansive kraften vår. kan kanskje si noe om de andre på laget, men uansett er han bedre enn han noen gang har vært i ffk. håper vi får flere som kan bidra fremover på banen. i første omgang håper jeg på gashi og everton. kanskje borges får mer ansvar fremover på banen.

GoFFK

Juniorspiller
Ble medlem: 19 des 06

Lagt til: 03 jun 09, 08:29

Er Raymond god nok for comeback på landslaget?

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 03 jun 09, 09:01

Opprinnelig postet av GoFFK

Han er hvertfall fullt på høyde med Gamsten, jeg vil påstå også bedre. Så ja, god nok er han. Men jeg mener man bør satse på yngre krefter.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 03 jun 09, 20:42

Slik han spiller nå så mener jeg absolutt det. Allikevel tviler jeg på at han blir tatt ut pga antatt lav løpkapasitet og lav fart. Ting som taler for hans fordel er spisskompetansen på å tre igjennom i bakrommet, samt evnen til ikke å miste ballen (Kvisvik=McGyver) i trengte situasjoner. Drillo er ikke begeistret for balltap på egen banehalvdel. Jeg synes i alle fall det hadde vært kjempegøy om han ble tatt ut snart.

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til: 03 jun 09, 20:55

Det skjer ikke..Wink

You`ll never walk alone...

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 03 jun 09, 21:56
Endret: 03 jun 09, 21:56
Endret av: endre

Alex Rosén har jo tatt han ut, så med litt flaks så :p

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 jun 09, 16:51

Agenten til Raymond er fornøyd med tilbudet de har fått fra FFK og at en avtale er klar om kort tid.

Det diskuteres om lengden på den, de prøver seg selv på to år, men hvis det ikke går, så godtar de nok en års kontrakt.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 25 jun 09, 19:50

Patrioten, det stemmer ikke helt i forhold til den infoen jeg har fått. Det skal være enighet om to års kontrakt mens det er noen små uenigheter om størrelsen på et par bonuser...........

Synes det høres bra ut

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 25 jun 09, 19:59

Fjedjik, jeg forutsetter at din info stemmer. I så fall syns jeg også det høres veldig bra ut. Smile

Jeg var enig i å gi Raymond en ettårskontrakt i fjor. I år har han virkelig tatt ansvar (han hadde til og med kondis til å holde ut i 120 minutter i cupkampen i forrige uke. Nå vet jeg riktignok ikke hvor mye han sprang Wink), og jeg syns han fortjener tilliten som en 2-årskontrakt innebærer. Hvis de nå bare diskuterer størrelsen på et par bonuser, så føler jeg meg sikker på at de kommer i mål.

Og da ender han jo faktisk opp med tre år tilsammen, som var det han ønska seg i utgangspunktet.

Hater hat!

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 26 jun 09, 00:19

Opprinnelig postet av Plankekæll

Han er hvertfall fullt på høyde med Gamsten, jeg vil påstå også bedre. Så ja, god nok er han. Men jeg mener man bør satse på yngre krefter.

Mulig det er akkuratt den spillertypen som mangler.

Det er ikke mye kreativitet på landslaget

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 26 jun 09, 01:10

Må bare for si at jeg før sesongstart tippet at Raymond vill få ett comeback i år, det var jeg rimelig sikker på fordi personer i hans situasjon gjerne blir mer sultne på suksess. Med andre ord, han hadde ikke råd til noe annet. Jeg tror nemlig ikke noe på at dette er Grönis sin fortjeneste, men veldig morro er det uansett.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til: 22 aug 09, 20:08

Sarpsborg Arbeiderblad: -Utelukker ikke Sarpsborg 08.

Sånn som gutten har prestert de siste par månedene kan han gjerne stikke for min del. Han fortjener ingen 2-års kontrakt med FFK slik som han spiller.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 22 aug 09, 21:44

håper han spiller ut 2009 værfall

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til: 23 aug 09, 08:43

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

Må bare for si at jeg før sesongstart tippet at Raymond vill få ett comeback i år, det var jeg rimelig sikker på fordi personer i hans situasjon gjerne blir mer sultne på suksess. Med andre ord, han hadde ikke råd til noe annet. Jeg tror nemlig ikke noe på at dette er Grönis sin fortjeneste, men veldig morro er det uansett.

Det så jammen sånn ut en stund, så kom sommern og sulten etter grillpølser og flintastek oversteg sulten etter suksess.... Veldig synd, hadde trengt ham i den formen har var i våres nå. Nå er han jo tregere enn han noen gang har vært.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 23 aug 09, 20:04

Opprinnelig postet av Patrioten

Agenten til Raymond er fornøyd med tilbudet de har fått fra FFK og at en avtale er klar om kort tid.

Det diskuteres om lengden på den, de prøver seg selv på to år, men hvis det ikke går, så godtar de nok en års kontrakt.

De kryper nok til korset og sier seg fornøyd med en et års kontrakt.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 23 aug 09, 22:05

patrioten siterer seg selv.. var litt komisk, men dette høres bra ut  (jeg mente ikke noe vondt med dette)

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914