Husk meg
Brukernavn
Passord

Uaktuelt med Tarik-utlån?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08

Lagt til: 17 mai 09, 22:06
Endret: 17 mai 09, 22:55
Endret av: FFK1903

Kan vi håpe på en utlånsavtale med FFK???

Mod: Skriv bedre overskrift neste gang, den er nå endret.

Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07

Lagt til: 17 mai 09, 22:17

http://f-b.no/article/20090517/SPORTEN/835005616/1220/NYHET

Er jo lov å håpe, selv om jeg ikke har mye tro på at det blir en realitet.

---------------------------

-FFK
-Manchester United
-Stjernen

teflon

Juniorspiller

Ble medlem: 11 sep 07

Lagt til: 17 mai 09, 22:36

Er nok bare snakk om trening for å holde kroppen igang mens han har ferie.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 17 mai 09, 22:49

Selvom om ikke Tarik har spilt veldig mye første lagspill har han vært i sesong 13- 14 mnd. Han trenger ferie, forsesong sammen med resten av laget og være best mulig klar sammen med sine lagkamerater neste sesong.

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 17 mai 09, 22:58

For de som trur at Tarik skal spille for FFK, kommer nok til å bli veldig skuffet.

Gutten skal kun trene noen dager med FFK får å holde formen ved like, siden han skal ta noen feriedager i Fredrikstad for å besøke familie og venner.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 18 mai 09, 08:32

RBK og VIF skal ha vist interesse for å leie Tarik. Mulig at FFK kan henge seg på, hvis det skulle bli aktuelt.

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 18 mai 09, 13:12
Endret: 18 mai 09, 13:25
Endret av: FFK pra sempre

Han har vært hefitg diskutert på Heerenven forumet nå i mai, mange mener han bør få en halv til en hel sesong til.
Andre mener han bør forsøkes å selges nå. Noen mener han faktisk mangler både fart, styrke og teknikk. Mens andre nok er inne på noe mer riktig, nemlig at han er en ung gutt som trenger tid på å tilpasse seg til alle sider av profflivet der nede.
De har jo tidligere blitt rimelige bortskjemte med spillere som Alves, Hunteraar og Nistelroy som har levert umidellbart:)

tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08

Lagt til: 18 mai 09, 17:45

Opprinnelig postet av kanogvetalt

RBK og VIF skal ha vist interesse for å leie Tarik. Mulig at FFK kan henge seg på, hvis det skulle bli aktuelt.

Hvis en norsk klubb leier Tarik så er det FFK. Noe annet tror jeg virkelig ikke vil være aktuelt

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mai 09, 09:01

Opprinnelig postet av tgtgtgtg

Hvis en norsk klubb leier Tarik så er det FFK. Noe annet tror jeg virkelig ikke vil være aktuelt

Hvis Heerenven ønsker å leie han ut så er det fordi de ønsker at han skal få spilletid/utvikle seg samt at de vil få redusert sine egne lønnskostnader.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 19 mai 09, 09:18

Men Tarik har jo litt å si på hvor han vil også vel? Er det snakk om utlån og han vil til FFK så presser vel ikke klubben hans gjennom ett utlån til andre klubber vel.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mai 09, 09:23

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Men Tarik har jo litt å si på hvor han vil også vel? Er det snakk om utlån og han vil til FFK så presser vel ikke klubben hans gjennom ett utlån til andre klubber vel.

Det betyr nok noe det også. Nå vet ikke jeg hvordan Heerenven spiller, men hvis de f. eks spiller 4-3-3 så er det naturlig at de ønsker at han skal gå til en klubb der han får samme rolle som han er tiltenkt i Heerenven. dette vil nok spilleren også ønske. Og så handler det om økonomi.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 19 mai 09, 09:34

Det betyr nok noe det også. Nå vet ikke jeg hvordan Heerenven spiller, men hvis de f. eks spiller 4-3-3 så er det naturlig at de ønsker at han skal gå til en klubb der han får samme rolle som han er tiltenkt i Heerenven. dette vil nok spilleren også ønske. Og så handler det om økonomi.

Enig i at de punktene du nevner nok er viktige, men jeg holder for ørene og rister på hodet og satser på at Tarik "velger" FFK hvis det skulle bli aktuellt. :)

kanogvetalt

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mai 09, 10:40

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79

Enig i at de punktene du nevner nok er viktige, men jeg holder for ørene og rister på hodet og satser på at Tarik "velger" FFK hvis det skulle bli aktuellt. :)

Jeg og

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mai 09, 12:44

Ja Heerenven spiller 4-3-3, jeg har idag forresten spurt på forumet deres om hva de tror om ett utlån. Spennende å høre selv om jeg personlig tror lite på det.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06

Lagt til: 19 mai 09, 14:48

Og ikke se bort ifra at akkurat dette blir tema på torsdag...

Tarik er gjest i studio før kampen...

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mai 09, 15:06

Svaret jeg har fått er at vi som kjent har spurt før, og blitt blankt avvst.  Lite trolig at det har endret seg, svensken Ingelstad eller hva han heter, har heller ikke lykkes så langt.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 11 jun 09, 10:26

- Derfor fikk jeg ikke spille

Nettavisen http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2638668.ece

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 17 mai 09, 22:57

Skjer nok ikke det. Han har nå lagt bak seg over et år sammenhengende seriefotball bak seg. Først vår og sommer 2008 med FFK, så høst og vår 08/09 med Heerenveen. Neppe aktuelt at han spiller for FFK frem til seriestart i Nederland på nytt.

Brått så har han en halv sesong med FFK, en sesong med Heerenveen, halv sesong med FFK og en sesong med Heerenveen til sommeren 2010. Så kanskje han blir med Norge til VM og spiller kamper sommeren der også. Så begynner den nederlanske serien igjen og han får først fotballfri sommeren 2011 ;)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914