2. runde NM: Drøbak/Frogn - FFK
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 14 mai 09, 15:50
Endret: 29 mai 09, 16:55
Endret av: Rey
Vi møter Drøbak Frogn i 2. runde. Kampen spilles i Drøbak torsdag 28. mai kl. 18:00
http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1701
---------------------------
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Yeah! kort vei!! (for meg)
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Og for de som ikke husker så langt tilbake. Forrige gang vi møtte Drøbak/Frogn i cupen var det også i andre runde. Det året gikk vi hele veien og tok hjem gullet for første gang siden 1984
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Takk Rey det husker jeg ikke... Håper 2009 er året vi igjen tar cupen.
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Sikker på at du ikke blander med Sprint/Jeløy nå, Rey?
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Det er jeg helt sikker på at jeg gjør ja :(
Ops. Dret meg ut der gett. Begynner å bli gammel :)
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Drøbak-Frogn blir en nøtt for FFK. Men for oss i Drøbak blir det en fest med et tippeligalag på plass. Og spesielt FFK, som har mange supportere i Drøbak. Velkommen til SEIERsten:-))
Pedro
Gidder du å legge ut en link med hvor banen ligger på gule sider jeg fant den ikke
There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson
Opprinnelig postet av tgtgtgtg
Gidder du å legge ut en link med hvor banen ligger på gule sider jeg fant den ikke
Ser ikke som Sumo sender denne kampen heller.
Da er det å bombadere TV2 igjen
Typisk, det var jo noe av grunnen til at jeg faktisk kjøpte bortekortet, (det også for å se bortekampene, det var før TV2 fikk på plass avtalen med å sende på TV2 sport). Tror faktisk at jeg tar meg turen denne gangen iom jeg har friperiode .
Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754
Opprinnelig postet av Patrioten
du tok feil jo.... Drøbak/Frogn - FFK på webTVSer ikke som Sumo sender denne kampen heller.
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 28 mai 09, 13:50
Endret: 28 mai 09, 13:50
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av keiko99
du tok feil jo.... Drøbak/Frogn - FFK på webTVSer ikke som Sumo sender denne kampen heller.
Lurer på når de bestemte det, for i går så var ikke kampen satt opp med noe "play-ikon"...
Men en gledesbeskjed er det jo uansett!
Jambo 19/5: "Du går ikke i skogen utkledt som en elg midt i jaktsesongen. (...) Dersom du da blir skutt på så bør du ikke være veldig overrasket."
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av keiko99
Lurer på når de bestemte det, for i går så var ikke kampen satt opp med noe "play-ikon"...
Men en gledesbeskjed er det jo uansett!
Var det deilig å skrive at jeg tok feil.
Til patrioten: om det ikke var deilig så var det vel bra at du tok feil sånn sett da for jeg jo sett den.
Opprinnelig postet av Holters
Lurer på når de bestemte det, for i går så var ikke kampen satt opp med noe "play-ikon
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Opprinnelig postet av f-b.no melder
Laget:
Erik Mellevold Bråthen - Pål André Czwartek, Vidar Martinsen, Raio Piiroja, Joachim Thomassen - Amin Askar, Celso Borges, Ardian Gashi, Abgar Barsom - Andreas Tegström, Michael Trulsen.
Innbyttere: Lasse Staw, Martin Elvestad, Raymond Kvisvik, Levon Pachajyan, Gardar Johannsson, Dominic Adiyiah og Kasey Wehrman.
Ikke akkurat noe dårlig lag!
"Han har gitt spesielt spissene beskjed om at de vil rullere i disse kampene. Det betyr at Everton ikke er med i troppen til Drøbak."
Vil det si at Everton starter mot Start?
Tilnærmet toppet lag dette, med unntak av Bråthen og Trulsen muligens. Hvor er Gerrbrand? Blitt skadet på nytt? Hadde jo vært en fin mulighet til å la han få spille. Han trenger vel kamptrening?
Nå må disse folka ta vare på sjansen sin hvertfall. Ingen unnskyldning er nå god nok hvis FFK skulle gå på ei mine. Uansett er jeg skuffet over at man ikke tar med Simen Rafn og Lala på benken hvertfall, og kutter ut Levon og Wehrman.
Vi vinner 6-0 i dag.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Tilnærmet toppet lag dette, med unntak av Bråthen og Trulsen muligens. Hvor er Gerrbrand? Blitt skadet på nytt? Hadde jo vært en fin mulighet til å la han få spille. Han trenger vel kamptrening?
Gerrbrandt har vel andre problemer enn skade..
Kopierer vi 2006 sesongen i år tro ? Med nedrykkstrid og våres 12. cupfinaleseier ?
-------
Do join my mafia at http://apps.facebook.com/inthemafia/status_invite.php?from=709870754
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914