Straffeskytter
Hvem skal bli fast straffeskytter når Wehrman ikke er på banen? Kvisvik? Har vi noen gode straffeskyttere utenom Wehrman?
---------------------------
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Barsom?
Det er vel ikke fryktelig lenge til han er fast fra start nå?!
Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
Opprinnelig postet av Husgutt
Hvem skal bli fast straffeskytter når Wehrman ikke er på banen? Kvisvik? Har vi noen gode straffeskyttere utenom Wehrman?
Éverton?
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 09 mai 09, 17:14
Endret: 09 mai 09, 17:14
Endret av: Per Egil
Ryktene sier at Borges skyter som en hest. Om det gjør ham egnet til straffeskytter er dog usikkert.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Jeg har aldri sett en hest skyte straffe før. Skyter den bra?
Per Egil
Ble medlem: 01 apr 05
Lagt til: 09 mai 09, 17:17
Endret: 09 mai 09, 17:18
Endret av: Per Egil
Usikker, sjekk med Ulf Berg.
For å unngå videre misforståelse mente jeg selvsagt "...skyter som en hest sparker". Om noen skulle være i tvil.
"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk
Alt A: Hardt
Alt B: Høyt
Alt C: Bakut
Jeg velger alternativ A!!
Piiroja fremstår vel som et soleklart førstevalg til å ta straffene fremover nå vil jeg tro...
Jeg vil at Kvisvik skal ta de, enn så lenge. Han har ro, kanskje litt gambler, men allikevel rutinert og vant med å score mål.
Jeg vil ikke at noen som ikke tåler å bomme skal ta dem. Jeg ville ikke gitt Everton det ansvaret før han har fått nettsus en del ganger.
Ramberg hadde sikkert også vært greit, men han virker nervøs i spillestilen i kamper der det stokker seg for han. Trenger ikke å bli en større syndebukk enn det han noen ganger er for mange (jeg synes selv Ramberg er en suveren spiller å ha i stallen og på laget).
Barsom er en god kandidat med rutine og en grei scoringshistorikk.
Borges når han har blitt varm i trøya og spillt seg inn i hjertene til supporterne?
Nå skal jeg prøve å være seriøs for første gang i denne tråden. Dette er mine topp 3:
- Raymond Kvisvik
- Ardian Gashi
- Abgar Barsom
Jeg er veldig usikker på Pereira, Askar og Borges. Har aldri sett de skyte straffe. Joda for pokker, bomma ikke Pereira i Skien i fjor da tro?
Spillere som IKKE skal ta straffe er Vidar Martinsen, Raio Piiroja, Pål André Czwartek, Hans Erik Ramberg og vår kjære venn Éverton.
Everton er vel den siste som burde skyte straffe....!
Wallace derimot har en meget stødig venstrebeint. Eventuelt kvisvik med sin enorme rutine.
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Opprinnelig postet av bateman
Everton er vel den siste som burde skyte straffe....!
Wallace derimot har en meget stødig venstrebeint. Eventuelt kvisvik med sin enorme rutine.
Raymond eller Barsom. Ligger vi over med et par mål og får straffe så la Everton prøve. Han trenger en scoring
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914