Etter kampen: Rosenborg - FFK (7. serierunde)
spillet ffk presterer om dagen er ikke noe som akkurat har dukket opp, det har vært like katastrofalt også i treningskampene.
Om dette spillet fortsetter taper vi mye mere på svikt i billett inntektene enn å løse ut treneren..
En trenger ikke en personlig samtale med de nevnte spillere for å se at de ikke fungerer og at formasjonene ikke fungerer.
Fortsetter dette spillet torsdag, tror jeg det blir ekstreme pipekonserter.. Ser på det som en selvfølge at de to ikke starter neste kamp.
Jeg tror uttaket til Grønhagen var delvis populistisk. En fasit ut i fra brød- og sirkus-lovene sier at en spiss som ikke har scoret mål på en del kamper er ubertinget elendig og må vike for en som har scoret som inbytter. Ikke alle skjønner at Tegstrøm har scoret mål kun fordi han har møtt slitene forsvarspillere som innbytter.
en tig er sikkert.. tegan blir aldrig den han en gang var for sandefjord... Takk til tegan for sølv, men det var nok ett bom kjøp
---------------------------
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Flaut, i Aftenposten.no sier Jarstein at han i hele kampen RBK-FFK ikke måtte slenge seg en eneste gang. Han har aldri hatt det så rolig i en kamp noengang.
Flaut, og for FFK meget betenkelig. Det 6. året i tippeligaen etter "oppstandelsen" har FFK opptrådt som det mest impotente laget vi kan huske. Når motstanderkeeperen sier han frøs i hjel mot FFK så sier det sitt, og vi TV-seere skjønte det allerede i 1. omgang. Slik laget står fram nå så er det nesten verre enn første halvdel av sesongen i FFK`S første sesong i tippeligaen etter oppstandelsen. Da skapte "vi" jo tjangser, nå er det ddddøøøøddddtttt!!!!
Håper på framgang på torsdag, men har mistet trua.
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Holters
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 04 mai 09, 21:09
Endret: 04 mai 09, 21:51
Endret av: Holters
Vi produserte ikke én eneste sjanse i denne kampen heller. Det er til å grine av, men det er jaggu ikke spissenes feil alene, selv om Everton er allergisk mot å score.
Har du lest forumets retningslinjer?
Borges hadde da en heading på slutten. Var vel en halvsjanse. Det var tragisk nok det nærmeste vi kom mål!
Joda, vi kan svartmale det så mye vi ønsker. ;) Men faktum er at vi kjørte RBK de siste 20 minuttene. Da begynte vi å få litt mer sving på sakene også offensivt...
Jeg er egentlig ikke så bekymret, selv om det ikke - overhodet - har vært bra, det vi har vist offensivt. Men, som jeg skrev i en annen tråd: Vi har eller har hatt halve laget skadet. Vi savner roen til spillere som Barsom sammen med offensiviteten til Wallace, samt skuddfoten hans. Vi har Gashi og Wehrman (don't get me started!) som ikke er i form. Vi har Tegan som gikk på en smell rett før seriestart. Gardar? Skadd igjen. Gerrbrand er vel en blanding av bakfull og skadet - who knows og who cares... Und so weiter, und so weiter...
Så la oss nå for all del få helt panikk, ettersom det er spilt 7 serierunder av det som ser ut som den jevneste sesongen noensinne. Med to kjappe seire nå ligger vi sannsynligvis på medaljeplass igjen. Hallo! Vi har Odd, Start og Sandefjord på øverste halvdel og vi har også Aalesund og Viking over oss... Stabæk, Vålerenga og Lillestrøm (sist!) trygt under oss.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Så la oss nå for all del få helt panikk, ettersom det er spilt 7 serierunder av det som ser ut som den jevneste sesongen noensinne. Med to kjappe seire nå ligger vi sannsynligvis på medaljeplass igjen. Hallo! Vi har Odd, Start og Sandefjord på øverste halvdel og vi har også Aalesund og Viking over oss... Stabæk, Vålerenga og Lillestrøm (sist!) trygt under oss.
Hallo! Vi har visstnok Odd, Start og Sandefjord foran oss, og ja.......Stabæk, Vålerenga og Lillestrøm bak oss.
Synes du dette er trygt?
Skremmende sier jeg!
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Opprinnelig postet av Willy Renè
Hallo! Vi har visstnok Odd, Start og Sandefjord foran oss, og ja.......Stabæk, Vålerenga og Lillestrøm bak oss.
Synes du dette er trygt?
Skremmende sier jeg!
Det som skremmer meg mest er nivået på norsk fotball... For det har ikke vært mange høydepunkter så langt, etter 7 runder spilt - 100 kamper omtrent... Men selvsagt skal FFK ligge foran lag som Odd, Start og Sandefjord. Poenget mitt er at med en rekordtidlig seriestart og FFKs lange skadeliste, så har vi kanskje - og jeg skriver kanskje - et større potensiale for å skaffe poeng i de neste 23 kampene enn de tre ovenfor nevnte laga...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914