Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Rosenborg - FFK (7. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 03 mai 09, 22:19

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Plankekæll

Jeg vil ikke se Wehrman, Ramberg og Pachayan fra start neste kamp.

Jeg vil ha en slik midtbane (Sett fra høyre):

Abgar Barsom    -    Celso Borges    -    Ardian Gashi    -    Raymond Kvisvik

Sånn, nå gidder jeg ikke mer norsk fotball i dag.

Må ikke Gashi stå over mot Tromsø med 3 gule da?

Jo, da er det klart for Wallace som back og Thomassen sentralt på midten. Ut med Wehrman inn med Borges, han blir meget god etterhvert. Ut med Pachayan inn med Abgar. Everton og Tegan framme, eventuellt Gardar etter hvert. Gardar må jo få "kamp-rusten" ut av kroppen

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 03 mai 09, 22:28

Støtter Everton og Celso som soleklare førstevalg, Barsom også hvis han orker tilnærmet 90 minutter.
Synes Gashi var meget positiv, skjønner lite at noen klager på han men han gir alt for laget og sier. Noen klager til og med over at han er engasjert, og sier han syter...

Bare synd at vi trengte en omgang på å komme i gang, håper Grønis lærte mye i dag.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08

Lagt til: 03 mai 09, 22:37

Er det bare jeg som er skuffa over Thommasen? Ikke bare idag, men sesongen sett under ett.. Han er ikke i nærheten av der han var ifjol!

Vil ikke Grønhagen ha tilskuerer på stadion? Da må han hvertfall starte med spillere som KAN og VIL noe! Når absolutt ALLE andre enn Grønhagen ser at spillere som Ramberg, Tegstrøm og Kasey bør benkes, er det han eller vi som ser feil?

Er referatet her skrevet med en ironisk tone? synes jeg leste en LEKEN Tegstøm..? Setter det på kvoten for Ironi, for makan til feilplassert og pingle alene på topp! Everton gjør da i det minste alt selv!

Tipper på 8800 hjemme mot TIL på torsdag! Å det er ikke det minste rart!

ADIOS Grønhagen!

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07

Lagt til: 03 mai 09, 22:39

Viktig å støtte laget nå !!! Møt opp på neste kamp!!!!!

Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 03 mai 09, 22:41

Kommer jeg :)

Blir godt med seier over Tromsø igjen gitt Tongue out

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 03 mai 09, 22:46

Fotball er ikke enkelt. Mange har skreket om at Tegan nå måtte få spille, når han spiller skal han settes ut - begge utsagn går på at Grønnis ikke prioriterer rett. Problemet er heller at vi har generelt for liten offensiv bevegelse.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til: 03 mai 09, 22:50
Endret: 03 mai 09, 22:51
Endret av: dracula

Bra å se arbeidslaget "hass Anders" tilbake i 2.omgang.

Håper virkelig at neste gang, starter;

Borges (ut med Wehrman),

Everton

Barsom

Wallace, dersom kvitt skade.

Derfor:

Staw-

Askar-Martinsen-Raio- Wallace

Kvisvik /Ramberg/Thomassen -Gashi-Borges-Barsom

Ramberg/Kvisvik/Domi -Everton.

(savner en avslutter ved siden av Everton, kanskje Gardar er klar????)

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

Gardarson

A-lagspiller

Lagt til: 03 mai 09, 22:50

Den største prestasjonen er fortsatt å bruke RAMBERG som hengende spiss! Hadde ikke funka i 7 div bedrift engang!

Hva trenger en hengenede spiss? Jo, kunne holde balle, fart, se etter pasningsalternativ framover og teknikk! Har Ramberg noe av dette? NEI! Everton har i relativt stor grad alle disse og burde passe perfekt, pluss at han da kan komme i fart bakfra.. En gang til med Ramberg som hengende spiss og jeg blir TV titter!

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Lagt til: 03 mai 09, 23:14

Opprinnelig postet av Gardarson

Hva trenger en hengenede spiss? Jo, kunne holde balle, fart, se etter pasningsalternativ framover og teknikk! Har Ramberg noe av dette? NEI! Everton har i relativt stor grad alle disse og burde passe perfekt, pluss at han da kan komme i fart bakfra.. En gang til med Ramberg som hengende spiss og jeg blir TV titter!

Det hjelper jo ikke uansett hvem som er hengende spiss, når spissen (Tegstrøm) aldri er spillbar.

Vi trenger Everton som er ekstremt mye mer bevegelig en Tegstrøm. Tegstrøm har aldri vært bra nok til å være noe mer enn supersub.
Og når Gardar finner formen har vi plutselig en av Tippeligaens giftigste spissparSealed

Gardarson

A-lagspiller

Lagt til: 03 mai 09, 23:26

Hva i HELVETE driver Tegstrøm med når 5!!! Rbk spillere står å feirer målet som ble annulert?? Er det mulig!? Vi er 11mot 6 og han klarer å stå i offside! Fantastisk prestasjon som bare føyer seg inn i rekken fra han! SUKK!Yell

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Lagt til: 03 mai 09, 23:27
Endret: 03 mai 09, 23:29
Endret av: FFK pra sempre

Jeg lurte fælt på hvorfor vi ikke klarte å utnytte at fem RBK spillere stod nede i hjørnet.
Så er det faen meg fordi Tregan klarer å gå i offside!! Er det mulig??  vi er 10 mot 5
De som maser mer om han nå, kan jeg bare ikke ta seriøst.

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 04 mai 09, 08:11

Et etter nok et feil laguttak burde følgende skje i dag i FFK: Henriksen kaller inn Grønhagen og gir ham en siste advarsel ang utaktet. Hva hadde Ramberg og Wehrman inne på banen å gjøre nok en gang, hvorfor ble de ikke tatt av etter 15 minutter.  Neste gang er det kroken på døren umiddelbar avskjed.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 04 mai 09, 09:01

Rajo og Lasse var bra! Vidar var brukbar. Barsom og Borges positive innhopp.

Ellers svak innsats og lite spill. RBK var også veldig dårlige idag, så her kunne vi tatt poeng.

Noe må snart gjøres, for sånn kan vi ikke fortsette.

JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04

Lagt til: 04 mai 09, 09:59

Opprinnelig postet av tomroar

Et etter nok et feil laguttak burde følgende skje i dag i FFK: Henriksen kaller inn Grønhagen og gir ham en siste advarsel ang utaktet. Hva hadde Ramberg og Wehrman inne på banen å gjøre nok en gang, hvorfor ble de ikke tatt av etter 15 minutter.  Neste gang er det kroken på døren umiddelbar avskjed.

For jeg regner med at du har sett samtlige treninger og gjennomført personlige samtaler med hver eneste spiller på laget? Hvorfor skal Henriksen blande seg inn i laguttaket? Hvorfor trenger vi en trener om sportsdirektøren skal diktere lagoppstillinga? Er ikke dette trenerens jobb? Klarer ikke treneren levere resultater over tid, så må man naturlig nok ta grep, men de grepa du forespeiler FFK er er da litt vel dramatiske. Med en slik policy ville FFK ha sparka 5-6 trenere i løpet av en sesong..!

Alltid FFK!

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 04 mai 09, 13:54

Opprinnelig postet av tomroar

Man skal jammen få lese mye sprøyt innpå dette forumet. Makan til lite gjennomtenkt tull som det siterte innlegget skal man jammen lete lenge etter... Håper du holder deg milevis unna alt som har med drift av FFK å gjøre..

Siden du nå brakte sparking av Grønhagen på bane: Hvem skal ta over og hvem skal betale Grønhagen etterlønn ut 2010?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 04 mai 09, 14:06

Så du mener Grønis er freda uansett? Mener å ha lest at nye kontrakten er utformet slik at det ikke blir så dyrt om den brytes? Skal gi grønis mer tid, men det beste hadde nok vært om han fikk fyken nå..

Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 04 mai 09, 15:22

Hehe, skal si fotballsupportere er kravstore. Grönhagen har nå ledet laget i to kamper på rad og tapt. Skal vi da bli det nye Rosenborg og sparke ham? Nei takk! Om Grönhagen sparkes er det nok ikke på grunn av laguttaket osv..

Men at FFK i en bortekamp mot Rosenborg presterer å sette ut Èverton skjønner jeg ikke. Jeg klarer rett og slett ikke å fatte det. Hadde vi hatt en spiller på topp i 1.omgang som kunne holdt litt på ballen, hadde ikke Rosenborg fått kjørt over oss i like stor grad. Det blir tungt for forsvaret å forsvare seg, klarere for at RBK bare skal kjøre på med en ny bølge. Det er en meget sterk prestasjon av FFK-forsvaret og Lasse Staw å bare slippe inn ett mål, honnør til dem!

Pachayan var ræva. Wehrman var ræva. Tegström var ræva. Ramberg var ræva. Gashi gjør en bra førsteforsvarerjobb, men var ræva med ball. Kvisvik blir brukt helt feil og skulle aldri starta enn sånn kamp, syns han gjorde det bra ut i fra forutsetningene.

Vidar, Raio, Amin, Joachim og Lasse får godkjent! Pluss Borges, som jeg har trua på. Og Barsom og Èverton. :-)

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 04 mai 09, 15:30

Som sagt skal jeg gi han tid. Men er jo ikke bare laguttak som er på trynet. Uro i klubben spillere som syter i media, mangel på spilleglede. Jeg håper han får orden på sakene, men har ikke trua.. Men skal som sagt gi han mer tid.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 04 mai 09, 15:32

Hvilket lag ville du tatt ut da, Husgutt?

Jeg er enig i at det var enkelte ting i laguttaket som var kritikkverdig, men han tok seg jo opp ved å gjøre de rette byttene utover i kampen. Litt vel å ta i og gi ham sparken for noe sånt..

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 04 mai 09, 15:42

Les hva jeg skriver en gang til.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914