Kamptråd 7. runde 3 mai 2009 RBK - FFK
Det er flaut det er fault å se fredrikstad spille fotball!!
Har vært trofast (og er fortsatt) Grønnis fan, men nå stiller jeg ????? ved laguttak.
Greit at Wallace, måtte kaste inn håndkle og at det førte til rokkeringer, med (trolig) Levon på vinga.
Likevel, midtbane med Wehrman(sen) og Gashi og framme Hansi og Tegan, samt dovendyret Kvisvik på vinga.
Stiller spørsmål enda engang om Borges sine kvaliteter, når han ikke blir vurdert bedre enn Wehrman(uten innsats og vilje). Mener også at resepten fra i fjor med Hansi på siden, ville også fungert bedre enn Levon.
Framme Everton som kan holde på ballen, ingen andre klarer det iallefall. Så kan jo Tegan være der, siden Domi eller Gardar ikke er i form.
Dette var svakt, skader og manglende nyannskaffelser kan ta noe av skylda, men hva med innsats.
---------------------------
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Så på finn.no at Hans Erik Ramberg og kasey Wehrman var tilsalgs. Startprisen var satt til en krone.
Hvordan kan man velge å spille ti mot tolv spillere? Få ut Wehrman for faen!
RHE Ultrasmentalitet - http://www.rodhvitelite.com
Hvor i h$%te har det blitt av den lekende god fotballen fra i fjor ?? Dette er pinlig og ikke noe annet !!
Bra at folk klager på CELSO BORGES her inne. Fyren får jo ikke sjansen til å vise seg fram en gang. Klippekortet til Wehrman er jo så trygt at selv ikke Frank Lampard hadde tatt plassen nå vil jeg tro.. Faen meg tragisk.. Flaut å se kommentarer om at celso borges er flopp også. Fyren er 20 år og må venne seg til norsk fotball... At folk her inne tror han er Michael Balack med en gang får stå på andres regning..
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Opprinnelig postet av Lemmy
Eneste å skrive hjem om fra 1.omgangen er vel da Rosenborgspillerne feiret "målet". Bare synd at ikke flere feiret.. :-)
Da hadde nok sikkert bare Ramberg kommet alene med keeper. Resten trenger jeg egentlig ikke å skrive....
Opprinnelig postet av Willy Renè
Bl.a Huff
Enig. dette er verre enn da vi lå under 0-1 hjemme mot Odd i 2006 og lå på direkte nedrykksplass. Selv da klarte vi jo å spille angrepsfotball....
Få igang spissene, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Opprinnelig postet av Tiger
Så på finn.no at Hans Erik Ramberg og kasey Wehrman var tilsalgs. Startprisen var satt til en krone.
Du mente vel makspris?
Fy eff dette var ikke bra...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Enig med Husgutt, det er helt talentløst å si at Celso er en flopp.
Det her er bare tragisk dårlig, får håpe at de spiller litt bedre i 2omg.
Opprinnelig postet av Plankekæll
Opprinnelig postet av Lemmy
Eneste å skrive hjem om fra 1.omgangen er vel da Rosenborgspillerne feiret "målet". Bare synd at ikke flere feiret.. :-)
Da hadde nok sikkert bare Ramberg kommet alene med keeper. Resten trenger jeg egentlig ikke å skrive....
Avgjør kamper han. Ikke vær så historieløs. Rett skal være rett
Takk Wherman! Hyggelig å bare rote vekk ballen umotivert, slik at Martinsen ble skada!! Det var det vi trengte!! Fin fyr du...
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
fa** der forsvinner Martinsen
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Espen
Ble medlem: 28 okt 03
Lagt til: 03 mai 09, 21:12
Endret: 03 mai 09, 21:13
Endret av: Espen
Nå synes jeg det er jævlig mye svartmaling her. Javel, etter 10-15 min. av 1. omgang har vi ikke mye å skryte av. Men det tror jeg mange lag i Trondheim vil oppleve. Starten av 2. omgang har uansett vært mye bedre. Vi møter altså TLs desiderte favoritt i år på deres hjemmebane - og et lag som fortsatt er ubeseiret i serien.
Pinlig å se Askar prøve å filme seg til frispark. Det er en uting
5 min av omgangen ihvertfall, så var det tilbake til gamle synder....
Få igang angreps-spillet, ellers blir det Adecco neste sesong....
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Opprinnelig postet av Pavlov
Pinlig å se Askar prøve å filme seg til frispark. Det er en uting
Helt jævla enig. Og nå kan de bytte ut (evt selge) den jævla sutrekoppen Ardian Gashi!! Helvete så forbanna jeg blir på sånn sutring.
Wehrman også forresten.... Huff.
dem frisparka til Sutre Sapara er farlige ass.. Andre gang Demidov nesten scorer
Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914