Før kampen: Rosenborg - FFK
Opprinnelig postet av keiko99
skal jeg svare for meg selv er det økonomi og komfirmasjon, men du burde kanskje skrevet om det selv også
Det at denne turen ble avlyst kan ha en sammenheng med finnanskrisa
Gratulerer med den store konfirmasjonsdagen da, Keiko....!
Kjøpe deg moped for pengene nå.....?
---------------------------
You`ll never walk alone...
Opprinnelig postet av FFK pra sempre
Nå som vi står overnfor RBK husker jeg f.eks. feberkampen til Sørli i 2005, vil ikke si at vi som lag var best da, selv om vi hadde verden beste keeper
Keeperen er en del av laget, og i tillegg så scoret vi et mål. Vi var best i det fotball går ut på
Opprinnelig postet av Patrioten
Er du ikke enig, at det er skuffende, at ingen reiser og støtter laget, det er det jeg vil fram til
Du var selvfølgelig påmeldt til turen....
Til dere "innsidere": Tror dere kasey starter? er det bare å si til F-b at man har spilt ræva, så er alt ok??
Erru ikke hes dagen etter kamp, harru ikke sunget nok!!
Hamren leder RBK søndag forøvrig.
http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeligaen/article2707436.ece
Opprinnelig postet av HotDream
Er du ikke enig, at det er skuffende, at ingen reiser og støtter laget, det er det jeg vil fram til
Du var selvfølgelig påmeldt til turen....
Nei, er ikke medlem i Plankehaugen lenger, så jeg var ikke påmeldt.
Uttalte meg generel grunnlag.
Nei, er ikke medlem i Plankehaugen lenger, så jeg var ikke påmeldt.
Uttalte meg generel grunnlag.
[/quote]
du må ikke være medlem av plankehaugen for å være med på tur.
Føler etter at Zoran forsvant, så har liksom lysten forsvunnet bde til det ene og det andre med Plankehaugen
Og så sporer vi inn på trådens opprinnelige emne, folkens.
Laget jeg håper å se:
Staw
Askar Martinsen Piiroja Thomassen
Ramberg Gashi Wehrman Barsom
Èverton Tegström
Huff, var vanskelig å sette opp et lag. Har ikke trua på dette her sjøl, men kan ikke se så mange andre varianter. Borges tror jeg vil bli helt avkledd på bortebane mot en løpssterk Rosenborg-midtbane.
Tror det kan bli en trist kamp for FFKs del...
Nytter ikke spille med Wehrman, som holder på med "gå sakte aksjon" på banen.. Er jo helt tydelig at han ikke er inspirert eller vil.. Da er det bedre å spille inn Borges, så får det gå som det går...
Om Wehrman spiller som mot Viking om som i 2.omgangen mot Aalesund er jeg enig med deg. Det tror jeg derimot ikke han gjør.
Så god som Annan er(og forøvrig med Tettey og Skjelbreid sammen med seg) tror jeg det er stor sannsynlighet for at Borges vil bli helt usynlig. Jeg er heller for at man setter ham inn etter en stund om Wehrman spiller en dårlig kamp.
Men, det blir spennende å se hva trenerne går for. Kan godt hende de velger en 4-5-1 på bortebane mot et løpssterkt Rosenborg-lag også. Da skal man ikke se bort i fra at både Wehrman og Borges får plass i startelleveren.
Nja.. Han var ikke akkurat konge mot Viking heller. nei, den mannen fortjener ikke spilletid fra start.. Han pisser på drakta si og skal så starte gang på gang? Fuck off wehrman!
HotDream
Ble medlem: 18 apr 06
Lagt til: 30 apr 09, 15:30
Endret: 30 apr 09, 15:39
Endret av: HotDream
Føler etter at Zoran forsvant, så har liksom lysten forsvunnet bde til det ene og det andre med Plankehaugen
Så drit i å slenge dritt til andre som ikke vil eller kan reise til Trondheim da. Hvis du er avhengig av at en spesiell mann står på tribunenen for at du skal støtte FFK på kamp, så bør du finne deg en annen hobby eller et annet lag.
Håper de som har tid og anledning reiser opp å støtter laget. Det skulle ikke være nødvendig å ha hjelp hverken av Plankehaugen eller Zoran for å få til det.
Barsom blir ikke klar til Rosenborg-kampen
Da blir det vel ikke det laget jeg hadde håpet på. Synd, en Barsom i form kunne vært nyttig borte mot RBK. Da er det jo typisk at Wallace er skadet også. Jeg tror vi trenger en løpssterk midtbane på søndag, og da hadde Thomassen passet bra. Nå blir det vel backplass på ham..
Opprinnelig postet av HotDream
Så drit i å slenge dritt til andre som ikke vil eller kan reise til Trondheim da. Hvis du er avhengig av at en spesiell mann står på tribunenen for at du skal støtte FFK på kamp, så bør du finne deg en annen hobby eller et annet lag.
Håper de som har tid og anledning reiser opp å støtter laget. Det skulle ikke være nødvendig å ha hjelp hverken av Plankehaugen eller Zoran for å få til det.
Er ikke avhenig av det, men gnisten forsvant liksom, virker som fler synes det samme, i hvertfall uti fra oppmøtet på bortekampene. Det er jo fler som synes at Plankehaugen sliter på hjemmebane også, så det er ikke bare meg.
Klart jeg støtter FFK forde, om ikke igjennom Plankehaugen, så har jeg sesongkort og heier og roper fra der jeg sitter
Skjønner ikke hvorfor du er så hissig for å høre sannheten?
Se 15 minutt kampoppkjøring
Før kampen: RBK-FFK
Ny hjemmeseier søndag? Ja, mener spillere, trener, supportere og vår RBKTV-ekspert.
http://www.rbk.no/incoming/article137066.ece
Staw
Thomassen Martinsen Piiroja Wallace
Askar Borges Gashi Kvisvik
Tegstrøm
Everton
Om holdningen og prestasjonene til Kasey har vært bedre på denne ukes trening, Kan han få en omgang.
Mulig litt synd at Raymond og Jokke ikke er på samme side. De er bra sammen på kjappe kontringer som i 1. omg mot Ålesund. Kansje Lala burde byttes inn for Everton, om det ikke løsner;)
Gardar Må inn for Tegstrøm de siste 15.
Dette laget har jeg trua på :)
Heia FFK
Det som er helt sikkert er at de må løpe mye mer...
Se på topplag i europa, uten sammenligning forøvrig, de møter ball og gjør seg tilgjengelig hele tiden.
Jeg mener at det er vel ikke så veldig vanskelig....det er jo noe som kjennetegner norsk fotball...løpsstyrke..!!!
Har sett på kampene hittil, at det blir mye at spillere ser på hva de andre gjør....
Vet ikke hvorfor, burde vært en selvfølge...Sånn skikkelig ABC stoff.
You`ll never walk alone...
Ganske sannsynlig at FFK ligger på 12. plass søndag kveld, se kampene og regn ut selv. Et lag som ikke scorer, hvor man har kun 1 scoring av spiss i løpet av de 6 første kampene lukter det bånnstrid av.
Håper jeg tar feil, men har ikke tro på laget slik det nå fremstår. Det er nesten sånn som i 70-åra hvor FFK hadde ballen mye, spilte "bra", men scoret ikke og tapte kampene.
Forsvaret er bra, keeperen likeså, bra midtbane, men samhandling midtbane - angrep finnes ikke, og FFK fremstår som totalt impotente i angrep. Det må jo være en drøm for motstanderne å spille mot FFK, eller hva tror dere Stabæk og AAFK synes ?
Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !
Jeg tror det var noen tiligere som sa det at Joachim Thomassen er ekstremt venstre bent slik at han ikke passer som høyre Back...
Eu iubesc fredrikstad
Imi este dor de Dagfinn
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914