Staw fikk Ukens kaktus av VG
http://vg.no/sport/fotball/foravspark/?vid=767http://vg.no/sport/fotball/foravspark/?vid=767
Og det var vel fortjent også.
---------------------------
Drømmekamp: FFK - Leeds på Stadion! (Event. Leeds - FFK på Elland Road)
Før eller senere må en keeper gjøre en tabbe. Vi får håpe det blir lenge til neste gang. Lasse Staw vokser på det der, det er jeg sikker på.
Da vil jeg isteden benytte anledingen til å rose Staw!
For måten han håndterte det på i etterkant. Han la seg helt flat, uten å ville ha sympati fra media. Det er ikke noe å dvele over, og jeg er sikker på at Staw allerede har glemt situasjonen og nullstilt seg på treningsfeltet.
Opprinnelig postet av Lemmy
Da vil jeg isteden benytte anledingen til å rose Staw!
For måten han håndterte det på i etterkant. Han la seg helt flat, uten å ville ha sympati fra media. Det er ikke noe å dvele over, og jeg er sikker på at Staw allerede har glemt situasjonen og nullstilt seg på treningsfeltet.
tviler på at han har glemt det. hehe. sånne tabber ligger i hue noen uker før det forsvinner. men at han vokser på en slik tabbe det kan jeg tru på. han må bare prøve å nullstille seg til neste kamp. tipper han kommer på rundens lag i samtlige medier etter at han har stopppet nannskog og co til tirsdag. ønsketenking. men men. hehe
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Før eller senere må en keeper gjøre en tabbe. Vi får håpe det blir lenge til neste gang. Lasse Staw vokser på det der, det er jeg sikker på.
Lærte tydeligvis ikke noe i U21 kampen mot England, han uttalte jo at han ikke skulle dumme seg ut den kampen.
Lasse er nok ikke noen toppkeeper, de gjør ikke slike blemmer på en uke
Gi meg navnet på en toppkeeper som ikke har gjort tabber! Ellers synes jeg nesten du bør spikre igjen nebbet!
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 08 apr 09, 17:42
Endret: 08 apr 09, 17:45
Endret av: Patrioten
Opprinnelig postet av Plankekæll
Gi meg navnet på en toppkeeper som ikke har gjort tabber! Ellers synes jeg nesten du bør spikre igjen nebbet!
Klart det finnes flere keepere som gjør tabber, men to, tre stykker på en uke, er ikke det vel mye?
Ellers utalte han til FB, at har gjort unna baklengsmålene mot England http://f-b.no/article/20090328/SPORTEN/408127544
Han har heller ikke imponert i trengingskampene i vinter, har flere tabber der oså
Hvor mange tabber synes du han skal ha og hvor mange tapte poeng skal FFK få svi for, før han skal være en toppkeeper?
Skal ikke en toppkeeper lære av feilene sine?
Er du dum Patrioten?
Lasse viste før han blei skada i fjor at han er en matchvinner. Han har også starta denna sesongen bra. Var uheldig mot Sandefjord, men han er ung og lærer.
Trur ikke Lasse kommer til å koste oss flere poeng enn han redder for oss i år.
Lasse er framtida, og han må vi ikke gi slipp på.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Er du dum Patrioten?
Lasse viste før han blei skada i fjor at han er en matchvinner. Han har også starta denna sesongen bra. Var uheldig mot Sandefjord, men han er ung og lærer.
Trur ikke Lasse kommer til å koste oss flere poeng enn han redder for oss i år.
Lasse er framtida, og han må vi ikke gi slipp på.
Er enig, at han var god i fjor og var en fremtidens keeper, men kanskje skaden hans, har satt han tilbake og at det vil ta tid for han å komme tilbake på det gode stadiet han var i fjor.
Du skriver deg jo bort og henviser til sesongen i fjor. Det er denne sesongen det gjelder nå og sesongforberedelsene hans, landskampen og tabben mot Sandefjord, mener du at det er en bra start.
Hvis ja, så må det være du som er dum?
Jeg var på landskampen, veit ikke om du var det..? Der lå det mye snø på banen og det var sterk vind.. Ballen var glatt og det var ingen lett kamp å være keeper. Hvis du lurer på hvorfor ikke den engelske keeperen sleit med det samma problemet, så var det rett og slett fordi vi ikke hadde noen sjanser. Vi blei rundspilt. Legger derfor ikke så mye vekt på den kampen.
Han var god i Bodø, god hjemme mot SIF, og god i Sandefjord utenom målet i mot. Syns derfor han har starta denne sesongen veldig bra.
Og mener du virkelig at vi ikke skal tenke noe på at han var god i fjor..? Da viste han jo over flere kamper at han har nivået inne. Noe han også har vist i starten av denna sesongen.
Synes at Lasse skal ha all mulig ros for hvordan han takler tabben, håper han er like sterk i hodet som han gir intrykk av.
Alle har sett at han kan være fantastisk, men jeg tror vi bare må belage oss på at det vil komme uheldige episoder i år, det er nærmest en naturlov at unge/uerfarne spillere varierer i spillet sitt.
Har gjort større tabber:
http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=552077
Ellers synes jeg det er litt merkelig at VG drar helt til Hvaler bare for å spørre om det, og ikke en gang si noe om Celso. Sier litt over hvor negativt ladet pressen i Norge har blitt.
Her er Borges http://www.vgtv.no/?id=21970
Borges virker som en knakanes god fyr og jeg er sikker på at han kommer til å lykkes i FFK!
Ikke gælli av vg, ja Borges virker som en meget intelligent og fin fyr. Gleder meg stort til å se utviklingen hans.
Som jeg har sagt tidligere....det lukter superstjerne av gutten lang vei!
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!
Opprinnelig postet av Patrioten
Er enig, at han var god i fjor og var en fremtidens keeper, men kanskje skaden hans, har satt han tilbake og at det vil ta tid for han å komme tilbake på det gode stadiet han var i fjor.
Du skriver deg jo bort og henviser til sesongen i fjor. Det er denne sesongen det gjelder nå og sesongforberedelsene hans, landskampen og tabben mot Sandefjord, mener du at det er en bra start.
Hvis ja, så må det være du som er dum?
Du la kanskje ikke merke til dobbeltredningen mot Godset og en redning mot Sandefjord som han mått ut i full strekk på ?
Finn fram en helt ny kalender, for nå er det FFK-tid
-------
-I'll rip off your head and shit down your neck
Duke Nukem
Opprinnelig postet av Bob Page
Du la kanskje ikke merke til dobbeltredningen mot Godset og en redning mot Sandefjord som han mått ut i full strekk på ?
Det la nok de fleste merke til. Da gjorde han med andre ord jobben sin. Det kan man vel ikke si han gjorde ved scoringen til Sandefjord? Staw er lovende og på sitt beste god, men er ustabil og vil sikkert koste oss noen poeng til i løpet av sesongen. Han har gjort noen horrible ting også i andre kamper i år, men han og laget har da ikke blitt straffet så hardt. Staw er stort sett meget god på strek, men mangler mye på å være god i feltarbeidet...
Patrioten, hvilke unge lovende keepere gjør ikke slike tabber? Horribelt innlegg med all respekt...
Det er ekstremt uvanlig at keepere slipper til i så ung alder, gi ham tid. Staw er definitivt fremtiden, han vil også bli vår neste eskport(av lokale spillere).
Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914