Digipotten: Hjelp FFK med nettallene!
Det Patrioten tenker på (tror jeg) er at Nettavisen har en liten boks nede på høyre side som inneholder linker til nye artikler på fredrikstadfk.no
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Opprinnelig postet av Rey
Er nok det. men den "reklamen" tror jeg henter opp info fra cashen din på nettlesere. Folk som er mye innom andre klubber fra da opp reklame fra den respektive klubben. Men hjelper nok uansettDet Patrioten tenker på (tror jeg) er at Nettavisen har en liten boks nede på høyre side som inneholder linker til nye artikler på fredrikstadfk.no
There's only one United. Leeds United
Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)
Tror nok du har veldig rett, men først trodde jeg helt noe annetDet Patrioten tenker på (tror jeg) er at Nettavisen har en liten boks nede på høyre side som inneholder linker til nye artikler på fredrikstadfk.no
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
MR.T
Ble medlem: 31 jan 09
Lagt til: 23 jun 10, 14:14
Endret: 23 jun 10, 14:14
Endret av: MR.T
Opprinnelig postet av Patrioten
Dette hjelper også FFK med å få flere klikk. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2930978.ece
Hva konkret tenker du på?
Regner med at det er den lille boksen til høyre på siden som henter inn siste nyheter. Se forøvrig denne linken.
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Opprinnelig postet av MR.T
Ja, det var det jeg tenkte på. Merker dere noe om det er noen flere klikk etter at dere la ut denne linken?Opprinnelig postet av Patrioten
Dette hjelper også FFK med å få flere klikk. http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article2930978.ece
Hva konkret tenker du på?
Regner med at det er den lille boksen til høyre på siden som henter inn siste nyheter. Se forøvrig denne linken.
Opprinnelig postet av keiko99
det var litt tullete av deg da... tror FFK ikke skal prøve på sånne ting
Keiko, skjerp deg og les nøyere igjennom hva du varer på.
Evt kan du bli langt flinkere til å forklare for alle hva du mener Patrioten. Det skorter en del der til tider også.
Patrioten
Ble medlem: 06 jun 03
Lagt til: 23 jun 10, 17:59
Endret: 23 jun 10, 18:01
Endret av: Patrioten
Opprinnelig postet av Plankekæll
Ja, jeg kan gjerne gjøre, det går kanskje litt fort innimellom. Men, i hans tilfelle, er det ikke vanskelig å dra scrolleren litt lenger ned enn nesetippen hans rekker.Evt kan du bli langt flinkere til å forklare for alle hva du mener Patrioten. Det skorter en del der til tider også.
keiko99
Ble medlem: 05 jul 04
Lagt til: 23 jun 10, 19:18
Endret: 23 jun 10, 19:21
Endret av: keiko99
hadde jeg enda skjønt hva du mente føre andre forklarte meg det skulle jeg så gjerne ha sjerpa meg masse...bare pass på at det er flere en meg som lurer på deg patriotenKeiko, skjerp deg og les nøyere igjennom hva du varer på.
Det Patrioten tenker på (tror jeg) er at Nettavisen har en liten boks nede på høyre side som inneholder linker til nye artikler på fredrikstadfk.no
Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D
Patrioten
Lagt til: 23 jun 10, 20:43
Endret: 23 jun 10, 20:48
Rey skjønte det, men er enig at den var litt lei. Men, trodde at vi som er FFK-supportere så alt som hadde med FFK å gjøre, selv om det er med liten skrift, eller nesten usynlige tinf, vi sluker alt som har med FFK å gjøre .
I morgen er det forrøvrig oppdatering av de nye nettallene, blir spennende å se vi har klartet fra 9.plassen vi hadde i forrige uke.
Patrioten
Lagt til: 24 jun 10, 09:06
Endret: 24 jun 10, 09:08
Vuvuzelansaken har gjort susen for FFKs hjemmeside, det er nok derfor de klatrer opp til en 6.plass. http://rapp.tns-gallup.no/?aid=9072529
Vuvuzelansaken har gjort susen for FFKs hjemmeside, det er nok derfor de klatrer opp til en 6.plass. http://rapp.tns-gallup.no/?aid=9072529
Faktisk så har denne saken veldig lite klikk i forhold til endel andre artikler.
Det er heller artiklene som omtaler spillere som får mange til å besøke sidene.
Så Vuvuzelasaken er ikke avgjørende for klatringen. Siste uke så har artiklene "Simen er klar, Kjærlighetens mann og På den grønne green" flere klikk enn Vuvuzelasaken.
Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.
Minner på denne saken - setter du opp både www.fredrikstadfk.no og www.ffksuoporter.net/forum opp som dine startsider så hjelper du dobbelt så mye hver gang du er på nett og starter din nettleser :)
http://www.fredrikstadfk.no/content/view/2743/372/
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Minner på denne saken - setter du opp både www.fredrikstadfk.no og www.ffksuoporter.net/forum opp som dine startsider så hjelper du dobbelt så mye hver gang du er på nett og starter din nettleser :)
Just do it!
Svaberget for alltid!
Fortsatt en 6. plass i uke 25
http://rapp.tns-gallup.no/?aid=9072529
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Fortsatt en 6. plass i uke 25
Se mine kommentarer til tallene på denne linken.
Jeg vil anta at Lyn mister sin andel av Digipotten også siden de nullstilles på poeng. I så fall er det positivt for utbetalingen til FFK, selv om jeg heller ville hatt 3 poeng.. :)
Lyn har nemlig vært på 2. plass i Adeccoligaen i hele år.
mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no
Lyn har ligget på rundt 10-11 % på trafikk. FFK på rundt 28%. 0.11*0.28 gir ca. 3% økning for FFK! Det er fort et par hundre tusen det!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914