Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kamp: Sandefjord - FFK (3. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 23 mar 09, 14:19
Endret: 05 apr 09, 17:55
Endret av: Rey

Ja, jeg vet det er lenge til, men er veldig spent på laguttaket til denne kampen. Får vi se både lalawele og Borges fra start? Vil Gerrbrand spille fra start, eller må er han for rusten?? 

Faen, gleder meg til kampen allerede, og håper vi stiller mannsterke opp i hvalfangerbyen..

MOD: Før kampen tråden stenges nå som kampen starter. Under kampen kan det diskuteres i denne tråden

---------------------------

Rødhvitelite-ultrasmentalitet

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06

Lagt til: 23 mar 09, 15:20

Opprinnelig postet av Husgutt

Ja, jeg vet det er lenge til, men er veldig spent på laguttaket til denne kampen. Får vi se både lalawele og Borges fra start? Vil Gerrbrand spille fra start, eller må er han for rusten?? 

Faen, gleder meg til kampen allerede, og håper vi stiller mannsterke opp i hvalfangerbyen..

Min roomie er blå, så jeg føler at vi MÅ dra ja :)

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til: 23 mar 09, 23:25

Savner informasjon om skadesituasjonen i klubben. Greit med litt update på hvor i løypa karer som gerrbrand, ophaug, barsom og gardar ligger. I tillegg til alle skadene fikk vi Grønis dessverre sykemeldt nå, mao jeg takker og bukker for 2ukers pause i TL. Har vel sjeldent kommet mer beleilig for eff eff kå!

Fredrikstad tar medalje i TL 2008

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til: 25 mar 09, 15:41

Men i svarte, er det fotballferie allerede?? Ah, det har vel sammenheng med denne landskampen, det, antar jeg?

Landskamper har jo brått blitt mer interessant nå enn det var de åra Broder Åge surra rundt. Forskjellen er jo at nå får vi ikke se dem hvis vi ikke velger å sponse TV2. Frown

Hater hat!

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 25 mar 09, 20:53

Opprinnelig postet av Magnum

Forskjellen er jo at nå får vi ikke se dem hvis vi ikke velger å sponse TV2. Frown

Du sponser jo TV2 uansett om du da ikke lever i en hule og spiser det du finner i naturenLaughing. Den stygge, slemme kanalen lever jo av reklame fra næringslivet...

FYI: Kampen mot Finland blir vist på "gratis" tv.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 29 mar 09, 13:28

Matta tålte landskampen

Derfor vil Komplett ligge innbydende for egne SF - spillere foran kampen mot Fredrikstad neste søndag.

http://www.sandefjordfotball.no/Default.aspx?Cat=77&id=5046

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 29 mar 09, 15:41
Endret: 29 mar 09, 15:46
Endret av: Scout

Mot et offensivt Sandefjord håper jeg vi mønstrer nesten samme lag og formasjon som Godset. Ønsker meg dette laget.

Everton

Ramberg

Thomassen - Gashi - Wehrman - Kvisvik

Pereira - Piiroja - Martinsen - PAC

Staw

Ramberg var rå i 4-4-1-1 formasjonen som Grönis mønstret mot Godset. Og det gledet meg STORT å se. HA! Jeg ler rått i ansiktet på alle som skjeller ham ut fra tribunen. Ta dere et stev!

Jeg er klar over at det er noe annet å spille borte og at man kanskje bør tenke litt mer defensivt, men et godt angrep er ofte det beste forsvar. Jeg håper Aune deler min tankegang her. Når det gjelder høyrebacken har jeg vært veldig fornøyd med Shabani i årets to første kamper, defensivt. Men jeg ønsker å se Påls dype løp og offensive bidrag mot Sandefjord. Kvisvik kan få "hæppe" litt hvis han orker, og kan byttes ut med Levon om han ikke orker tempoet på solgtsjelasi.no arena. Skulle formasjonen vise seg å være mer et hjemmefenomen, vil jeg legge om til 4-4-2 og sette inn Tegström på topp med Everton. Er litt i tvil om jeg da vil ha Ramberg eller Kvisvik på banen Wink På dødball fra Sandefjor kan vi ta det med ro. Raio knuser alle!

EDIT: Er veldig spent på de nye spillerne, men tviler på at de er klare så tidlig som mot Sandefjord.

Gi oss tilbake "4-4-2" og Tippekampen med Arne Scheie!
Fortsatt god bedring Dagfinn.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 29 mar 09, 15:58

Synes det lukter litt denne startoppstillingen nå eller med tiden.....

Staw

Askar           Gerrbrand   Piiroja      Wallace

Wherman   Gashi

Lala                         Borges              Thomassen

Èverton

FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!

Vis Unita Fortior!
Are you a Glory Hunter? Sod Off!
Be Loyal Be Proud Be Stokie!

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05

Lagt til: 29 mar 09, 16:24

Åssen du klarer å sette ut Ramberg av laget, skjønner ikke jeg helt.. Vår beste spiller i vinteroppkjøringen og sesongstarten. Håper på dette laget, selvom det er lenge til:

Staw

Askar   Gerrbrand    Piiroja     Wallace

Ramberg  Wehrman   Borges   Thomassen

Evertòn    Adiyiah

Når Evertòn er såpass god i mellomrommet som han er, syns jeg det er bare tull å ikke ha en bakromsspiss ved siden av ham. Der tror jeg Adiyiah hadde passet perfekt!

Ellers er det første gang på lenge jeg syns det er et luksusproblem å finne ut av hvem som skal starte. :) Det er jo synd å sette ut Gashi av laget- ja nesten umulig. Men han er faktisk den jeg mener er førstemann ut av laget. Syns ikke han hadde noen voldsomt imponerende sesong i fjor, og har heller ikke vært så bra i år.

Et annet forslag:

Staw

Askar         Gerrbrand         Piiroja        Wallace

Ramberg  Borges  Wehrman  Gashi   Thomassen

Evertòn

Likevel har jeg følelsen av at Borges ikke er noen typisk indreløper.. Om Askar ikke blir FFK-spiller tar Agim over hans plass. Og Martinsen tar over for Gerrbrand hvis ikke han blir klar.. Spørs jo om Borges er helt klar også, har jo ikke lang tid på seg før kamp..

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08

Lagt til: 29 mar 09, 18:19
Endret: 29 mar 09, 18:21
Endret av: FFK pra sempre

Synes det er rimelig useriøst å sette Askar og Borges rett inn.
Borges spiller kamp i Costa Rica på onsdag og kan aller tidligst være på plass her fredag.
Askar har ikke en gang trent med ett tippeligalag før han nå kommer.
La gutta i alle fall få noen dager på å aklimatisere seg og bli kjent med laget.
Hvis vi fortsetter med 4-4-1-1 satser jeg på dette laget. Eventuelt også med Adiyiah på topp i 4-4-2,
Er Gerrbrand klar må han rett inn for Agim. Tegan som supersub.

Everton

Ramberg

Thomassen - Gashi - Wehrman - Kvisvik

Pereira - Piiroja - Agim/Gerrbrand - PAC

Staw

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07

Lagt til: 29 mar 09, 18:34

Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Magnum

Forskjellen er jo at nå får vi ikke se dem hvis vi ikke velger å sponse TV2. Frown

Du sponser jo TV2 uansett om du da ikke lever i en hule og spiser det du finner i naturenLaughing. Den stygge, slemme kanalen lever jo av reklame fra næringslivet...

FYI: Kampen mot Finland blir vist på "gratis" tv.

Jæ sponsær gjerne TV2 og andre også, bare jeg får sett FFK`s bortekamper på TV-en hjemme i stua, mens kona bærer inn søndagsmiddagen og spretter rødvina.

Det tar jeg meg gladelig råd til, tror jeg har spart opp dette ettersom jeg ikke greide det jeg febrilsk forsøkte på når jeg var 15 år, det bil si å begynne å røke. Derfor bruker jeg røke-penga til andre og sunnere og hyggeligere ting.

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Willy Renè

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mar 09, 18:36

Opprinnelig postet av benksliter`n

Staw

Wherman   Gashi

Èverton

Når jeg ser denne lagoppstillingen så får jeg gullfølelse i magan.

Men å benke Ramberg som har vært lagets beste i sesongstarten, er jeg ikke helt enig i.

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 29 mar 09, 18:45

Jeg vil si at nå har vi for en gangs skyld et skikkelig luksusproblem...dæilig ævv...

Gull følelsen begynner å komme snikende:)

Også er jeg enig i at det med tv2 eller betaltv er prisen verdig for å se FFK spille:)

Heia FFK

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til: 29 mar 09, 18:56

Selvsagt er det verdt prisen !

Enig med de andre her, har en følelse av at vi kan overraske igjen....

Topp 3..............

You`ll never walk alone...

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mar 09, 19:00

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av benksliter`n

Staw

Wherman   Gashi

Èverton

Når jeg ser denne lagoppstillingen så får jeg gullfølelse i magan.

Men å benke Ramberg som har vært lagets beste i sesongstarten, er jeg ikke helt enig i.

Et lag betår av flere enn 11 spillere. 15-16 spillere blir nok regnet som en del av første-11. Ramberg og Kvisvik med fler er selvsagt en av de.

Vis Unita Fortior!

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til: 29 mar 09, 19:14

tipper følgende lag

staw

shabani/askar              raio           martinsen            wallace

kvisvik                          gashi             wehrmann       thomassen

ramberg

everton.

trur borges får spilletid i løpet av kampen. men tviler på at han starter.

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mar 09, 19:37

Ramberg er noe hauset opp i siste, men per dags dato fortjener han en plass i 11ern sålenge vi spiller 4-5-1/4-3-3. Ønsker helst FFK i en 4-4-2 i Sandefjord uten Ramberg:

Staw

Pac - Raio - Martinsen(Gerrbrand hvis klar) - Wallace

Kvisvik - Gashi - Wehrman - Thomassen

Tegstrøm - Everton

Det blir vel offensivt med to svake defensivt på kantene så kvisvik danker ut ramberg her mens thomassen blir selvskreven på bortebane i en 4-4-2 med dagens tropp. Everton trenger mer støtte enn den sporadiske han har fått fra Ramberg og Kvisvik til nå i år. Tegan er en intelligent spiller som vil gi nødvendig støtte for Everton, samt binder Everton opp flere spillere som frigjør goalgettern Tegstrøm. Spiller vi som i Bodø mot Sandefjord snakker vi 0poeng. Sandefjord er aggressive som fy og vi må ta krigen først skal vi hente poeng, derav krigere som kasey,gashi og thomassen fra start.

Benk: Braathen, Shabani, Martinsen, Ramberg, Levon, Adiyiah, Trulsen.

Spillere som ikke kommer med på benken eller er skadet/signeres snart: Ophaug,Gerrbrand,Lawala,Elvestad, Borges, Gardar, Askar. Rundens nøtt: Har vi for mange spillere?Tongue out

Willy Renè

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mar 09, 19:41

Opprinnelig postet av bateman

.

Spillere som ikke kommer med på benken eller er skadet/signeres snart: Ophaug,Gerrbrand,Lawala,Elvestad, Borges, Gardar, Askar. Rundens nøtt: Har vi for mange spillere?Tongue out

Godt spørsmål.

Det kvitrer en intuisjon i øret mitt, sammen med tinnitusen;

"Tegan er Godset-spiller innen midnatt tirsdag"

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mar 09, 20:00

Masse forskjellig

Hvorfor syns du Ramberg er "noe opphausset"? Han hadde etter min mening en overraskende god sesong i fjor på høyrekanten. Han har scora mål i år. Han har vært god i treningskampene og god spesielt mot Strømsgodset. Han er også vår kaptein nå. Kan ikke skjønne hvorfor han ikke skal starte?

At Evertòn trenger mer støtte er jeg helt enig i. At den skal komme fra Tegström er jeg helt uenig i. For det første stiller jeg et stort spørsmålstegn ved fotballkvalitetene hans. For det andre er han altfor lik Evertòn i spillestilen. Både Evertòn og Tegström har sine styrker i mellomrommet. Selvom jeg syns Tegström er elendig der også. Hva skal vi med to møtende spisser?

Og hva skal vi med Kvisvik på banen uten en bakromsspiss? En av hans sterkeste sider er å tre igjennom spillere i bakrommet. Vi så det gang på gang med Tarik. Jeg tror at Evertòn og Adiyiah vil gjøre hverandre gode ved at førstnevnte skaper bakrom for sistnevnte, og sistnevnte skaper mellomrom for førstnevnte. Sandefjord kan stå langt høyere mot oss uten en bakromsspiss.

Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06

Lagt til: 29 mar 09, 20:04
Endret: 29 mar 09, 21:00
Endret av: denialsander

Opprinnelig postet av Lemmy

Og hva skal vi med Kvisvik på banen uten en bakromsspiss? En av hans sterkeste sider er å tre igjennom spillere i bakrommet. Vi så det gang på gang med Tarik. Jeg tror at Evertòn og Adiyiah vil gjøre hverandre gode ved at førstnevnte skaper bakrom for sistnevnte, og sistnevnte skaper mellomrom for førstnevnte. Sandefjord kan stå langt høyere mot oss uten en bakromsspiss.

Helt enig med deg i at Kvisvik er best i de kampene vi har bakromsspisser.

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mar 09, 21:01

Kvisvik er god i de kampene hvor folk løper riktig fordi Kvisvik rett og slett er en god lagspiller. Han er eksepsjonelt god (i forhold til norsk standard) til å slippe ballen på rett tidspunkt, time pasningene slik at det hverken blir offside eller at medspiller må stoppe opp for å få den med seg. Etter min mening er man ikke nødt til å ha bakromsspisser for å dra nytte av slike, etter min mening, universelt gode egenskapene.

Når det er sagt så mener jeg at det allikevel kan være kjekt å ha en bakromsspiss. Everton har mye fart og bør kunne bruke denne i bakrommet. Han har vel noe utviklingspotensialet igjen hva gjelder å lukte bakrom og posisjonere seg deretter (hvis rollen i spillestilen tillater det). Everton er raskere en Adiya, mulig sistnevnte er raskere de første få meterene.

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mar 09, 21:36

Det bør være en bakromsspiller på banen for at Kvisvik skal få brukt sin spisskompetanse. Kvisvik har ingen spesielt god pasningsfot langs bakken. Han har bare et ekstremt klokt fotballhode og er god på sine "chipp-pasninger" i bakrom. Han er ikke noe særlig god på å spille opp en feilvendt spiss i mellomrommet.. Så etter min mening er det tull å bruke Kvisvik uten en bakromsspiss.

Som du sier har Evertòn bra med fart. Men han har også en ekstrem teknikk! Han er utrolig sterk til å holde på ballen når han er feilvendt, og ofte er han bra på å rettvende seg også. Det virker derimot ikke som om han er så god til/glad i å gå på løp i bakrommet.. Dessuten er han ingen god avslutter, noe en bakromsspiss bør være.

Har trua på konstellasjonen Adiyiah/Evertòn! Men tipper det ikke blir noe av den..

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mar 09, 21:41

Der fikk Shadar svart før jeg leste videre i tråden selv. Kvisvik er unik mtp ferdighetsnivå, herunder teknikk-blikk-pasninger, i TL og en slik spiller vil det i mine øyne aldri være en grunn til å sette ut av laget, i hver fall ikke nå som Raymond tåler opp mot 90minutter på et bra nivå, kombinert med at vi mangler offensive kvaliteter i laget med ham på benken. Kvisvik vil spille de andre gode. Så derfor velger jeg ham fremfor Ramberg i en 4-4-2 formasjon.

Når det gjelder Tegan og Everton er ikke begge to utpreget imøtekommende spisser, det er i mine øyne Gardar som har den rollen i FFK. Spesielt Everton med hurtigheten og teknikken burde utfordre bakrommet langt oftere, men da må han få laaaangt mer støtte enn tilfelle til nå.

Videre er jeg en av særdeles få som har sansen for Tegstrøm, den eneste spilleren i dagens tropp som har potensial til å score over 15mål i løpet av en 30runders serie. Han er det nærmeste vi kommer en måltjuv, men spiller så uregelmessig at han ikke kommer ideelt inn i laget, og ikke minst opparbeider seg den nødvendige selvtilliten. Minner meg litt om bruken av Keane i Lpool hvor han aldri egentlig fikk sjansen. Selvsagt er jeg klar over sjansesløseriet til Tegan sist sesong, men det er detaljer som skiller han fra en notorisk målscorer og heltestatus her inne. Samtidig er jeg klar over at Tegan ikke har vist nok vilje til å tilrive seg en førstelagsplass etter elendig innsats på rekruttlaget(som samtlige andre fra A-laget sist sesong-holdningsproblem?). Han behøver å øke innsatsen på trening og i kamp, blø mer for klubben. Tegan kan score mål helt på egenhånd, noe han faktisk ofte gjør, og den typen fotballspillere er det ikke mange av i Norge.

Jeg mener det er svært synd hvis vi selger Tegan nå med en langtidsskadd Gardar, en Trulsen som ikke er i nærheten av ønsket kvalitet og Adiyiah som tydeligvis ennå ikke er klar for regelmessig fotball på dette nivået. Gardar, Everton og Tegan er de desidert beste spissene i klubben.

Et annet argument er Tegans evne til å komme inn på tampen å score mål, eller generelt bidra positivt. En lysende skarp fotballhjerne kommer bra med mot trøtte bein........

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mar 09, 21:45

Har trua på konstellasjonen Adiyiah/Evertòn! Men tipper det ikke blir noe av den..

Du ønsker overnevnte duo, jeg ønsker Everton og Tegan. Faktum er at ingen får viljen sin ettersom FFK etter all sansynlighet fortsetter i 4-5-1 med Ramberg lurkende bak Everton.

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 29 mar 09, 21:45
Endret: 29 mar 09, 21:46
Endret av: Lemmy

Du ønsker overnevnte duo, jeg ønsker Everton og Tegan. Faktum er at ingen får viljen sin ettersom FFK etter all sansynlighet fortsetter i 4-5-1 med Ramberg lurkende bak Everton.

Hehe. Der er vi hvertfall enige! Laughing

Shadar

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mar 09, 02:33

Det bør være en bakromsspiller på banen for at Kvisvik skal få brukt sin spisskompetanse. Kvisvik har ingen spesielt god pasningsfot langs bakken. Han har bare et ekstremt klokt fotballhode og er god på sine "chipp-pasninger" i bakrom. Han er ikke noe særlig god på å spille opp en feilvendt spiss i mellomrommet.. Så etter min mening er det tull å bruke Kvisvik uten en bakromsspiss.

Jeg er både enig og uenig med deg her, men gitt at du har fullstendig rett så er det ganske ironisk at Kvisvik spilte en nærmest prikkfri kamp mot strømsgodset. Det er dessuten ingen ting å bemerke på pasningene til Kvisvik langs bakken. At Kvisvik ikke ofte spiller på møtende spiss har vel å gjøre med at det som regel er en midtstoppers oppgave å gjøre på den typisk "svensk-norske" måten FFK spiller sin fotball på.

Når det gjelder Everton så bemerket Grønhagen at han begynner å bli flinkere til å gå rett på mål. Han er ikke ferdigutviklet ennå og derfor bør vi ikke slå fast at han ikke er en bakromsspiss ennå. Everton er helt psycho til tider og mangler noe her og der fra å gjøre det helt geniale. Med de ferdighetene han besitter så tror jeg det går på den taktisk utviklende biten om han spiller møtende eller truende.

Goffa

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06

Lagt til: 30 mar 09, 13:00

Tror at disse starter:

Staw

Czwartek/Shabani/Askar Gerrbrandt  Piiroja  Wallace

Wehrman     Gashi

Borges                  Ramberg           Thomassen/Kvisvik

Everton

Lala er nok ikke hentet for å forsterke FFK denne sesongen!

Norgesmestere 2006!!

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mar 09, 14:52

Er det lov å trippelgardere på én og samme posisjon? :p

Og kommer ikke godeste Borges til fredrikstad tidligst fredagen? Det vil si han rekker knapt å gjennomføre 1 trening med laget, noe som for meg ikke kvalifiserer til spill førstkommende kamp. Ser på Borges som aktuell til Stabæk kampen.

Sånn forøvrig virker Stabæk å vinne kampen om Askar så da er hbacken din nede i 2 alternativer(-:

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)

Lex

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mar 09, 16:52

Sånn forøvrig virker Stabæk å vinne kampen om Askar så da er hbacken din nede i 2 alternativer(-:

Hva er det du mener med dette???

Blir ikke han presentert i morgen kl 10???

Heia FFK

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 30 mar 09, 16:54

Mulig han refererer til en post Tiger skrev i posten om Askar, der han hevdet at Asker hadde takket nei til FFK for å gå til gymsalen (stabæk).. Men det var tydeligvis feil,eller så har han snudd..

Rødhvitelite-ultrasmentalitet

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 30 mar 09, 17:14

Opprinnelig postet av Lex

Hva er det du mener med dette???

Blir ikke han presentert i morgen kl 10???

Husgutt har helt rett, ble lurt av en artikkel fra f-b.no...Alt tyder nå på at Askar går til FFK, men for egen del feirer ikke jeg nye spillere før de 100% er i boks, les Todi Jónson...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 30 mar 09, 18:25

Teller ned mot Sandefjordkampen

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 31 mar 09, 07:38

Husgutt har helt rett, ble lurt av en artikkel fra f-b.no...Alt tyder nå på at Askar går til FFK, men for egen del feirer ikke jeg nye spillere før de 100% er i boks, les Todi Jónson...

Han fikk som fortjent nå, iallefall. 

:) 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 31 mar 09, 13:00

Opprinnelig postet av denialsander

Han fikk som fortjent nå, iallefall. 

:) 

Karma...Laughing

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 01 apr 09, 21:06
Endret: 01 apr 09, 21:09
Endret av: keiko99

Gerrbrand klar mot Sandefjord

Dommer       Per Ivar Staberg, HARSTAD
Assistentdommer 1     Erik Ræstad, MIDSUND
Assistentdommer 2     Odd Arne Vangen, SYLLING
4. dommer     Kristoffer Helgerud, TRANBY
Dommerveileder     Tore Aaland, BØ I TELEMARK

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 02 apr 09, 17:38

I følge SFB starter Tegstrøm mot Sandefjord.

Lex

Landslagsspiller

Lagt til: 02 apr 09, 17:43

helt greit for meg... dette er hans kjangse til og bevise at han er en goalgetter...

La oss håpe han greier det...

Heia FFK

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 02 apr 09, 17:49
Endret: 02 apr 09, 17:50
Endret av: Patrioten

Neste uke er Gardar tilbake, så det blir nok enten eller for Tegstrøm

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 03 apr 09, 14:19

siden pål er skadet i 3 til 4 uker. kan vi jo ha vidar eller amin...

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

bateman

Landslagsspiller

Lagt til: 03 apr 09, 15:06

Flott at Tegan starter! Dog viser statistikken at spillere underpresterer i første bortekamp mot sin forrige arbeidsgiver...Et opplagt eksempel er Ringbergs første kampen på stadion som kamma spiller hvor han var horribel og helt ute av fokus. Satser på 4-4-2 med Everton og Tegan i tospann da. Hvem spiller høyrekant? Ramberg er i form, lalawele imonerer  stort på trening, levon er innleid for å spille regelmessig, Askar er først og fremst høyrekant...Jeg håper på en rask ving...Cool

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til: 03 apr 09, 15:13
Endret: 03 apr 09, 15:13
Endret av: Per Egil

Det står ingenting i Sandefjords Blad om at Tegström skal starte kampen. Det står at han søndag spiller mot gamle lagkamerater, underforstått at han søndag muligens kan komme i den situasjon at han spiller mot gamle lagkamerater.

Jeg tipper vi får se samme startellever som mot Godset.

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 03 apr 09, 17:04
Endret: 03 apr 09, 17:04

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 03 apr 09, 17:05

Kan jo hende at de har forandret på saken

Bærra

Juniorspiller
Ble medlem: 15 aug 08

Lagt til: 04 apr 09, 09:02

Er det noen som vet om troppen er tatt ut. Tenker på Gerrbrandt, Askar, Lala og Gardar. Borges er jo fortsatt ikke kommet.

Hadde vært utrolig deilig med 3 pinner i morgen. Da har vi fått en fin start.

Lykke til!

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07

Lagt til: 04 apr 09, 09:41

Vi håper alle på 3 poeng i morgen - men da er det også viktig at vi møter opp alle mann alle på komplett.no stadion.  Sandefjord ligger et steinkast unna og 1500 - 2000 ivrige FFK supportere hjelper utvilsom gutta.
La også nykomlingene få oppleve at de har kommet til et lag med masse entusiasme.

Selvsagt håper vi at laget tar 3 poeng i morgen - og da må vi gjøre vårt.

MØT OPP I MORGEN - STØTT LAGET - HJELP TIL MED Å FÅ 3 POENG TILBAKE TIL FREKSTAD

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06

Lagt til: 04 apr 09, 10:54

Kjører privatbil. Noen som vet hvor FFK-supporterne sitter? https://billetter.sandefjordfotball.no/venue_areas.asp.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 04 apr 09, 11:24

Nesten hele laget klart

Eu iubesc fredrikstad

Imi este dor de Dagfinn

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 04 apr 09, 13:10

Setter en 100 lapp på at Tegstrøm blir topp skårer i kampen imorgen!!

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 04 apr 09, 15:28

Ingen plankekjøring

Vis Unita Fortior!

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08

Lagt til: 04 apr 09, 21:49

Er Lala med til Sandefjord ?

You`ll never walk alone...

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 04 apr 09, 22:08

Lalawele skal spille juniorkamp i morgen og blir ikke med til Sandefjord.

solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07

Lagt til: 04 apr 09, 22:19

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Er Lala med til Sandefjord ?

Nei, han skal i følge Rafn spille jr-kamp i morra.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 05 apr 09, 02:02

Har spilt fifa08 i hele kveld, ca i 4 timer og resultatet taler ikke akuratt for FFK, men skåret må være at Tegan stod for 90% av skåringene.. setter en 1000ing på SF,,,,,

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 05 apr 09, 05:54
Endret: 05 apr 09, 06:26

Laughing

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 05 apr 09, 08:42

Trur vi starter sånn i kveld:

Lasse

Agim/Vidar    Gerrbrant     Rajo     Wallace

Kvisvik           Kasey           Gashi    Thommasen

Ramberg

Everton

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 05 apr 09, 08:58

Laget blir som mot Strømsgodset.

Gardarson

A-lagspiller
Ble medlem: 03 nov 08

Lagt til: 05 apr 09, 09:16

Sukk...

Skulle gjerne sett Dominic på topp sammen med Everton! Sånn vi spiller nå er jo uansett Everton et oppspillspunt som må gjøre alt selv! Da hadde det passa bra å ha lille kjappe Dominic ved siden av ham som kunne skapt litt røre! Nå blir det altfor tamt framover! Om ikke Dominiv får sjansen i slike kamper kan vi jo like godt bare kvitte oss med ham med en gang....

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04

Lagt til: 05 apr 09, 09:17

Jeg satser offensivt å håper vi starter slik:

---------Staw---------

Shabani              Gerrbrandt                Raio                       Wallace

Kasey

Ramberg           Gashi

Leon                                                                                Everton

Tegan

Litt  rotete oppsett kanskje, men formasjonen kan vel kalles både 4-3-3 og 4-5-1.  Kanskje litt vel mange spillere her uten defensive fibre, men satser på den sentrale midtbanetrioen har nok løpskraft og kvalitet til å demme opp for dette. Er klar over at denne startelveren er usannsylig, men hadde vært spennende å se, tror det kunne blitt mye mål (fare for at det gjelder  begge veier da....)

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 05 apr 09, 09:20

Dominic har ikke imponert etter at han kom. Og han var elendig mot Kvik Halden i treningskamp. Der var Tegan elendig også.. Døm bør vise seg der hvis de er gode nok..

rød og hvit

A-lagspiller

Lagt til: 05 apr 09, 09:21

Opprinnelig postet av ffkmufc

Lasse

Ramberg

Everton

Og 12. mann på laget er oss. På tide å smøre niste og planlegge turen over fjorden. Cool

Denne kampen skal vi vinne i fellesskap - klarer vi 1500 ivrige og ihuga FFK supportere i dag??

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 05 apr 09, 09:24

Der sa du det. Vi skal vinne på banen og på tribuna i dag!!!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 05 apr 09, 09:30

Opprinnelig postet av rød og hvit

Opprinnelig postet av ffkmufc

Lasse

Ramberg

Everton

Og 12. mann på laget er oss. På tide å smøre niste og planlegge turen over fjorden. Cool

Denne kampen skal vi vinne i fellesskap - klarer vi 1500 ivrige og ihuga FFK supportere i dag??

Hvis du har vært i Sandefjord når vi har møtt de tidligere, så har vi vært grisedårlige på tribunen, og langt i fra noen 12.mann. Men det hadde sikkert vært bedre med en tidlig scoring til oss. Mål i mot og det er rimelig tyst på tribunen der nede.

rød og hvit

A-lagspiller

Lagt til: 05 apr 09, 09:36

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hvis du har vært i Sandefjord når vi har møtt de tidligere, så har vi vært grisedårlige på tribunen, og langt i fra noen 12.mann. Men det hadde sikkert vært bedre med en tidlig scoring til oss. Mål i mot og det er rimelig tyst på tribunen der nede.

Var i Sandefjord Sist vi tapte - på den gamle stadion (Storstadion???) Det nyttet nesten ikke stå og hei på den banen - en måtte bruke kikkert for å se målene og lyden bar ikke fram - også vanskelig å få noe trøkk i publikum når en står på en jordhaug langt fra banen.

Men Sandefjord har fått ny arena og på den skal både vi og laget vinne Cool Så møt opp alle mann alle

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06

Lagt til: 05 apr 09, 12:02

Opprinnelig postet av Gardarson

Sukk...

Skulle gjerne sett Dominic på topp sammen med Everton! 

Og hvem skal han erstatte?

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 05 apr 09, 12:10

Skulle vel gjerne sett Gerrbrand rett inn igjen, og Askar på høyre og Kvisvik på venstre, men har en forståelse for at det ikke blir endringer.....

Lemmy

Landslagsspiller

Lagt til: 05 apr 09, 12:29
Endret: 05 apr 09, 12:40
Endret av: Lemmy

Hvis Gerrbrand er klar og i god form syns jeg han burde starte. Malick Mane er en ganske bevegelig spiss, og jeg tror det passer Gerrbrand bedre enn Martinsen.

Troppen, forresten:

Lasse Staw, Raio Piiroja, Agim Shabani, Patrik Gerrbrand, Vidar Martinsen, Wallace Fernando Pereira, Raymond Kvisvik, Levon Pachajyan, Kasey Wehrman, Ardian Gashi, Joachim Thomassen, Andreas Tegström, Éverton, Hans Erik Ramberg, Michael Trulsen, Dominic Adiyiah, Amin Askar, Erik Mellevold Bråthen.

Bra tropp.

Lex

Landslagsspiller

Lagt til: 05 apr 09, 13:14

Meget bra tropp, men det er det og sette den sammen riktig da ;)

Heia FFK

benksliter`n

Landslagsspiller

Lagt til: 05 apr 09, 13:27

En teaser

Værgudene smiler

Vis Unita Fortior!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914